Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenaamalla punnerruksia. Miksi sää haluat saada monta punnerrusta?Originally posted by halooo
Miten saisin parannettua punnerrustaitojani? Olen ehkä vuoden saanut suunnilleen yhtä paljon punnerruksia (n 30) treenaamalla rintalihaksia penkissä ja ristitaljassa. Oisko mitään parempia keinoja?
Puolessa minuutissa vai?Originally posted by halooo
Olen ehkä vuoden saanut suunnilleen yhtä paljon punnerruksia (n 30)
Originally posted by halooo
eikku 30 punnerrusta, emmä aikaa kato
Originally posted by Tume
Noh, seuraavana päivänä Tume sitten uikin vessassa, eikä sittemmin tullut enää ylä-asteen aikana punnerrustuloksista huudeltua.:(
Originally posted by Joubronx
hmmm... Mä en oikein hiffaa. Kerrotko tarkemmin?
Originally posted by halooo
Miten saisin parannettua punnerrustaitojani? Olen ehkä vuoden saanut suunnilleen yhtä paljon punnerruksia (n 30) treenaamalla rintalihaksia penkissä ja ristitaljassa. Oisko mitään parempia keinoja?
Melkein. Kateelliset ysiluokan paskiaiset..Originally posted by Daug
Tumen opettaja joka sai itse vain 30 punnerrusta suuttui ja uitti Tumea vessanpöntössä?
Originally posted by KäveleväRuumis
Tässä tuli mieleen, että mikäs on kiitettävän raja punnerruksissa puolessa minuutissa?
Joo, samaa mieltä. Jos jaksaa punnertaa vain 30 punnerrusta (miten se on edes mahdollista?) niin eipä taida Uttiin olla hirveästi asiaa... Laskuvarjojääkäreiksi haetaan kuitenkin kovakuntoisia nuorukaisia, eikä 30 punnerrusta punnertava todellakaan ole sellainen.Originally posted by marlin
Halooo: Älä käsitä tätä väärin, mutta kannataiskohan sun miettiä kahteen kertaan tota testeihin menemistä? Ei sisällepääsy tietenkään ole kiinni siitä punnerruksen kolmesta pisteestä, mutta lihaskuntosi ei taida olla mitenkään kehuttavassa kunnossa(?)