Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Vanhan kansan aineet kuitenkin parhaat. Sopivasti hiilaria ja a- tai m-vitamiinia. Anteeksi, jos vapaamielisyyteni häiritsee jotakin.

Ei perkele nyt SGN johti mut harhateille, ei frenzyä ainakaan saa kuin ulkomailta tilaamalla, siinä on se
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINE (DMBA, 2-AMINO-4-METHYLPENTANE, AMP CITRATE)
Joka on mm. wadan listoilla. Eikä tuota jack3d advancediakaan taida suomesta löytyä, en tiedä sitten miksei. Ravintoluetelossa ei ainakaan äkkiä pistänyt silmään mitään epämääräista kuten Frenzyssa. Orginaalia jack3dia himottaisi tilata ulkomailta, se on vaan sitten iso itku jos kallis purkki jää tulliin, pitää ottaa vielä enemmän selvää tuosta
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINEsta että saako tilata suomeen. Kai tässä on jotain kielletyn hedelmän makua kun ritual tai attitude ajavat varmasti asiansa mitä olen nyt netistä lueskellut arvioita. Grazea ei tunnu saavan edes ulkomailta, sen kanssa heittäisin kyllä noppia.

Viimeksi muokattu:
Tjaah nyt löytyi tämän maanrajojen sisältä tuote missä on tuota pahaa 4-amino-2- metyylipentaanisitraattia, sielläkin ukaasi että viimesiä viedään, tuskin tilaavat lisää.
edit. No nyt sitä löytyy lisää, olimpas ollut sokea.

Viimeksi muokattu:
Ei perkele nyt SGN johti mut harhateille, ei frenzyä ainakaan saa kuin ulkomailta tilaamalla, siinä on se
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINE (DMBA, 2-AMINO-4-METHYLPENTANE, AMP CITRATE)
Joka on mm. wadan listoilla. Eikä tuota jack3d advancediakaan taida suomesta löytyä, en tiedä sitten miksei. Ravintoluetelossa ei ainakaan äkkiä pistänyt silmään mitään epämääräista kuten Frenzyssa. Orginaalia jack3dia himottaisi tilata ulkomailta, se on vaan sitten iso itku jos kallis purkki jää tulliin, pitää ottaa vielä enemmän selvää tuosta
1,3-DIMETHYLBUTYLAMINEsta että saako tilata suomeen. Kai tässä on jotain kielletyn hedelmän makua kun ritual tai attitude ajavat varmasti asiansa mitä olen nyt netistä lueskellut arvioita. Grazea ei tunnu saavan edes ulkomailta, sen kanssa heittäisin kyllä noppia.

Niin kuin Tamminen tässä vaiheessa sanoisi: "check your facts". WADAn lista EI OLE kiellettyjen aineiden lista, vaan FIMEA antaa ulos rohdos- sekä lääkelistan. WADA on World anti-doping agency, eli valvova viranomainen joka valvoo urheilijoiden kiellettyjä aineita jne, EI markkinoilla olevia lisäravinteiden laillisuutta jne. FIMEA taas on Suomessa toimiva taho joka päättää esim. onko tuote lääke vai lisäravinne jne.

Varmuuden vuoksi laitoin suomessa myyvälle lafkalle viestiä ja vastaus oli aika tyhjentävä:
CrazeV2 on täysin laillinen Suomessa. Toimimme Suomen sekä Ruotsin edustajan Driven Sports-lisäravinteille ja Suomessa CrazeV2 on täysin laillinen lisäravinne. DMBA tai 2-amino-4-methylpentane (Amp Citrate) on tällä hetkellä Suomessa laillinen lisäravinne. Meilläkin löytyy paljon lisäravinteita jotka sisältävät kyseistä ainesosaa ja näistä tuotteista on tehty vaaditut lisäravinne ilmoitukset jne. Meillä löytyy myynnissä jopa itse amp sitraatti "raakana", eli kapselimuodossa.

P.S. Frenzyä saamme näillä näkymin jälleen varastoon n. 2-3vk kuluttua.

Ystävällisin terveisin,
xxxx

Joo ei ole mutta se kiihottaa jos joku laillisesti saatava tuote on siellä:p. Joo oot oikeassa, kyllähän noita rupesi löytymään. Tälläistä itse DMAA:sta It’s: important to note that DMAA is not illegal and was never actually formally banned — most companies are just afraid to sell it due to FDA “pressure”.
Ja :The ingredients include DMAA, which the FDA has warned supplement companies not to sell. Hi-Tech claims that it was never officially banned (warning letters do not constitute law), so they can legally sell it – and they are actually suing for the right to do so!
Tuota tekee kyllä vähän mieli kun sitä niin tyrkytetään halvalla:cool:.

Näin mäkin oon ymmärtänyt, veikkaan silti että tulee kuin vettä vaan tullista läpi, ei niillä ole aikaa kaikenmaailman sisällysluetteloita syynätä. Voin olla kyllä väärässäkin, siitä tulisi sitten joku 30€ takkiin.

GAT Nitraflex, tälläisestäkin maailmalla kohistaan ja hypetetään, todennäköisesti pannukakku kun on olevinaan mm.testobuusteri, eli siis lisäravinteiden mätämuna.

Viimeksi muokattu:
Näin mäkin oon ymmärtänyt, veikkaan silti että tulee kuin vettä vaan tullista läpi, ei niillä ole aikaa kaikenmaailman sisällysluetteloita syynätä. Voin olla kyllä väärässäkin, siitä tulisi sitten joku 30€ takkiin.

GAT Nitraflex, tälläisestäkin maailmalla kohistaan ja hypetetään, todennäköisesti pannukakku kun on olevinaan mm.testobuusteri, eli siis lisäravinteiden mätämuna.

Epäilen suuresti että ei sais myydä tai että se "rinnastetaan", koska sitä myydään mm. Mannisen ja Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopin toimesta ihan Suomen markkinoilla. Olisin aika yllättynyt jos nopealla googlauksella löydän 8-12 kauppaa jotka myyvät sitä mm. omilla merkeillä ja sitten se olisi laiton, I doubt it. GAT Nitraflex = törkeä määrä kofeiinia, antaa varmaan perkulen moiset potkut, mutta samalla hirveät jälki "jitterit" :)

Piti kokeilla uudemman kerran tuota AMP citratea, mutta eipä näytä olevan enää myynnissä jenkkilässä. Mitenköhän pitkään menee, että Suomessa seurataan perässä..

Piti kokeilla uudemman kerran tuota AMP citratea, mutta eipä näytä olevan enää myynnissä jenkkilässä. Mitenköhän pitkään menee, että Suomessa seurataan perässä..

Veikkaan että loppuvuodesta :( kannattaa muuten kokeilla ampia yhdessä jonkun kofu sekoituksen kanssa..esim. genomyx caffeine matrix.. antaa kivat kicksit ;)

Huomenna ajattelin taas pitkästä aikaa hakea PWO:n. Ritual, Attitude, vai Prezone? Decisions, decisions... :)

Ihan hyvin kulki treeni tuolla Attitudella. Vaikutukset olivat aika pitkälti kuten odotin eli energiaa hieman enemmän, vähän parempi pumppi, ja sarjapainoissa hieman nostetta. Ei mikään ihmeaine, mutta toimi mielestäni yhtä hyvin kuin Jack3d tai Craze. Attitudella tuli myös pientä "hyvän olon tunnetta", tosin Craze oli tällä saralla omassa sarjassaan.

Jatkan tässä vielä monologia sen verran, että tuo Attitude (tai PWO ylipäänsä) toimi vielä paremmin HIIT treenissä. Olen nyt Jim Stoppanin 8vk HIIT harjoituksen 7. viikolla, eli (30s kovaa + 15s verryttelyä) x 29. Pysty painaa vaikka ei päässy enää kovempaa, mutta ei tullu sellasta totaalista stoppia vastaan.

Fimeahan taitaa tuon DMAA:n kuitenkin rinnastaa johonkin lääkeaineeseen, jonka varjolla se voi olla Suomessa kielletty.
DMAA on listattuna lääkeaineluettolon liitteessä muuntohuumeena.

Vaikka maku ei olekaan se olennaisin osa pwo:ta niin tuo uusi colan makuinen attitude on todella hyvää. :)

Ite oon pitänyt tosta uudesta crazesta, ainoo vaa et underdosed et 1.5-2 scooppia saa vedellä ja lisäks oon vielä lisäilly citrua ja aminot. Loistava puhtaan olonen focus mut tulee kukkarolle kyl vähä turhan kalliiks.

e: ei mitään.

attitudea ja prezonea ostin. En ole ennen kokeillut muuta kuin ihan kahvia treeniboosterina ja noi tuntuu antavan semmosen hyvän fokuksen annostuksen mukaisesti nautittuna mutta ei mitään kummempia pärinöitä. Tänään kuitenkin pistin attitudea tupla-annoksen kun puolikuolleena piti vääntäytyä salille ja kyllä tuli semmoset kihelmöinnit ja energiaa että kyllä toimi. Tosin meinas vähän liikaakin toimia eli välillä meinas olla huono olokin ja tuli vedettyä tavallista pitempi reeni syystä että A) oli energiaa B) huono olo enkä viittinyt kotiinkaan lähteä huono oloa potemaan. Yksin olin salilla niin eihän siinä mitään, Välillä roskiksen luona vartoilin josko laatta lentää mutta ei. Aina kun olo rauhottu niin uutta sarjaa taas vääntämään.

Ei noissa kyllä turhaan varoteta ettei saisi annostusta ylittää, stydiä kamaa vaikka kahvia voin juoda litratolkulla päivässä.

Kohtahan supermassalta tulee uusi inzane, joka taas näyttää enemmän samalta setiltä kuin prezone + pari lisämuuttujaa. Varmasti tuostakin tulee hyvä, mutta pitkähintaisempi.

Ja tosiaan, attitudella ei tule väsymys vastaan, vaikka kovin terä menisikin, niin sellainen pintakaasu on pitkään päällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom