Tee rahaa tietokoneen ollessa päällä :o

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blaine
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, en tiiä onko sallittua täällä postata tälläsiä, mutta ajattelin nyt testiks laittaa. Poistoon sitten jos ei ole.

Eli tossa kaveri laitto linkin ja ohjeet tämmöseen hommeliin millä tienaa rahaa silloin ku pidät yhtä selain ikkunaa auki, ei tartte mitään ylimääräsiä ohjelmia eikä maksuja eikä mitään, pelkästään emaililla rekkaat sivulle ja pidät auki selain ikkunan joka 30 sekunnin välein vaihtaa osotetta, ite oon nyt pitäny kohta 20 tuntia, eikä se ole häirinnyt ollenkaan kun oon tässä istunu, se on tuolla alhaalla minimoituna. ja näyttää että olisin tienannut 3.5$ tähän mennessä..

aika usein tälläset jutut on kusetuksia, mut tutkin vähän ja tää on ollut pystyssä vissiinki vuodesta 2004 ja en löytäny internetistä mitään valituksia et olis kusetus, et kaipa ne jopa maksaa ihan kiltisti.

Kirjotin tohon ohjeet miten homma lähtee käyntiin.

http://personal.inet.fi/koti/blaine/rahna.txt

noil näyttäs olevan minimi ulosotto määrä 50$ ja laskin tossa et kahdessa viikossa sen pitäs tulla täyteen.. eli pidän tota nyt 2 viikkoa päällä katon että antaako rahat, uskon että antaa.. mut jos ei ni empä kauheasti menetä, tuolla taustallahan se vaan pyörii häiritsemättä.

Onkos kellään kokemuksiä tälläisistä tai vastaavista? Ite muistan muutama vuos sitte ku kaverin pikkuveli piti moista päällä ja naurettiin sille et ootpa hölmö kunnes se nosti sieltä 350$ :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perustuu ilmeisesti sille, että se raha minkä ne joutuu teille ihmisille maksamaan on pientä siihen verrattuna mitä ne saa mainostajilta kun te idlaatte tuolla sivuilla.

Tämä siis asiaan yhtään perehtymättä.

Noniin, en tiiä onko sallittua täällä postata tälläsiä, mutta ajattelin nyt testiks laittaa. Poistoon sitten jos ei ole.

Eli tossa kaveri laitto linkin ja ohjeet tämmöseen hommeliin millä tienaa rahaa silloin ku pidät yhtä selain ikkunaa auki, ei tartte mitään ylimääräsiä ohjelmia eikä maksuja eikä mitään, pelkästään emaililla rekkaat sivulle ja pidät auki selain ikkunan joka 30 sekunnin välein vaihtaa osotetta, ite oon nyt pitäny kohta 20 tuntia, eikä se ole häirinnyt ollenkaan kun oon tässä istunu, se on tuolla alhaalla minimoituna. ja näyttää että olisin tienannut 3.5$ tähän mennessä..

aika usein tälläset jutut on kusetuksia, mut tutkin vähän ja tää on ollut pystyssä vissiinki vuodesta 2004 ja en löytäny internetistä mitään valituksia et olis kusetus, et kaipa ne jopa maksaa ihan kiltisti.

Kirjotin tohon ohjeet miten homma lähtee käyntiin.

http://personal.inet.fi/koti/blaine/rahna.txt

noil näyttäs olevan minimi ulosotto määrä 50$ ja laskin tossa et kahdessa viikossa sen pitäs tulla täyteen.. eli pidän tota nyt 2 viikkoa päällä katon että antaako rahat, uskon että antaa.. mut jos ei ni empä kauheasti menetä, tuolla taustallahan se vaan pyörii häiritsemättä.

Onkos kellään kokemuksiä tälläisistä tai vastaavista? Ite muistan muutama vuos sitte ku kaverin pikkuveli piti moista päällä ja naurettiin sille et ootpa hölmö kunnes se nosti sieltä 350$ :o

Paljon saat itse jokaisesta rekisteröityneestä idlaajasta sun referrer linkin kautta "ID=104433"?

Oon ymmärtäny että nuo sivustot jotka haluavat noita clickejä eli nostaa kävijämääriä maksaa tietyn verran noista kävijöistä ja sitten nämä sivustot jotka tarjoaa niitä kävijä määriä maksat pienen osan siitä meille jotka käydään niillä sivuilla.. periaatteessa ainaki kuulostaa ihan toimivalta?

joo ja juu, saan semmosia crediittejä 3% tolla koodilla aloittavista, ja sitten kun jos he haluavat omia kavereita ni ne laittaa sitten taas sun koodin jne.. en ihan tarkasti tiiä noista crediiteistä, oon ymmärtäny että jotkut sivustot ikään kuin ostaa niitä crediittejä, ja tutkin ni jossain ebayssä joku myi noita kyseisiä creduja :D mut mulle riittää et jos toi toimii ja saan 50-200$ kuussa tekemättä sen eteen mitään :)

emt, kandee kokeilla jos on mahollisuus ilman että se itteä häiritsee :)

Ei ole olemassa ilmaisia lounaita. Ei varsinkaan internetissä. Jos olisin sinä, ajaisin läpi jonkun spyware-skannauksen ja virusskannauksen tuon käytön jälkeen. Sen jälkeen vaihtaisin kaikki salasanat niille sivuille, joilla olen käynyt tuon ollessa päällä.

Köyhänä miehenä kyselen, että paljonko mahtaa tulla sähkölaskuun lisää maksettavaa jos tehokkaampi tietokone on päällä 2 viikkoa 24/7 ?? :)

Meinaa, et paljonko sitä "voittoa" tulee....

Muistaakseni vuosia sitten joku kaveri sai tienattua jokusen kymppiä just tommosella samanlaisella systeemillä.

Ei ole olemassa ilmaisia lounaita. Ei varsinkaan internetissä. Jos olisin sinä, ajaisin läpi jonkun spyware-skannauksen ja virusskannauksen tuon käytön jälkeen. Sen jälkeen vaihtaisin kaikki salasanat niille sivuille, joilla olen käynyt tuon ollessa päällä.

Tekisin kyllä samoin.

Mites sen maksun siis saa ulos sieltä? Antamalla pankin verkkotunnarit?? :lol2:

paskaa2.jpg

Täytyy kokeilla. Sama se sitten jos tuo jauhaa taustalla.

Eiköhän ne laita rahat vaikka Paypalille sitten kun on tuo 50$ kasassa.

Muistaakseni getpaidin foorumeilta löytyy reilusti ylistysanoja tämän firman puolesta. Kukaan yrittäneistä ei tainnut saada rahojaan. (voin toki muistaa väärinkin, eli yrittäkää toki jos teillä käy parempi tuuri)

Back
Ylös Bottom