Teemu Sinisalo Tampereen mansesterista avautuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvähän se on että aineista ja kaikesta niihin liittyvästä kerrotaan jos tilanne on tämä että niitä tarjotaan todella monelle. Minulla nyt vaan on ollut sellainen käsitys että niitä ei todellakaan tarjota, niitä on mentävä itse kysymään.

Minulle eikä kellekkään kavereistani ole tarjottu, mutta ehkä olisin mennyt kysymään jos olisin internetin kautta saanut tietää että isoksi ei tulla natuna, vaan siihen on nopeampi ja varmempi tie.

Se että onko roinaforum hyvä vai huono asia on kiinni just tästä että paljonko sitä tarjontaa on ja kertooko se tarjoaja samat asiat mitä roinaforum: riskit ja oikean käytön sekä odotettavissa olevien tulosten arvion.

En mä voi kuvitella tollasia pölvästejä mistä "sumppari" kertoi, vaan kai tuo sitten tosi juttu on. Ei ole täällä päin näkynyt tollasia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensinnäkin mistä tuon ikäiset saavat rahat roiniin? taitaapa olla niin Että nämä Hirviät "mömmöt" ovat jotain proteiini jauheita ja glutamiiniä,Hui! kun puistattaa tuollaiset hirmu myrkyt:david: '

Ja Miksi Helvetissä tuo apina sitten pakkotoistoa lukee jos on kerta niin ja niin hirveetä:zzzz:

Jos ei ole elämässä parempaa tekemistä niin Saunan taakse ja kuulakalloon ja omaisuus köyhille!

Originally posted by Mike
Perätön ilmianto voi tulla vaikka mistä, ei sitä ikinä tiedä mitä tämä kaveri keksii, senverta on hampaankolossa Pakkotoistoa kohtaan. Voihan sitä soittaa poliisille ja sanoa että Nokia salakuljettaa heroiinia Suomeen kännyköissä, eri asia on sitten kuka semmoista pässiä uskoo.

Eikös perättömästä ilmiannosta joudu edesvastuuseen? Lisäksi pakkotoiston ollessa Oy, voidaan alkaa jo soveltaa lakia liiketoiminnan häiritsemisestä.

Originally posted by N.O.Kummonen
Asia on hyvin monitahoinen. Mun täytyy sanoa suoraan, että mun mielestä täällä ihannoidaan roinaamista......Ei täällä suoranaisesti kehoteta ketään roinaamaan, mutta ei kyllä varsinaisesti kehota kokeilemaan rajoja natunakaan...

No N.O.Kummosta oon pitanyt keskivertoa parempana kirjottajana, joten ala nyt lahde tallasta pissakakkaa kirjottamaan. Jokaisella on tietenkin oikeus omaa mielipiteeseen, mutta tama sinun on nyt vain yksinkertaisesti perseesta! :) Jos nyt hetken kelailet noita Roinafoorumin threadeja. Aina kun 60 kiloinen tai 18 vuotias kloppi kysyy neuvoa roinasta niin hanta neuvotaan ottamaan lusikka kauniiseen kateen, pistamaan kaurapuuroa naamaan ja reenaamaan oikein koska kehitys on viela puolitiessa/alussa. Tottakai sekaan mahtuu paskanjauhajia, sille ei vain voi mitaan, toinen tykkaa tyttaresta ja toinen tyttaren koirasta. Tallaiset mielipiteet kylla nopeasti kumotaan ja Moderaattorit ohjaavat kirjoittajan saunan taakse.

Vaittaisin etta talta palstalta loytyy 500 natukehoitusta yhta sinun loytamaasi roinakehoitusta vastaan.

Loppukaneettina haluaisin viela todeta etta taalla EI NYT TODELLAKAAN KEHOITETA ROINAAMAAN!!!yks!11!!

Tuonne FAQ:n ilmeisesti pitäis tehdä roina FAQ, :rolleyes:
tai ihan kokonaan omat sivut.

- Aito kuva
- Mahdolliset hyödyt
- Mahdolliset haitat
- Feikkien kuvat
- jne...

Vois se :david: (vai kuka se nyt olikaan) olla tyytyväinen sen jälkeen.
Tai no ehkä sen :david: :n mielestä pitäis nuo hyödyt jättää pois.

Tuota, hakataan Teemu.

Baarikello pitää kiinni ja minä niittaan, muut Pakkotoistolaiset todistaisivat poliisille, että hän hyökkäsi kimppuuni ilman mitään syytä.

Mitä tässä sen enempää pohtimaan, väkivalta ratkaisee ongelmat.......(tänään oli ekat pikkuloulut)

Eikös se ole näin että kun koulut huolehtii alkoholi- ja huumevalistuksesta, niin pakkis huolehtii roinavalistuksesta.
:arvi:
Ja niinhän asian tulee ollakkin.
:worship:

Originally posted by Dragon
Eikös perättömästä ilmiannosta joudu edesvastuuseen? Lisäksi pakkotoiston ollessa Oy, voidaan alkaa jo soveltaa lakia liiketoiminnan häiritsemisestä.

Kun Teemu minulle asiasta vihjasi, ei kaveri tiennyt että firma on tulossa. Koitti asiantuntijana kuulemma auttaa minua, että tästä hommasta tulisi jotain.

Keskustellaan nyt sitten näin typerästi kun minä en pääse kirjoittamaan Fp:lle, eikä Teemu tänne. Teemu laittoi vastineen Fp:lle.

"Kyllä, onhan teitä tullut sätityksi. Miksipä ei? Suuren massaan mahtuu paljon peetä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että asenneoituminen asioihin ei aina ole kohdallaan. Lähes poikkeuksetta jokainen tutkimus, oli se sitten minkä tahansa instanssin tekemä, ammutaan alas, jos se ei tue omaa haluttua näkökantaa. Tässä tapauksessa lääkeaineiden väärinkäyttöä. Olen Sinullekin selvittänyt näkökantani monta monistuista kertaa, niin sähköpostissa kuin mirssikanavalla. Miksipä sitä taas uudistamaan. Sanon mielipiteeni jatkossakin, kun olen eri mieltä. Täytyy muistaa, että asioilla on aina kaksi puolta: oma puoli ja se toisen puoli. "

Typerät tutkimukset missä ei ole mitään faktapohjaa ammutaan alas aina jokapaikassa.

Keskustellaan nyt sitten näin typerästi kun minä en pääse kirjoittamaan Fp:lle, eikä Teemu tänne. Teemu laittoi vastineen Fp:lle.

Päästä Teemu juttelemaan tänne. Eihän se haittaa, vaikka sinä et pääsisi fp:lle. Jauhetaan yhdessä suomalaista voimailukulttuuria taas johonkin suuntaan.:)

Vai että tehdään perätön ilmanto ja Mike joutuu laittamaan kioskin kiinni?

Tälle nimimerkki "Teemu Sinisalolle" pitää kertoa, ettei sellaista rikosnimikettä ole kuin perätön ilmianto ja tämä joku ei ole joku, vaan hän jotuu ilmoittamaan nimensä väärää ilmiantoa tehdessään. Nimetöntä ei taideta edes tutkia.

Se on Pakkotoisto Oy, joka nauraa koko matkan pankkiin vahingonkorvauspäätös kädessä.

Kaikista helpoimmalla selviää, kun mitään ei tarvitse puida oikeusteitse. Lasku oikeustoimista lankeaa aina jonkun maksettavaksi, aina joku käyttää henkilökohtaista aikaansa istuessaan oikeussalissa ja Suomessa nuo korvauksetkaan eivät ole amerikkalaistyylisiä tähtitieteellisiä summia, eli ei niillä rikastumaan pääse (edellyttäen, että joku edes tuomitaan maksamaan vahingonkorvauksia).

Eli eiköhän vedetä jäihin joka puoleleta se spekulointi perättömästä ilmiannosta, ennen kuin joku oikeasti tekee jotain tyhmää. Aiight?

Jaahas. Täytyy sanoa että mulla on ainakin tiedot myrkyistä lisääntynyt roimasti pakkiksen avulla ja se pienikin kokeilun halu taitaa olla kuollut asiallisten todellisten tietojen valossa. Minusta tiedon jakamisessa ei ole mitään pahaa jos sitä tehdään puolueettomasti, johon täällä nähdäkseni on pystytty. Jokainen voi sitten tehdä itse päätöksensä faktoja punnittuaan ja kantaa itse vastuunsa. Mielestäni täällä ei siis tosiaankaan kannusteta dopingiin, ainoastaan kerrotaan siitä kattavasti, myös haitoista. Kannustavan kuvan voi saada ainoastaan silmäillen sivustoon tarkoitushakuisesti tutustuva, tarkempi tutkimus kertoo totuuden.

Teemu Sinisalo Tampereen mansesterista, Finnishpowerin yksi ylläpitäjistä, joka kovaan ääneen kuuluttaa aina Pakkotoiston pahuutta ja kehoittaa ihmisiä kirjoittamaan omalla nimellään, avautuu seuraavasti sivuillansa. Viittaa ilmeisesti mun seuraavaan kommenttiin aamulehti jutussa....

Eiköhän tässäkin ole kyse vain siitä peruskateudesta. ;) vrt. KP:n "paskapumppi.com"-mussutus.

Originally posted by Kunta Kinte
Eikös se ole näin että kun koulut huolehtii alkoholi- ja huumevalistuksesta, niin pakkis huolehtii roinavalistuksesta.
:arvi:
Ja niinhän asian tulee ollakkin.
:worship:

Pakkis hoitaa noi kaikki :D

No niin otetaanpa välillä osaa keskusteluun. Ei toi 3-4% voi pitää paikkaansa. Tutkimuksessa puhutaan 14-16 vuotiaista miehistä, heitä on suunnilleen puolet 15-19 vuotiaiden määrästä vuoden 2002 lopussa - 165 139 henkeä. Tuosta otetaan se 3-4% joten saataisiin näin ollen 0,03 * 0,5 * 165 139 = 2477 tai sitten 0,04 * 0,5 * 165139 = 3302 kpl. Monessa tutkimuksessahan on tuotu ilmi laskelma jonka mukaan Suomessa olisi noin 10000 henkeä jotka käyttävät lääkkeitä väärin urheilutulosten/lihasten kasvun parantamiseen. Edellisen laskelman mukaan siis noista 10000:sta lähes 1/3 olisi 14-16 vuotiaita :confused:
lähde: tilastokeskus

Muuten en ota kantaa horkan käyttökeskusteluun, tossa nyt pikkasen ala-aste matikkaa. Parempi puhua asioista ääneen ja kertoa sivareista ym. kuin vaieta kuten yleisesti on tapana.

:wall: :david:

Joo, päästä Teemu vaan sekaan, ei kai siitä mitään haittaa ole?
Kuullaanpa senkin :david: mielipiteet sitten suoraan täällä.

Originally posted by Antza
Parempi puhua asioista ääneen ja kertoa sivareista ym. kuin vaieta kuten yleisesti on tapana.
Näin! Roinaforum ja yleensäkin pakkiksen "sanotaan asiat suoraan, niinkuin ne oman näkemyksen mukaan ovat ja käytetään asioista niiden oikeita nimiä, myös roinauksesta" -asenne oli heti ekaa kertaa tänne eksyessäni se kaikkein vaikuttavin asia. Siksi notkun täällä enimmäkseen, enkä jossain muulla forumilla. Toki asialliset keskustelut reenistä ja varsinkin ravinnosta ovat auttaneet minua eniten, mutta yleisesti ottaen roinaforum on mielestäni pakkotoiston tärkein osio juuri asenteenkin tasolla. Poistetaan peittelyä ja hyssyttelyä puhumalla asioista mahdollisimman avoimesti.

Ärsyttää joidenkin esim. kehonrakennusta käsittelevien forumien (niiden Nimeltä Mainitsemattomien :D) politiikka, että steroideista ei saa puhua eikä millään lailla niitä missään mainita. Moinen on asian maton alle lakaisemista, pään pupun lailla pensaaseen piilottamista. Parempi on olla raa'ankin rehellinen ja puhua roinasta(kin) mahd. avoimesti, koska on 100% fakta, että kilpakehonrakennuksessa joka ikinen roinaa esim. SM-tasolla (ja mitä muuta tasoa oikeastaan Suomessa onkaan? ehkä jenkeissä riittää kilpailijoita erillisiin natukisoihinkin, tuskin Suomessa, ainakaan tällä hetkellä). Uskon, että nuorisokin arvostaa moista. Nyt vasta viime vuosina ovat viranomaiset edes pikkuisen alkaneet uskoa, että "Älä koske huumeisiin!!! Ne ovat KAIKKI saatanan keksintöä ja niihin jää KAIKKIIN HETI koukkuun loppuiäkseen!!!" -tyylinen pelottelutatiikka ja "tiedotus" ei toimi. Nuoriso ymmärtää kyllä, millaista paskapuhetta moinen on. Onneksi Mike, Tomi ja muut pakkotoistoa aikoinaan perustaneet (eikös Antton ollut yksi heistä? oliko muita vielä kehissä olevia?) tajusivat ja tajuavat, että sama pätee roinankin suhteen. Typerä propaganda ja asioista vaikeneminen eivät varmasti toimi, koska nuoret eivät ole ihan niin tyhmiä, mutta tiedonjanoisia kyllä moni. Avoin ja rehellinen tiedotus saattaa toimia edes joidenkin kohdalla.

Ainiin, kun nyt joku rupeaa pilkkua hyväilemään, niin on toki mahdollista, että kehonrakennuksen SM-tasolla noviiseissa VOI olla joku natukin tai efepohjalta kisaava jonakin vuonna, mutta muualla tuskin on. Ja tasapuolisuuden nimissä, IMO missä tahansa kilpaurheilussa, missä mitenkään lajissa tarvitaan kestävyyttä, voimaa ja/tai nopeutta (eli melkein missä lajissa tahansa) maailman huiput käyttävät varmasti ns. mömmöjä eli reseptilääkkeitä fyys. suorituskyvyn lisäämiseen, ainakin ajoittain ja miedohkoja kuureja, vaikkei kyse olisikaan mistään heavy duty rojuttelusta. Täten en halua erotella tai tuomita kilpakehonrakennusta sen kummemmin, vaikka siinä tavoitteestaan johtuen (mahdollisimman suuri lihasmassa yhdistettynä mahdollisimman pieneen läskin määrään) ehkä on vielä monia muita lajeja välttämättömämpää roinata ja lujaa.

BTW, hyvä kommentti colemannilta!:thumbs:

Kuka vitun Teemu Sinisalo?

Tää voi olla aika outo nosto, mutta meidän koulussa ainakin päästiin tohon 3-4 prosenttiin 14-16 v. pojista jo yläasteella ainakin kolmena vuonna putkeen. Ja nämä vain sminun tiedossani olevista käytöistä, tiedä sitten olisiko ollut enempi käyttäjiä, sellaisia mistä en tiennyt. Ja 16 v. kattaa vielä amiksen tai lukion ekan, eli meidän kaupungissa ikäluokasta yläasteella 82-84 syntyneet noin 4-6 prossaa kokeili mömmöjä. 18 ikävuoteen mennessä varmaan 6-8 prossaa.

helvetin korkeilta noi prossat tuntuu, mutta näin se vaan oli. Olen tässä hetken aikaa muistellut ja laskeskellut. Kyllä 9-luokalla venkut oli kova sana, vaikka feikkejä varmaan aika monet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom