Team M&M Gymlog

Tekisittekö 15 minuutin vatsat-gymlogin myös? :) Suorat, syvät ja vaikka myös vinot samassa paketissa.

Tee ne gymlog 6 abs liikkeet ja jos teet oikealla temmolla eli nopeasti niin ei mene 15 minuuttia, tietty jos sitä lopun 10 minuutin kylkikiertoja ei lasketa ;)

Premieren värinhallinta...AWWWWWWW

Screen Shot 2013-06-14 at 21.14.19.webp

Screen Shot 2013-06-14 at 21.14.30.webp

Screen Shot 2013-06-14 at 21.14.57.webp

Hyvä jakso taas kerran ;) Kyllä nyt alkaa omat pullonkaulat selviämään. Olen huomannut ettei voi lämmitellä liikaa penkkiä tehdessä, koska aina kovien sarjojen jälkeen alkaa paikat olla semmoisesta kunnossa että tanko alkaa "lentää" eikä jumikohtia ole.

Jos ei halua tehdä näitä apuliikkeitä (lankkupena, lattiapena yms) niin oletko Mike sitä mieltä, että pelkkä penkkipunnertaminen oikealla tekniikalla ja viimeisen toiston stopista ottaminen riittäisi ns. korvaamaan nuo edellä mainitut liikkeet ja riittäisi kokonaisvaltaiseen voiman kasvuun?

Kyllähän penkkamalla sitä penkki tulosta saa nostettua, mut luulen että on parempi treenaa eri osa-aluieta erikseen. Koska penkkaus lopetetaan yleensä siihe ku ojentajat ei jaksa, vaikka rinnalla olisi voimaa vielä nostaa. (Pakkotoistot penkissä on kova sana) Mika sanoo viel lopussa että ojentajan muuntapanenkin treeni vahvistaa ojentajaa penkkipunneruksessa.
Mieti jos treenaisit selkää ilman remmejä, isoja painoilla pitäsit pienillä forkuilla kiinni, lopetat sarjan siihen ku forkut ei jaksa ja selässä ei tunnu mitään.

Kyllähän penkkamalla sitä penkki tulosta saa nostettua, mut luulen että on parempi treenaa eri osa-aluieta erikseen. Koska penkkaus lopetetaan yleensä siihe ku ojentajat ei jaksa, vaikka rinnalla olisi voimaa vielä nostaa. (Pakkotoistot penkissä on kova sana) Mika sanoo viel lopussa että ojentajan muuntapanenkin treeni vahvistaa ojentajaa penkkipunneruksessa.
Mieti jos treenaisit selkää ilman remmejä, isoja painoilla pitäsit pienillä forkuilla kiinni, lopetat sarjan siihen ku forkut ei jaksa ja selässä ei tunnu mitään.

On aina hienoa, että sä vedät pointsit kotiin rautaisella kokemuksella ja neuvoilla, jotka olet hankkinut 3kk salitreenillä. Eibbikin varmaan arvostaa, vaikka onkin aika kokematon vielä ;)

Hienoa innostusta!

Toi olkapäiden pyörittely kuminauhalla on kyllä aivan loistoidea, toimii pystäriinkin lämmitellessä. Ja just niin että hitaasti menee ees taas ja vetää kuminauhaa kokoajan kontrollissa. AC-vaivaiselle paljon tukevampi fiilis kun tuota tekee... joka treenissä. :thumbs:

Ei sali tieto siittä lisäänny vaikka nostelisit kui kauan rautoja, jos ne raudat puhuu niin jatkakaa. Ainakin itselläni on kaverit auttanut, netissä on monia aiheeseen liittyviä artekkelia, keskustelua. Voidaa tehä testi missä henkilö A käy 5 vuotta salilla ja henkilö B ottaa selvää 5 vuotta salin saloista. Kummaltahan sitten sitä neuvoa oikeesti löytyy? Luulen että henkilö A tekee aika väärällä tekniikalla kun saleilla yleensä tehään. O_O
Nää asiat on kuitenkin ihan perus logiikkaa ja eikä ole mitään rakettitiedettä, netissä on kuitenkin kaikki tieto mitä tarvitsee. Ja mitä useemmasta lähteestä sen saa niin sitä varmempi se on.

Elä nyt ihmeessä neuvo tekemään pakkotoistoja jos tarkotus on nostaa penkkitulosta. Olisi parempi jos et neuvoisi ollenkaan 3kk treeni taustalla (jos pitää paikkaansa).

Mä veikkaan että tänään ja maanantaina on kaikki salin penkit, lankut ja muut videolla näkyneet jutut 24/7 käytössä (niillä joiden ei välttämättä tarvitse vielä edes miettiä tämmöisiä asioita). :)

Jos ei halua tehdä näitä apuliikkeitä (lankkupena, lattiapena yms)
??? :eek:

Back
Ylös Bottom