Tehokasta treeniapua eller hur..?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
18.4.2002
Viestejä
446
En tiedä moniko palstalaisista treenaa kimpassa puolison/tyttö- tai poikaystävän kanssa, mutta...
Me ollaan nyt varsinkin kesän aikana treenattu ukon kanssa yhdessä. Olen tässä kehitellyt mielessäni TOP-5-syitä, miksi kannattaa treenata puolison kanssa, mutta eilinen oli kyllä ehdoton ykkönen.

Olin tekemässä vinopenkkiä eikä treeni oikein kulkenut. Arvoin siinä mielessäni että ottaako uudet ennätyspainot vai ei. Ei oikein tuntunut siltä että olisi jaksanut. Mies tuli siihen viereen katsomaan että mitä oikein viivyttelen.
"Kun ei nyt oikein jaksais noita raskaita, viimeksikin niillä meni tuskaisesti pari toistoa vaan..."
"No kyllähän sä niillä tietysti teet"
"Emmänytoikeinjaksais..."
"Jos et tee niin ei harrasteta illalla seksiä!"
Vilkaisin miestä. Tosissaan se näytti perkele olevan...
Ei muuta kuin painot käsiin ja eläimellisellä raivolla kevyesti viisi toistoa.

Kun olin lopettanut, sanoin että et sä sitä uhkausta kuitenkaan ois toteuttanut. Kyllä se vielä vakuuttavasti sanoi että varmasti olisi. Kyllä tiesi mistä narusta vetää sillä kertaa...:lol1:

Mainittakoon vielä että tämän onnistumisen siivittämänä lopputreeni kulkikin sitten tosi hyvin. Ja illalla... no, se on sitten jo toinen tarina :D :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ite treenaan kaverin kanssa ja kyllä se kaveri saa usein luotua sellaista mielialaa, että rauta nousee! lisäksi on turvallinen olo treenatessa isoillakin painoilla, koska toiseen voi luottaa! kerran mulla oli penkissä eräs salillakäymätön henkilö ja hän onnistuikin vääntämään tangon viimeisessä toistossa sitämyöten päin vittua, että tuloksena oli olkapään hajoaminen! :mad:
 
Originally posted by jpm
lisäksi on turvallinen olo treenatessa isoillakin painoilla, koska toiseen voi luottaa! kerran mulla oli penkissä eräs salillakäymätön henkilö ja hän onnistuikin vääntämään tangon viimeisessä toistossa sitämyöten päin vittua..

Älä edes puhu.. Tein jokunen vuosi sitten pystypunnerrusta ja pyysin sitten jotain jannua "vähän katsomaan" siihen taakse. 6 toiston jälkeen loppui paukut ja ajattelin tehdä vielä yhden. Onneksi jannu oli tarkkana ja tarttui mua tiukasti ranteista kiinni. Meinasi 85 kg:n edestä käsipainoja tippua päähän/syliin/ikeniin. Sen jälkeen oonkin aina muistanut sanoa: "jos autat, niin auta olkavarsista, ÄLÄ ranteista!" (penkissä tietenkin tangosta).
 
Onhan se hyvä kun on joku kenen kanssa treenaa. Mä treenaan veljen kanssa ja se sopii mainiosti kun meillä on vielä sama ohjelma ja suurin piirtein joka liikkeessä samat painot.

Me ollaan vaan jätetty se seksi illalla väliin :D
 
Meikäläinen on tottunu treenailemaan yksin. Joskus pyydän varmistajaksi jonkun tutun jos sattuu olemaan yhtä aikaa salilla. Ja kyllä siitä on apua kun ei tarvi pelätä että jää painojen kanssa yksin rimpuilemaan. Varsinkin kyykyissä toimii hyvin ku joku huutaa vieressä :D
 
hyvä puoli yksin treenaamisessa on, että painot pitää nostaa, muuta vaihtoehtoa ei ole. etenkään jos ei ole minkäänlaista varmistusta (esim. voimatelineen pinnoja)
 
Välillä yhdessä, välillä erikseen.

Kyllähän siitä mojovan perheriidan saa aikaiseksi, kun aletaan kinaamaan painoista. Ukon mielestä mä teen aina liian isoilla painoilla ja (yllätys) mun mielestä se itse tekee liian isoilla.
 
Joo paras varmistamistapaustapaturma minkä olen nähnyt tapahtui Lahdessa Hämeen rykmentin salilla katsoin metrin päässä ja pumppasin habaa kun yks äijä pyys varmistamaan erästä kepakkoa kun äijä teki vinopenaa punteilla. Äijä teki jonkun viis toistoa ja sit alko hyytyy ja puntit vajoamaan hitaasti kepakko EI TEHNYT MITÄÄN ja sit lopulta kun se sen ranteisiin tarttu ku äijä kiroili sille niin se onnistu tiputtamaan n.40 kilon käsipainon sen äijän naamalle nenä murtu ja veret roisku lattialle vittu ja kaveri lähti veksiin että viuhahti.. Ois varmaan pitäny lähemmäks mennä ja lopettaa pumppaaminen kun epäili että tuo varmistaminen saattaa mennä todella överiksi :( ..

Muijan kanssa treenaaminen sujuu kivasti tosin löylyä ei saa niin hyvin kuin kaverin kanssa treenatessa ja varmistamisestahan nyt ei voi mainitakaan raskaissa liikkeissä :rolleyes: ..
 

Suositut

Back
Ylös Bottom