Team M&M Gymlog

Erittäin hyvä jakso, kiitoksia! Jalkatreenit eivät ole sujuneet oikein toivotulla tavalla tähän asti, jospa noilla ohjeilla alkaisi sujumaan..

hyvä jakso! voisitte joskus tehä Leskisen kanssa yläkropalle kans jonku vastaavan lämmittelyjumpan vaikka pituutta sillä ei ehkä olisi niin paljoa.

Olisko aika tehdä toinen gymlog takareiskoille?

Se taitaa olla heikoin paikka 80% porukasta. Supermassakin piruili Mikan "pienemmistä" takareisistä... :D

Huomaa Raksumuksen viestin neljäs sana.

Ei aina voi jaksaa lukea koko viestiä :D

Meinasin vain, että hauberia ja ojentajaa on veivattu yhdessä ja erikseen, niin monessa gymlogissa, mutta takareiskalle on vain yksi jakso. Veikkaisin, että M&M:llä on varmasti muitakin hyviä jippoja Hamsseille, kuin nuo jo esitellyt.

Ei aina voi jaksaa lukea koko viestiä :D

Meinasin vain, että hauberia ja ojentajaa on veivattu yhdessä ja erikseen, niin monessa gymlogissa, mutta takareiskalle on vain yksi jakso. Veikkaisin, että M&M:llä on varmasti muitakin hyviä jippoja Hamsseille, kuin nuo jo esitellyt.
Joo väärin luin :face:

Itse olen tehnyt sen tikka mäsälä ruuan, pakko sanoa että, kokeile jättää puolet mausteista pois. Oli aivan liian mausteista mun makuun.

Hei! Kyssäri massaliikkeistä ojentajille -jaksosta: Kun teen dippiä niin hartiat tahtovat nousta korviin kuin tekisin olankohautuksia (oikeastaan kroppa laskeutuu olkapäihin nähden), latseilla saan nostettua kehoa ylemmäs. Olisiko siis parempi pitää kehoa ylempänä latsien avulla ettei "hartiat nousisi korviin"?

Back
Ylös Bottom