Teemu Sinisalo Tampereen mansesterista avautuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Teemu Sinisalo Tampereen mansesterista, Finnishpowerin yksi ylläpitäjistä, joka kovaan ääneen kuuluttaa aina Pakkotoiston pahuutta ja kehoittaa ihmisiä kirjoittamaan omalla nimellään, avautuu seuraavasti sivuillansa. Viittaa ilmeisesti mun seuraavaan kommenntiin aamulehti jutussa.

"Mike:
Taas on oikein neroja tutkijoita ollut liikenteessä, nuo saa juuri niitä tuloksia mitä hakevatkin. Muistaakohan nämä tutkiskelijat moraalitranssissaan aikaa kun koululaisille syötettiin liikaa maksaa ja A-vitskua oli runsaasti liikenteessä. Ei se kouluruokakaan aina niin terveellistä ole."

Ärsytti tossa jutussa se, että etusivulla mainittiin heti "turvautuu kehonrakennuksessa käytettyihin lääkeaineisiin". Eihän niitä roippeita juuri missään muualla vedetäkään."

"Piti vähän editoida ja lisätä seuraava vuodatus tähän perään. Niin, jos tuon ikäisiä löytyy lääkeaineita väärinkäyttävien joukosta niin ei HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!! Minkälainen idiootti ensinnäkin neuvoo tuon ikäistä myrkyttämään itseään ja toiseksi vielä kauppaa lapsille lääkkeitä?!?!? Jos 14-16 -vuotiasta ei pidä lapsena, niin pitää olla päässä vikaa. Jos 14-16- vuotiaista poikalapsista 3-4 prosenttia myrkyttää itseään kesken murrosiän, niin jotain pitää olla pahasti vialla. Joko yhteiskunnan ylenpalttinen huippu-urheilijoiden ihannointi tai sitten jokin muu. Mutta mistä tuon ikäiset lapset voivat saada a) oikeaa tietoa myrkyttämisen vaaroista ja seurauksista, b) lääkeaineita käsiinsä ja c) neuvoja lääkeaineiden väärinkäyttöön? Tuleeko tuo tieto kokeneilta urheilijoita, valmentajilta vai jostain muualta? Vaikka artikkelissa mainitut luvut eivät olisi noin korkeat, on mun mielestä todella karmeaa, jos löytyy yksinkin tuon ikäinen ihminen myrkkyhommista. Tuon ikäinen ihminen on sekä fyysisesti että psyykkisesti vielä aivan täysi lapsi. Eniten hämmästyttää, ANTEEKSI, V*****AA suuren suomalaisen kehonrakennuskeskusteluforumin kirjoittajien asenne, että "taas tollanen hömppätutkimus". Vaikka mä en olisikaan suomalaisen Internet -keskustelun moraali ja eettinen ääni, niin ei hyvää päivää minkälaisia idiootteja voimailun pariin pesiytyy. Samaan aikaan, kun jaetaan neuvoja myrkkyjen käytössä, ollaan niin kuin ei ongelmaa olisikaan. Kyseessä ei ole moraali, vaan puhdas maalaisjärki. Ei lapsen elämän tärkein asia saa olla huippu-urheilu. Ei ainakaan sillä tavalla, että se pilaa oman elämän ja terveyden ennen kuin se elämä on ehtinyt edes alkaa. Mutta yritä tässä nyt sitten taistella idiotismia vastaan. Ei sille mitään vo ja ne kuitenkin voittaa meitin niitten kokemuksella. "

