Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Hyödyt aika minimaaliset, eipä aerobisella sitä focusta niin tarvi, ja sitähän toi melkeenpä on, pelkkä stimulantti + Beta alaniini ja hassu gramma agmatiinia. En ostaisi.

Aminohapot estää kataboliaa ja auttaa rasvanpoltossa, kuin myös kofeiini ja piristää samalla. :)

Mites ne aminot auttaa rasvanpoltossa? Mä puhun kokemuksesta, mä sain tolla aerobisesta paljon enemmän irti, en mä tolla huomaa mitään parantunutta focusta. Toi piristää ja itsellä vittumaisinta aamuaerobisissa on maitohapot ja niihinkin toi tuo ison avun. Oletkos kokeillut itse aamulenkillä tota?

Mä olen siinä käsityksessä että ne aminot nimenomaan haittaa/heikentää rasvanpolttoa juuri ennen nautittuna. En tiedä johtuuko insuliinin piikista joka noiden nauttimisesta tulee. Älkää murhatko jos olen aivan väärässä :)

Applied Nutriceuticals, Inc., Black Cats V.II, 60 Capsules - iHerb.com

Tuossa tuotteessa ainoastaan theobromine on lääkelistalla, mutta kannattaako tuosta huolestua jos sattuisi tulliin jäämään? Tilasin yhden purkin tuota ja sattuu olemaan meikäläisen mieleen. Lääkelistaltahan on aikaisemminkin löytynyt täysin arkipäiväisiä tuotteita (mm. kalanmaksaöljy), mutta meneeköhän kaakaosta löytyvä theobromine samaan kategoriaan?

Mites ne aminot auttaa rasvanpoltossa? Mä puhun kokemuksesta, mä sain tolla aerobisesta paljon enemmän irti, en mä tolla huomaa mitään parantunutta focusta. Toi piristää ja itsellä vittumaisinta aamuaerobisissa on maitohapot ja niihinkin toi tuo ison avun. Oletkos kokeillut itse aamulenkillä tota?

Mä olen siinä käsityksessä että ne aminot nimenomaan haittaa/heikentää rasvanpolttoa juuri ennen nautittuna. En tiedä johtuuko insuliinin piikista joka noiden nauttimisesta tulee. Älkää murhatko jos olen aivan väärässä :)

Ohan näistä lukuisia tutkimuksia bcaa vaikutuksesta rasvanpolttoon positiivisesti. Myöskin jos aerobisen liikunnan aiheuttama katabolia kiinnostaa yhtään niin kannattaa jo ottaa.

Applied Nutriceuticals, Inc., Black Cats V.II, 60 Capsules - iHerb.com

Tuossa tuotteessa ainoastaan theobromine on lääkelistalla, mutta kannattaako tuosta huolestua jos sattuisi tulliin jäämään? Tilasin yhden purkin tuota ja sattuu olemaan meikäläisen mieleen. Lääkelistaltahan on aikaisemminkin löytynyt täysin arkipäiväisiä tuotteita (mm. kalanmaksaöljy), mutta meneeköhän kaakaosta löytyvä theobromine samaan kategoriaan?

Varmasti selviäisit varotuksella, kuten itellä kävi GABAn kanssa ja aikaslailla samaan kategoriaan menee nää.

Ostin Lipo 6X ja Shatter SX-7. Onkohan noista mihinkään?

N.O.-Xplode tuotteesta

mitäs sanotte ks. tuotteesta ? sit kyselisin neuvoa että miten toimia asiassa kun tilasin ks. tuotetta fitnesstukusta ja nyt olin yhteydessä fitnesstukkuun jossa sanottiin että tuote on otettu pois myynnistä varotoimenpiteenä, koska olemme saaneet viitteitä laatupoikkeamasta.

kysyin että onko tuote siis ollenkaan terveellistä käyttää ? he vastasivat että ei ole tietoa :) eli kysyisin että onko minulla oikeus pyytää maksamaani hintaa takaisin esim: lahjakorttina ks. firmaan tjms. koska luonnollisestikaan en tuotetta uskalla käyttää. ja näin ollen olen siis rahani heittänyt hukkaan ostaessani tuon tuotteen.

ehdottelin tuota mainitsemaani lahjakortti jutskaa chattaajalle mutta hän vain vastasi [[Customer service]]Valitettavasti meillä ei ole tämän enempää tietoa tuotteesta, muuta kuin että olemme poistaneet tuotteen valikoimastamme varotoimenpiteenä.

neuvokaa miestä mäessä. kiitos etukäteen vastauksista

Kaikella tavaralla taitaa verkosta ostaessa olla 14vrk palautusoikeus. Ja jos on tollanen tilanne, että vedetty pois myynnistäkin niin varmasti voi palauttaa vaikka ois koska ostettu.

Conquer oli hintaansa nähden kohtalaisen laadukasta silloin kun sitä Suomessa oli. Puolikauhaa jäljellä ja voittaa pelkän kahvin.

Fast Workout Shock tullut testattua on/off kuukauden ajan. En ole huomannut eroa treeneihin, voisi ehkä kokeilla tuplasatsia. Tuotteista parhaiten on edelleen toiminut vanha Craze, mutta se oli jo hieman pelottava; sitä alkoi ottamaan jo pelkästään euforian vuoksi :)

Kehutaan nyt, kun ei ole täällä vielä liikaa kehuttu, tota Supermassan Prezonea. Useampaa PWO:ta tullut vuosien saatossa litkittyä, alkuperäisistä Jack3distä ja Crazesta nykyisiin Rusheihin ja muihin. Tilasin nyt sitte viimein tota Prezonea ja testasin heti. Pitkä päivä takana ja myöhään treenille, treeni kulki todella hyvin ja jotenki voimaakin tuntu irtoovan paremmin. Erityishuomiona se, että järjestään kaikista muista latureista tulee kauheet laskut treenin jälkeen ja vähä semmonen heikko olo. Prezonella tunti treenin jälkeen tuntuu että vois lähtee takasi salille! Tämä nyt yhden käyttökerran jälkeinen kokemus..

Semmonen palaute Markolle, että tohon hintaan sais kylläkin olla muutama annos lisää. Purkkiin ainakin mahtuis kun se on vaan puolillaan jauhoo avatessa. Ja semmonen silmänisku-hymiö tähän loppuun.

craze v2, skeptisyydestä huolimatta antanu potkuu treeniin.. ei toki voi verrata vanhaan, mutta kyllä toi monet (kaikki?) näistä nykyisistä pesee mennen tullen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom