Teemu Mäen kissantappovideo!

Status
Viestiketju on suljettu.
Hannibal sanoi:
Teemu Mäki teki kyseisen videon v. 1988 (SEX AND DEATH) ja lähetti sen johonkin kilpailuun. Muistelisin saaneen videon johdosta tuomion eläinrääkkäyksestä. Tietääkö joku tarkemmin?

Vuosi 2004, Suomi-Finland. Taikasanat: VERONMAKSAJIEN RAHOILLA! Massahysteria on valmis. :lol2:

Totta turiset. Huomasin ton tekovuoden vasta tänään Helsingin Sanomien yleisönosaston kirjoituksessa.

Typerän teon äijä on tehnyt mutta saanut siitä tuomion, joten mun puolesta asian voi jo antaa olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on kuulkaas niin että koko saatanan Kiasma kaikkine turhuuksineen pitäis myydä ja laivata jollekin vielä intellektuellimmalle kansakunnalle. Myynnistä saadut rahat voisi palauttaa korkoineen veronmaksajille.

No, parempi kuitenkin että äijä on jonkinsortin taiteilija ja saa siihen purettua energiaansa. Tyyppi vaikuttaa sen verran epätasapainoiselta ja arvaamattomalta tapaukselta, että voisi saada pahaa jälkeä aikaan jos joutuisi huonoille teille... Kaikesta huolimatta älykkään oloinen tyyppi.

Toihan on ihan päähän-kirveellä-lyötävä kaveri. Kuka vittu voi olla noin sairas? Saunan takana on tilaa! :curs:

Laittakaa ny jumalaut tolle tappouhkauksii sähköpostittse. Tai vaik soittamalla. Vielä parempi, ku joku iso palstan kirjottaja kävis vähän vierailemassa kotona.

Taide sucks.

Ja nyt Joensuussa toi äijä on taidetoimikunnan kannatuksella valittu joksikin nuorten taidekuraattoriksi. HYI HELEVETTI... Että nuorisollemmekin (muille) viestitään että kidutus on oookoo jos se tehdään taiteen nimissä. miten ois murha? raiskaus??

tommih sanoi:
Laittakaa ny jumalaut tolle tappouhkauksii sähköpostittse.

Sensaatiohakuisuuteen vastaaminen sokealla raivollahan tunnetusti tehoaa. Eihän siellä nyt kaikki ilmeisesti kotona ole, joten siinä mielessä ymmärrän reaktiot oikein hyvin.

Onhan siellä ainakin yksi aika nokkela (joskaan ei erityisen omaperäinen) kuvaidea: kuva.

Hannibal sanoi:
Teemu Mäki teki kyseisen videon v. 1988 (SEX AND DEATH) ja lähetti sen johonkin kilpailuun. Muistelisin saaneen videon johdosta tuomion eläinrääkkäyksestä. Tietääkö joku tarkemmin?
Jep tuomio napsahti, en varmasti muista eikä löytynyt netistäkään, mutta muistelisin että jotain sakkoja se siitä sai. Perkele ei muuta kuin ois rinnastettu murhaan ja eliniäksi vankilaan.
Olisikohan ainesta nostaa jonkinlaista yllytys tms. syytettä kiasmaa vastaan? Semmoisen kun läpi saisi niin :worship: .
Pitää varmaan tyytyä miettimään mitenkä se kiasma komeiten palaisikaan ja teemu TIETYSTI samalla.

jamaan sanoi:
Toisaalta on jännää että me kaikki (minä myös) melkeen syödään eläimiä mutta kummiskin mennään paniikkiin tämmösestä. :rolleyes:
Kiduttaminen on tietenkin eri asia kun nopea tappo, mutmut.

En nyt tiedä onko se niin jännä... En kuitenkaan runkkaa jokaisen kanan päälle joita syön...

HYI VITTU... TEEMU POIKA JOUTAS ITE SAMAISEEN KOHTELUUN...

Te ette vaan ymmärrä. Tosin en usko, että Kiasmassakaan ymmärretäisiin, jos kävisin siellä toteutamassa performanssini. Teoksen nimi on Taiteen uusjako ja apunani käytän ainoastaan kirvestä. Vähintään odottaisin, ettei minua keskeytettäisi kesken performanssini - eivätkä taiteilijat, joiden töitä käyttäisin teokseni toteutuksessa, esittäisi mitään korvausvaatimuksia suoritetusta "uusjaosta". Apurahaa en pidä välttämättömänä, mutta kiva lisähän se olisi köyhälle taiteilijalle. :)

ei jumalauta, itse eläinten ystävänä en voi käsittää tollasta. jos tuota tehdään taiteen nimissä niin ei jumalauta. Olipahan taide käsitteenä miten vidun abstracti ja katsojan silmissä jne, niin kyllä silti pitää perkele pystyä erottamaan OIKEA VÄÄRÄSTÄ!!! ei edes taiteen nimissä pitäisi pystyä tekemään tollasta paskaa. Se että joku tekee huonoa taidetta on eri asia kuin se, että tehdään rikos taiteen nimissä.. Siis mitävittua!

Meni boikottiin koko vidun kiasma.

Tässä se taas nähdään miten punttiharrastus ja lihasten koko on monilla kääntäen verrannollinen älykkyyteen --> kovan luokan taidetta ei ymmärretä.
Teemuhan on sitäpaitsi punttimiehiä itsekin. Ehkä jopa lukee tätä palstaakin.

Missukka sanoi:
Että nuorisollemmekin (muille) viestitään että kidutus on oookoo jos se tehdään taiteen nimissä.

Tänään sattui välitunnille lähdettäessä yhdessä opetusryhmässä puheeksi tämä samainen asia. Aika moni oppilas tuntui saaneen aiheen tiimoilta sellaisen viestin, että on a) järjetöntä tukea valtion varoin tuollaista taidetta ja/tai että b) jokainen pipipää saisi itse halutessaan tukea Mäkeä ja muitakin vastaavanlaisia taiteilijoita kunhan kenenkään ei tarvitsisi luovuttaa väkisin veroeurojaan kissantappovideoille ja niiden tekijöille.

Minun mielestäni aika oikeanlainen viesti siis. :)

Huono threadi. :down:

Mutta kommentteja on hauska lukea, kaikki tuntuu ottavan tuon niin vakavasti.

Siirryn odottamaan Kekexxin mielipidettä asiaan.

Net Virgin sanoi:
En nyt tiedä onko se niin jännä... En kuitenkaan runkkaa jokaisen kanan päälle joita syön...

HYI VITTU... TEEMU POIKA JOUTAS ITE SAMAISEEN KOHTELUUN...

No ei jännää, mutta suurin osa ihmisistä pitää itteänsä jonain jeesuksina ja on heittämässä kaikkia saunan taakse täällä. :D Harva huomaa/tajuu että on itse aika samanlainen tai tekee lähes samoja asioita kuin haukkumansa kohde.

Suurin osa veikkausvaroista menee just tähän paskaan (ooppera, kiasma jne.) Perkele kun edes yhdellä kansanedustajalla olis munaa ehdottaa, että eikös olis reilua, että veikkaaja saa itse päättää mihin hänen rahansa käytetään. ON-LINE kuponkiin vaan yksi ruksi lisää missä saa päättää, että meneekö nää rahat taiteeseen vai urheiluun. VEIKKAAN, että jäis noi "kulttuurirahat" vähän pienemmäksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom