Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei perkele nyt SGN johti mut harhateille, ei frenzyä ainakaan saa kuin ulkomailta tilaamalla, siinä on se
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINE (DMBA, 2-AMINO-4-METHYLPENTANE, AMP CITRATE)
Joka on mm. wadan listoilla. Eikä tuota jack3d advancediakaan taida suomesta löytyä, en tiedä sitten miksei. Ravintoluetelossa ei ainakaan äkkiä pistänyt silmään mitään epämääräista kuten Frenzyssa. Orginaalia jack3dia himottaisi tilata ulkomailta, se on vaan sitten iso itku jos kallis purkki jää tulliin, pitää ottaa vielä enemmän selvää tuosta
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINEsta että saako tilata suomeen. Kai tässä on jotain kielletyn hedelmän makua kun ritual tai attitude ajavat varmasti asiansa mitä olen nyt netistä lueskellut arvioita. Grazea ei tunnu saavan edes ulkomailta, sen kanssa heittäisin kyllä noppia.
Näin mäkin oon ymmärtänyt, veikkaan silti että tulee kuin vettä vaan tullista läpi, ei niillä ole aikaa kaikenmaailman sisällysluetteloita syynätä. Voin olla kyllä väärässäkin, siitä tulisi sitten joku 30€ takkiin.
GAT Nitraflex, tälläisestäkin maailmalla kohistaan ja hypetetään, todennäköisesti pannukakku kun on olevinaan mm.testobuusteri, eli siis lisäravinteiden mätämuna.
Piti kokeilla uudemman kerran tuota AMP citratea, mutta eipä näytä olevan enää myynnissä jenkkilässä. Mitenköhän pitkään menee, että Suomessa seurataan perässä..
Mun mielipide: Ritual tai Attitude. Prezone on kyllä hyvä, mutta jää hinnan takia mun puolesta hyllyyn.Huomenna ajattelin taas pitkästä aikaa hakea PWO:n. Ritual, Attitude, vai Prezone? Decisions, decisions...
DMAA on listattuna lääkeaineluettolon liitteessä muuntohuumeena.Fimeahan taitaa tuon DMAA:n kuitenkin rinnastaa johonkin lääkeaineeseen, jonka varjolla se voi olla Suomessa kielletty.