Pakkohan se on testata, olis jääny paljon hyviä liikkeitä tekemättä jos ei olis gymlogia missä niitä opetetaan tekemään oikein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei riitä, koska lanttupenkit ja lattiapenkit ovat ojentajien vahvistamiseen, stopit taas antaa paukkuja sinne rinnalle. Yleensä paras lääke penkin nostamiseen on penkata hyvällä tekniikalla ja riittävällä progressiolla. Mutta jossain vaiheessa fysiikanlait tulee vastaan ja ojentajien heikkous versus rintalihakset tulee esiin ja silloin tarttetaan spesiaaliliikkeitä.Jos ei halua tehdä näitä apuliikkeitä (lankkupena, lattiapena yms) niin oletko Mike sitä mieltä, että pelkkä penkkipunnertaminen oikealla tekniikalla ja viimeisen toiston stopista ottaminen riittäisi ns. korvaamaan nuo edellä mainitut liikkeet ja riittäisi kokonaisvaltaiseen voiman kasvuun?
Lankku on vastaava, riippuu vain lankun korkeudesta.Pinnapenkistä ette maininnu mitään, mutta onko siinä suht samanlainen tekniikka kuin lattiapunnerruksessa?
Nopeuspenkissä ei ole maksimiromuja, ei siis vastaavaa mitä esim viimeisen toiston pysäytyksessä.Kiitokset, taas loistava gymlogi!
Mites Mike onko tosta nopeuspenkin tekemisestä mitään apua rinnaltalähtöön?
Eli pitäisi syyskuusta käydä ottamassa ensimmäiset kisapenkit ja ongelmana on stopilta huono rinnaltalähtö. Oon ottanut viikkoon yhden kovan reenin jossa kaikki toistot stopilta ja toisen nopeuspenkkinä stopeilla. Suosittelisitko ite vaihtamaan tuon nopeuspenkin videolla näkyviin liikkeisiin?
Lankku on vastaava, riippuu vain lankun korkeudesta.

voisko seuraavassa foodcornerissa (jos on tulossa) tehdä jotain massaa kasvattavaa ruokaa? ku mulla on ongelmana se että oon oman painoindeksin alarajalla ja tuntuu että ois hyvä saaha painoa lisää ku ei alipainosena huvita oikeen reenata
Ei sali tieto siittä lisäänny vaikka nostelisit kui kauan rautoja, jos ne raudat puhuu niin jatkakaa. Ainakin itselläni on kaverit auttanut, netissä on monia aiheeseen liittyviä artekkelia, keskustelua. Voidaa tehä testi missä henkilö A käy 5 vuotta salilla ja henkilö B ottaa selvää 5 vuotta salin saloista. Kummaltahan sitten sitä neuvoa oikeesti löytyy? Luulen että henkilö A tekee aika väärällä tekniikalla kun saleilla yleensä tehään. O_O
Nää asiat on kuitenkin ihan perus logiikkaa ja eikä ole mitään rakettitiedettä, netissä on kuitenkin kaikki tieto mitä tarvitsee. Ja mitä useemmasta lähteestä sen saa niin sitä varmempi se on.

Paras Gymlogi tähän mennessä, joka meinaa sitä, että se on jengin mielestä paskin koskaan.