Eikös olekin kiva pikku avautuminen. Teemu on ottanut asiakseen sättiä Pakkotoistoa aina ja kaikkialla. Mies on minulle mm. vihjannut, että vaikka te ette mitään laitonta teekään, niin joku päivä joku kusipää voi mennä ja tehdä perättömän ilmiannon poliisille. Jos näin tapahtuu, ei ole paljoa kelaamista kenen läskimakkarat on pölkyllä. Meidän pikku Teemu ei osaa vain ymmärtää sitä, ettei täällä tosiaankaan kannusteta hormonien käyttöön. Meillä valistetaan siitä ja varoitetaan aina sivuvaikutuksista. Tämä on sitten meidän pikku Teemun mielestä idiotismia. Hänen mielestään on parempi sulkea koko ongelma maton alle ja kieltää keskustelu kokonaan, tämä ei johda muuhun kuin päättömään käyttöön vajavaisilla tiedoilla. Teemu, tuo internetin moraalinvartija, on niin ylitsevuotavan täydellinen omassa pikku maailmassaan, että katsoo olevansa velvoitettu valvomaan mitä internetissä sanotaan. Hän luulee voivansa vaikuttaa johonkin avautumalla ääiömäisesti jossain forumilla, so not!
Viime kerralla kun tämä hormonikeskusteluasia tuli puheeksi, väsäsi Teemu 2 A4 kokoisen itkuvirren mulle mailiin. Elä vaivaudu tällä kertaa, vaan koita tulla sieltä äidin helmoista tänne ja selitä mikä sua vaivaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ainakaan tuu koskaan edes kuseen roinapurkkiin päin. Ja siitä suuri kiitos kuuluu pakkotoistolle, mitä oon lukenut noita käyttäjien kokemuksia. :down:

Se on hyvä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

Andy McCoy sanoi tänää radiossa, että häntä ärsyttää, kun suomalaiset on ovat niin kateellista porukkaa. Ei voida olla iloisia toisen menestymisen puolesta.
Kerrankin Andy sanoin jotain, jossa oli järjen poikasta mukana :)
Jokainen saa itse päättä, mitä ajoin takaa tuolla tokaisulla. :piis:

Originally posted by hash pipe
Mä en ainakaan tuu koskaan edes kuseen roinapurkkiin päin. Ja siitä suuri kiitos kuuluu pakkotoistolle, mitä oon lukenut noita käyttäjien kokemuksia. :down:

Se on hyvä, että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

Andy McCoy sanoi tänää radiossa, että häntä ärsyttää, kun suomalaiset on ovat niin kateellista porukkaa. Ei voida olla iloisia toisen menestymisen puolesta.
Kerrankin Andy sanoin jotain, jossa oli järjen poikasta mukana :)
Jokainen saa itse päättä, mitä ajoin takaa tuolla tokaisulla. :piis:

:offtopic:
^ 70 000:s posti yleiselle.

Originally posted by Mike
- - Mies on minulle mm. vihjannut, että vaikka te ette mitään laitonta teekään, niin joku päivä joku kusipää voi mennä ja tehdä perättömän ilmiannon poliisille. - -

Mistäköhän laittomuudesta Teemu tekee ilmiannon? :)

Ihan kuin poliisi ei tietäisi Pakkotoiston olemassaolosta...

Perätön ilmianto voi tulla vaikka mistä, ei sitä ikinä tiedä mitä tämä kaveri keksii, senverta on hampaankolossa Pakkotoistoa kohtaan. Voihan sitä soittaa poliisille ja sanoa että Nokia salakuljettaa heroiinia Suomeen kännyköissä, eri asia on sitten kuka semmoista pässiä uskoo.

Tuntuupa tämä Teemu aika fiksulta kaverilta.:lol666:
Jo tuo "Eniten hämmästyttää, ANTEEKSI, V*****AA suuren suomalaisen ... tollanen hömppätutkimus"." lause antaa kirjoittajastaan aika omituisen kuvan.
:lol2:

Lähettääkö tämä Teemu todellakin Mikeille aina moraalisaarna maileja, kun täällä puhutaan jostain "omituisesta". kiesus sentään jos näin on.

Originally posted by Teemu
Jos 14-16 -vuotiasta ei pidä lapsena, niin pitää olla päässä vikaa. Jos 14-16- vuotiaista poikalapsista 3-4 prosenttia myrkyttää itseään kesken murrosiän, niin jotain pitää olla pahasti vialla.
Ei vittu mikä pelle!:wall:

Kerrataan tähän vielä säännöt, mitkä pitää hyväksyä ennenkuin pääsee edes lukemaan Roinaforumia.

- Pakkotoisto.com:issa oleva tieto ei aina ole faktaa – suhtaudu siihen varauksella ja pidä aina oma järki, sekä Internet-apinasuodatin toiminnassa.

- Ylläpito ei ole vastuussa siitä, mitä SINÄ teet forumilta saamillasi tiedoilla.

- Osto- ja myynti-ilmoitukset tai edes vihjailut niihin ovat ehdottomasti kiellettyjä. Tästä on seuraamuksena AINA bannaus, varoituksia ei tämän säännön suhteen jaella! Sääntö koskee myös salakuljettamiseen viittaavia viestejä. Lääkkeiden hinnoista keskustelu on myös kiellettyä.

- Trollit ja järjettömät, perusteettomat, selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää.

- Pyri laittamaan oikea viesti oikeaan kategoriaan. Treeni- ja lisäravinneaiheet omalle palstalle, Yleiset topicit yleiselle keskustelualuelle ja lääkeainekeskustelut Roinaforum-osiolle.

- Jos olet alle 18-vuotias – sinulla ei ole mitään asiaa Roinaforum-osiolle, sillä erityisesti teini-ikäisenä on mahdollisuus pilata kehitys ja terveys koko loppuelämäksi.

- Ylläpidolla on täysi oikeus editoida, deletoida tai siirtää viestejä.

- Ylläpito ei ole vastuussa mahdollista palstalaisten itselleen aiheuttamista intimiteettisuojaongelmista, eikä näin ollen pyynnöstä poista jälkikäteen palstalaisten viestejä.

- Lääkeaineiden väärinkäyttö aiheuttaa poikkeuksetta sivuvaikutuksia, joista osa voi olla pysyviä ja erittäin vakavia. Tietyissä lääkeaineissa tehoavan ja tappavan annoksen raja on häilyvä, joten ole varovainen – älä tyhmäile. Sinä olet yksinään vastuussa omasta terveydestäsi!

- Pakkotoisto.com –keskustelupalstan ylläpito EI suosittele lääkeaineiden väärinkäyttöä kenellekään. Anabolisilla steroideilla ja muilla urheilussa kielletyillä lääkeaineilla voit pahimmassa tapauksessa pilata terveytesi.

- Ennen kuin postitat, tutustu palstaan kaikessa rauhassa ja lue Pakkotoiston FAQ - usein kysytyt kysymykset

- Pakkotoisto.com –keskustelupalstalla on kymmeniä tuhansia posteja, joten vastaus kysymykseesi ECA-stackin annostelusta ja pyykkilautavatsan saavuttamisesta löytyy ”search” toimintoa käyttämällä ja monesti jopa jo etusivulta.

- Täydellistä kieliasua ei toki tarvitse käyttää, mutta jos tektsi on tämä näkiöstä on stiä houmatavan vaikeaa lukea eikä se vätlämätä saa kvovinkaan plajon vatausksia :)

- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.

- Jos lainaat tekstiä toiselta nettisivustolta tai muusta mediasta, sisällytä viestiisi AINA lähdetiedot.

Kun tuon lukee, niin tulee mieleen, että tunteekohan Teemu nyt itsensä suhteellisen dorkaksi?

Minkälainen idiootti uskoo tollasen tutkimuksen todenperäisyyteen. Olisivat edes laittaneet siihen tutkimukseen uskottavan prosenttiluvun, jonku 0.5 prosenttia.

Tolla luvulla jokaiselta luokalta löytyy yksi roinaaja ja jos ei löydy niin seuraavalla on kaksi. Olettaa vois myös että 15 vuotias likka ei vedä sustanonia, eli todennäköisesti tämä prosentti on sen ikäisistä pojista. Eli tusinassa 14-16 vuotiaita pojan kloppeja on aina oltava yksi jollain ryssä kuurilla.

Tutkimus on perseestä ja turha siitä on hernettä nenään ottaa.

Mitä siihen tulee kannustaako pakkotoisto loppupeleissä käyttämään vai ei, ei ihan yksiselitteistä vastausta olekaan.

Täältä kuitenkin helposti saat tietää sen kasvun avaimen jo hyvissä ajoin, ehkä aiemmin kuin muuten saisit. Täältä saat myös tietoosi että kehitys natuna on hidasta, se ja se pysähtyy tiettyyn pisteeseen ja se piste ei ole edes kovin korkealla. Aloittelevan tavoitteet taas usein ovat korkealla. Onneksi itse luulin todella pitkään että kasvan ilman roipettakin isoksi, ehkä hitaammin mutta kasvan kuitenkin. Jos olis joku tullu sanoon että asiahan on nyt niin että sä et kasva ja se on piste siihen, ni tiedä mitä sitä olis keksiny kun tavoiteet oli kovat. Mulle sanottiin että ruokaa vaan enemmän ja enemmän ja kovempaa reeniä, toisesta ja nopeammasta tavasta ei sanottu halaistua sanaa missään ikinä milloinkaan.

Kaikista paras olisi kun nuoret eivät saisi kuulla koko aineiden olemassaolosta. Toisaalta olisiko sitten niin vastuuntunnottomia diilereitä jotka kauppaisi tavaraa alle 18v. kaverille ja opettaisi vielä väärät tekniikat käyttää eikä kertoisi riskeistä? Kuulostaa aika hurjalle....Se toimis hyvin jos kaikille kävis kuten mulle ja tollasia diilereitä ei olisi, en tiedä onko niitä? Jos on, niin silloinhan pakkotoisto on helvetin hyvällä asialla ja tän osoite pitäisi antaa jo terveydentarkastajan toimesta ala-asteella jokaiselle oppilaalle.

Oikeaa tietoa käytöstä ja sen riskeistä saa täältä, eikä täällä kannusteta käyttämään. Se on helvetin hyvä. Mutta kun tähän lajiin hurahtaa ja tavoitteet on korkeella niin parempi olis kun ei sais kuulla koko roippeista mitään.

Kruippa, Pakkotoistolla on naisille tämmöinen varoitus ja tämä on aivan totta.Tyttö oli alle 50 kiloinen ja kuurissa oli DIANABOLIA!! Ääni madaltui kuukaudessa muut sivarit mukaanlukien.

"Ylläpidon korviin kantautui aika surullinen tieto luotettavista lähteistä. Eräs suomalainen kilpakehonrakentaja on suositellut Suomen fitness-naisille aika rajuja kuureja, joihin tulee 4 eri lääkettä, mukaan lukien myös thaikut (metandrostenoloni). Näitä kuureja on suositeltu myös ensikertalaisille. Roinaavat naiset: pitäkää järki kädessä, älkääkä uskoko MITÄÄN yksittäisen gurun antamaan yksittäistä vinkkiä ilman että otatte asiasta ensin itse selvää! Jos epäilette vähänkin - kysykää Pakkotoistolta ensin mielipide asiaan!"

Nämä sivuvaikutukset mitä kyseinen tyttö sai, pysyvät hänellä lopun ikää, että kyllä se tieto leviää muuallakin ja usein aika vastuuntunnottomasti.

Huh huh :down:

Kai se on pakko uskoo et tollasta löytyy. Jotenkin vaan mutulla tuntu sille että aineelle on kyllä menekkiä aikuisillekkin eikä tarvitse tyrkyttää ala-iäisille. Kun en itse ole eläissäni törmännyt salilla siihen että olisi aineita tarjottu, en myöskään ole kuullut että kavereilleni olisi tarjottu, niin ajattelin että menekki on varmasti sen verran kovaa että perusverkosto riittää ja markkinointia ei käytännössä tarvita, ei ainakaan ala-ikäisille.

-edit- tai siis tässä oli kysymys vain alaikäisen koossa (alle 50 kg) olevasta naisesta joka ilmeisesti kuitenkin oli täysi-ikäinen.

Toihan viittaa jo siihen et diilerillä on niin paljon kamaa et se on väen väkisin hukattava johonkin, aivan sama kenelle. Mulla on ollut hieman eri kuva aineen tarjonnasta :eek:

Asia on hyvin monitahoinen. Mun täytyy sanoa suoraan, että mun mielestä täällä ihannoidaan roinaamista. Samaan hengenvetoon haluan kuitenkin sanoa, että puhumattomuus asiasta ei paranna tilannetta lainkaan. Ei täällä suoranaisesti kehoteta ketään roinaamaan, mutta ei kyllä varsinaisesti kehota kokeilemaan rajoja natunakaan. Aika ajoin kirjoituksistasi saa kuvan, että olet ylpeä roinaamisestasi. Siihen ei ole syytä. On hyvä, että asioista keskustellaan ja että valistusta on saatavilla. Roinaamisesta ei kuitenkaan mielestäni riitä maininta, että se on vaarallista, mutta hyväksymme sinut sellaisena kuin olet, natu tai et. Roinaaja on kuitenkin aina vain epärehellinen urheilija. Rumasti sanottu, mutta tuskin kukaan kiistää tuon paikkansa pitävyyttä. Siitä ei pidä tehdä edes "piireissä" yleisesti hyväksyttävää. Toi on ehkä jeesustelua. Joku hurskastelija voisi sanoa, että doping raiskaa urheilun. Perustelu: Raiskaaja ei saa pillua, ottaa väkisin. Urheilija ei saa tuloksia, ottaa ne väkisin. Haukkukaa T. Seppäläksi vaan.

Tässä listattuna muutamia asioita, joita en sanonut:

En kehoita teeskentelemään jotain mitä et ole.

Sun ei tarvitse kantaa vastuuta muiden teoista.

Tämä ei myöskään ollut hyökkäys tai riidanaloitus. Kunhan sanoin oman rehellisen mielipiteeni. Doping on mielestäni ongelma.

Tiedän myös, että kenenkään ei ole pakko täällä olla.

Originally posted by kruipelo
Kai se on pakko uskoo et tollasta löytyy. Jotenkin vaan mutulla tuntu sille että aineelle on kyllä menekkiä aikuisillekkin eikä tarvitse tyrkyttää ala-iäisille. Kun en itse ole eläissäni törmännyt salilla siihen että olisi aineita tarjottu, en myöskään ole kuullut että kavereilleni olisi tarjottu, niin ajattelin että menekki on varmasti sen verran kovaa että perusverkosto riittää ja markkinointia ei käytännössä tarvita, ei ainakaan ala-ikäisille.

:offtopic:
Ite kun olin treenannu kuukauden tai kaks, yks isompi sälli piti mulle ja kaverille aina keskustelua "ei teistä tuu yhtään mitään jos ette rupee ottamaan nappia". Yhen kerran sen kaveri tuli just "puheen" aikaan salille ja se selitti sille, "hei Pera tuu sanohan jätkille tuleeko niistä natuina yhtään mitään". Kaveri hyppäs vinopenkkiin kylmiltään, vielä takki päällä ja farkut jalassa ja vetäs muutaman toiston 150 kilolla ja rupes selittään samaa :)

Paljon selitti sitä että ei näistä mitään haittoja tuu jne. Ite en tienny ees mitä ne semmoset hormoonit on, kulin salilla vaan kaverin mukana. ex yleisurheilija kaveri onneks oli edes vähän minua paremmin asioista perillä ja heitti huulta takas, eikä ikinään mitään siltä ostettu. Epäilen pahasti että oisko koko äijjä maininnu ees mitään palauttelusta jos ois jotain ostettu, tai tieskö edes moisesta asiasta "jatkuvan syötön" kuurillaan.

Anyway, toisin on varmaan joillekkin muille käyny, sillon ei ollu mitään pakkista antamassa pohjatietoa aineista ja/tai haitoista. Luulisin et nykyään jo 16v kaverit jotka tätä seuraa, tietää mitä aineet on, ja osaa jättää homman myöhempään, tai olla koskaan ottamatta, ihan vaan sillä että tietää edes jotain aiheesta.

ei sillä ole paljon merkitystä mitä joku nevahööd sanoo tästä palstasta. virkavalta taitaa olla enemmän asialinjoilla kun esim. käyttöä ei ole kriminalisoitu, jolloin hoitoon pääsy (meno) helpottuu.

tarkoitushan on vain riskejen minimoinnista. luultavasti joku kantapään kautta kokenut osaa varottaa seuraavia (kun ei sitä tietoa paljon joltain Seppälältäkään saa =).

luultavasti ei nämä keskenkasvuiset teinitkään saa tietoa aineista siltä liikunnanopettajalta, vaan joltain kaverilta joka kuuli sen toiselta kaverilta ym... eli jos tämmöinen palsta lopetettaisi, varmasti sivuvaikutukset yleistyisivät huomattavasti.

eipä minua ainakaan vielä kukaan ole täällä painostanut aineita käyttämään.

10000 registeröityneen joukkoon varmaan mahtuu niitäkin jotka ihannoivat kiellettyjen lääkeaineiden käyttöä,joka kaiken tietämyksen ollessa helposti saatavilla ei ole olleenkaa tervettä.
Sen kyllä voin sanoa koko ylläpidon puolesta että kukaan ei varmuudella ihannoi roinaamista, on täysin eri asia hyväksyä roinaaminen kuin ihannoida sitä. Ketään ei varmasti kehoiteta/kannusteta/yllytetä käyttämään lääkkeitä se on 100% fakta. Todellisuudessa voit löytää kymmeniä tai jopa enemmän, postauksia joissa aloitteleva tai käyttöä suunnitteleva ihminen kysyy: "mitä ensimmäiseen kuuriin" ,näissä kaikissa ensimmäiset kommentit ylläpitäjien puolelta on ehdottomasti Älä ota mitään.

Kukaan joka objektiivisesti ajattelee olematta fanaattisesi natu tai vastakohtaisesti fanaattisesti roinaaja ,ei voi tulla pitävin todistein väittämään että ylläpitäjät kannustaisivat hormoni myönteisyydellään Ketään käyttämään lääkkeitä.

Doping on olemassa ,ja pysyy niin kauan kuin maailmassa urheillaan ja se ei tilannetta muuta jos jotkut ihmiset sen hyväksyvät,he eivät tilannetta pahenna sen kummemmin kuin vastustajat saisivat mielipiteillään mitään aikaan sen kitkemiseksi.

Ja mitä tulee tutkimukseen josta tämä keskustelu on lähtöisin,tutkimus on todellakin HÖMPPÄ tutkimus mitä tulee terveys kysely lomakkeen kysymykseen 25 sivulla 5:
Oletko käyttänyt jotain lääkettä viimeisen kuukauden aikana?
vastaus vaihtoehdoista löytyy kohta:
kehon/lihasten kasvattamiseen

Miettikää nyt ihmiset mitä tuohon keskittymis kyvyttömät ja asioista tietämättömät murrosikäiset poijan klopit vastaavat:

kreatiini,vitamiinit,proteiinit,aspiriini,burana= kaikki lääkkeitä

täysin epätieteellistä tieteentekoa jälleen kerran !
tuollaisen kysymyksen perusteella nämä arvon tohtorit on vetäneet johtopäätöksen 3-4 % teineistä käyttää lääkkeitä väärin kasvattaakseen itselleen ihannoimansa vartalon
totaalista paskaa!

Yliopistotutkimus ,mene takaisin nukkumaan ,hyvää yötä

Originally posted by kruipelo
[B

Kaikista paras olisi kun nuoret eivät saisi kuulla koko aineiden olemassaolosta. Toisaalta olisiko sitten niin vastuuntunnottomia diilereitä jotka kauppaisi tavaraa alle 18v. kaverille ja opettaisi vielä väärät tekniikat käyttää eikä kertoisi riskeistä? Kuulostaa aika hurjalle....Se toimis hyvin jos kaikille kävis kuten mulle ja tollasia diilereitä ei olisi, en tiedä onko niitä? Jos on, niin silloinhan pakkotoisto on helvetin hyvällä asialla ja tän osoite pitäisi antaa jo terveydentarkastajan toimesta ala-asteella jokaiselle oppilaalle.

Oikeaa tietoa käytöstä ja sen riskeistä saa täältä, eikä täällä kannusteta käyttämään. Se on helvetin hyvä. Mutta kun tähän lajiin hurahtaa ja tavoitteet on korkeella niin parempi olis kun ei sais kuulla koko roippeista mitään. [/B]

Aina kun on kysyntää laittomasta tavarasta niin syntyy sellaista kauppaa, jossa ei paljon moraalisia tai eettisiä arvoja katella vaan tehdään pisnestä tavalla jossa tärkeimpänä pidetään riskien minimointia. Se että ei kerrota hormooneista nuorille on pahinta valistusta mitä vain voi olla sillä se "tieto" kantautuu nuorten korviin muuten ns. puskaradiosta eikä se ole kovinkaan hyvä asia. Kun hormoonilakeja tiukennettiin niin entistä enemmän huumekauppiaat ottavat alalajikseen myös hormoonikaupan sillä hinnat nousee ja samoten riskit, joten heillä on salakuljetus organisaatiot valmiiksi kasassa. Ideologiasi että "parempi olis kun ei sais kuulla koko roippeista mitään." niin ei todellakaan päde,ei sitten kun puhutaan hormooneista tai huumeista. Mietippä sitä kun sanottas huumevalistuksessa että parempi kun ette kuulekkaan huumeista,toimisko? Ei varmasti. Se miksi vertasin huumeita ja hormooneja johtuu siitä että kummatkin ovat laittomia ja kummissakin kysyntää ja käyttöä tulee olemaan tulevaisuudessa ihan varmasti. Parempi tietää aineiden riskit ja käyttää niitä oikein tai olla riskien takia käyttämättä, mitä olla tietämättä riskeistä ja käyttää väärin tai olla käyttämättä....

Originally posted by colemanni
Ja mitä tulee tutkimukseen josta tämä keskustelu on lähtöisin,tutkimus on todellakin HÖMPPÄ tutkimus mitä tulee terveys kysely lomakkeen kysymykseen 25 sivulla 5:

Olisivat vaan reippaasti laittaneet lomakkeeseen vaihtoehdot f) Sustaa; g) Degaa; h) Taikkuja; i) Winsuja; j) Hyönteismyrkkyä jne., niin ei tarvitsisi arvailla. :)

Toisaalta tämänkaltaisissa kyselyissä voidaan kyseenalaistaa myös vastaajien rehellisyys, vaikka nimettömänä vastattaisiinkin. Aika useinhan roinan käyttöä salaillaan. Esim. Tuomo Karilan väitöskirjaa lukiessa kannattaa pitää mielessä se, että tutkimukseen osallistuneet henkilöt itse hankkivat aineensa ja itse kertoivat mitä käyttivät, milloin käyttivät ja kuinka paljon. Nykyaikana taitaa olla vaikeaa tehdä vastaavanlaista tutkimusta siten, että tutkimuksen tekijä voi olla 100%:n varma koeohjelmansa lähtödatasta.

pakkotoisto on antanut mulle paljon tietoa roinaamisen haitoista. Itse aineista en tiedä juuri hölökäsenpöläystä...tai no sen tiedän että kasvu kasvattaa jykevän leuan ja dnt pistää hikoilemaan...heh heh

Eli toisinsanoen pakkis on vankistanut mielepidettäni puhtaan voimailun puolesta!:thumbs:

mitä tulee tuohon roinaamisen kannustamiseen niin joskus olen kuullut sanottavan mm. "mälli päälle vaan!"...eiköhän kuitenkin vastaavat lausahdukset ole tulleet melko hupimielessä.

Originally posted by colemanni

Miettikää nyt ihmiset mitä tuohon keskittymis kyvyttömät ja asioista tietämättömät murrosikäiset poijan klopit vastaavat:

kreatiini,vitamiinit,proteiinit,aspiriini,burana= kaikki lääkkeitä
Yliopistotutkimus ,mene takaisin nukkumaan ,hyvää yötä

Ite tuli aikoinaan kaikkiin koulussa esitettyihin kyselyihin vastattua ihan puutaheinää. Ei niitä tutkimuksia tainnut silloin, eikä nyt kukaan ottaa vakavasti, paitsi tutkijat.

Jos keskenkasvuiset sällit roinaa, niin eikö olisi syytä ihmetellä et mistä ne rääpii tarvittavat fyrkat kokoon.
Antaako yli-innokas wannabeurheilijaisä kersoille roinarahaa vai ..?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom