Team M&M Gymlog

mahtava tämä viimeisin gymlog. Samalla videolla ois voinu myös esittää, että vajaakyykyt on ihan perseestä ja vain ne syväkyykyt on niitä oikeita kyykkyjä:)

Kyllähän noista saisi toisenkin jakson helposti. Alatalja on kanssa sellainen missä näkee usein kanssa aika mielenkiintosia suorituksia ja painoa vois tiputtaa joka toiselta...

Voi hellanlettas. Se on sitten herneen vetämistä kun itse taas otan tiukemman asenteen kun arvostelet mun treenaamista. Yhä sanon sulle, ole hyvä ja katso mun selkää treenaanko väärin? Näyttääkö siltä, että selässä ei ole lihaksia ja että treenit ovat menneet muihin paikkoihin? Eiköhän tässä ole taas kerran ero käytännön treenaajan ja nettibodarin kanssa kun nettibodari miettii nenä ruudussa miten tehdään asiat ja käytännön treenari menee salille tekemään! Ei tää ole mun mielestäni mitenkään turhaa nostaa mun selänkokoa esille, koska siellähän se tulos näkyy?
back.jpg

Jätkä vääntää vittu rautalankaa meikäläisen kanssa siitä, treenaanko mä oikein? Mitä vittua? LOL!!! Hei pliis, tule oikeasti mayorsille treenaa ja katsomaan mun treenejä niin näet miten mä treenaan. Ole hyvä. Tämä on kutsu. Lupaan pistää sut koville. Laita mulle mailia: mika.nyyssola(at)pakkotoisto.com sovitaan aika. Mua naurattaa toi sun vammanen asenne, että sä etsit väkisin mun tekemisistä jotain ristiriitaisuuksia. Toi mun tyyli on cheattaustekniikalla tehtyä treeniä, jota ei aloittelijoiden kannatakaan käyttää, koska ne ei sitä osaa hyödyntää oikein! Seuraavassa probody-lehdessä kirjoitan kyseisestä aiheesta kolumnin. Lue se ja olet ehkä hieman fiksumpi kuin nyt sun provokaatioviesteissäs!

Sä mietit että onko eroa jos liike näyttää olevan saman kaltainen (kuin siinä väärinnäytetyssä liikkeessä) kun tulen tankoa vastaan. Ei sun harjaantumaton silmä edes näe, että siinä on aivan täysi ero liikkeillä. Kaikki on kiinni lihastuntumasta. Mulla on sellainen tuntuma mun selkään, että pystyn hyödyntämään kroppaani ja samalla liikuttelemaan erittäin isoja romuja ylätaljassa ja SILTI SÄILYTTÄMÄÄN TUNTUMAN SELKÄÄNI!

Nyt oikeesti mä en jaksa enää tätä vammaista keskustelua ja vääntöä jatkaa. Tervetuloa treenaamaan meijerille. Saat sitten syödä hatullisen paskaa jos sen selkätreenin jälkeen mitä vedetään vielä olet sitä mieltä, ettei mennyt oikeaan osoitteeseen. Sä pidät ittees varmaan jonain suurena guruna, kun jaksat vääntää ja kääntää näitä mun kirjoituksia, mut tiedätkö mitä? Mäpä olen aina keskittynyt vain siihen itse treenaamiseen enkä leikkinyt nettibodaria (vittu eihän 90-luvulla edes ollut nettejä) siksi varmaankaan sua ei ole lavoilla näkynyt ja mä oon aika monet kisat tallannut läpi 2000 luvulla ja nytkin syksyyn nousemassa lavoille. Joten jatka sä sun juttujas, sä oot niissä hyvä, ja mä jatkan omiani!

Miks Mika sun pitää todistella tuota sun selkää jos tiedät että siellä on lihaa ?

Paskan keskelle on pakkoa sanoa, että kyllähän Gymlogit on ollut ihan kermatavaraa ensimmäisestä viimeisimpään. Henk.koht saanu paljon vinkkejä videoista, ja ennen kaikkea treenimotivaatio on näiden myötä noussu. Kourallisen juurikin näistä pätkistä poimittuja liikkeitä oon lisänny omaan ohjelmaan, ja ne on osoittautunut erittäinki päteviksi.

Myös food corneri on ollut erityisesti mieleen, Bisleyn resepti ensimmäisessä pätkässä on todella hyvä. Monet kerrat on tullut kyseistä ruokaa tehtyä, ja kyllähän sitä tälläkin hetkellä jääkaapista löytyy.

Tehkää lisää näitä "Älkää tehkö tätä kotona"-tyylisiä videoita. Oli hyvä kevennys ja samalla oppii uusia asioita. Ehkä myös osaa löytää omat virheet suorituksista.

Ps. Mun uudel youtubetilil (pakko käyttää, ku tein gmailin ja sen takia tuli uus youtube tili yms muuta, nii pakko pysyy tos uudes...) o vaa yks tilattu kanava ja se o ProductionTeamMnM. Kai se jotai kertoo tän tasosta :D

Ja pakko lisätä, että olen yllättävän usein nähnyt gymlogien jälkeen salillani tehtävän niissä esiteltyjä erikoisempia liikkeitä. Tuskimpa sattumaa, sillä aika yllättävän usein olen myös kuullut jengin keskustelevan salilla mitä viimeisin gymlogi sisälsi. Ja kyllä odotan itsekin innolla huomista logia.

Tuohon tekniikkakeskusteluun en ota sen enempää kantaa, kuin että usein ulkopuolelta on hyvin vaikea sanoa kuinka hyvin se liike menee oikeasti perille. Varsinkin kun sitä pihviä on sen verran jo kertynyt, että voidaan puhua mind-muscle-yhteydestä.

se täytyy sanoa että en ennen gymlogia ollut ikinä nähny krusifiksivatsoja tehtävän,nykyään niitä vääntää meidän salilla kaikki :D

Gymlogit aiheuttaneet kyllä kansallista vaikutusta :thumbs: Tääläkin päin oon bongannu uusien liikkeiden kokeilijoita, esim. nuo olkapääliikevariaatiot. Ja oon kyllä nähny tuota edellisen gymlogin rautarunttaustakin...

Hieno selekä! kateelliset ne aina jaksaa jotai märistä, mutta ku iskee kuvan, nii johan ovat hiljaa :D Levee selekä on kunnon bodarin merkki!

Hyvää settiä on ollut aikasemmat gym logit. Ite oon ainakin kokeillut kaikkee erikoisempia liikkeitä ja sit suositellut niitä kavereille. Jatka samaan malliin.

Voi hellanlettas. Se on sitten herneen vetämistä kun itse taas otan tiukemman asenteen kun arvostelet mun treenaamista. Yhä sanon sulle, ole hyvä ja katso mun selkää treenaanko väärin? Näyttääkö siltä, että selässä ei ole lihaksia ja että treenit ovat menneet muihin paikkoihin? Eiköhän tässä ole taas kerran ero käytännön treenaajan ja nettibodarin kanssa kun nettibodari miettii nenä ruudussa miten tehdään asiat ja käytännön treenari menee salille tekemään! Ei tää ole mun mielestäni mitenkään turhaa nostaa mun selänkokoa esille, koska siellähän se tulos näkyy?
back.jpg

Jätkä vääntää vittu rautalankaa meikäläisen kanssa siitä, treenaanko mä oikein? Mitä vittua? LOL!!! Hei pliis, tule oikeasti mayorsille treenaa ja katsomaan mun treenejä niin näet miten mä treenaan. Ole hyvä. Tämä on kutsu. Lupaan pistää sut koville. Laita mulle mailia: mika.nyyssola(at)pakkotoisto.com sovitaan aika. Mua naurattaa toi sun vammanen asenne, että sä etsit väkisin mun tekemisistä jotain ristiriitaisuuksia. Toi mun tyyli on cheattaustekniikalla tehtyä treeniä, jota ei aloittelijoiden kannatakaan käyttää, koska ne ei sitä osaa hyödyntää oikein! Seuraavassa probody-lehdessä kirjoitan kyseisestä aiheesta kolumnin. Lue se ja olet ehkä hieman fiksumpi kuin nyt sun provokaatioviesteissäs!

Sä mietit että onko eroa jos liike näyttää olevan saman kaltainen (kuin siinä väärinnäytetyssä liikkeessä) kun tulen tankoa vastaan. Ei sun harjaantumaton silmä edes näe, että siinä on aivan täysi ero liikkeillä. Kaikki on kiinni lihastuntumasta. Mulla on sellainen tuntuma mun selkään, että pystyn hyödyntämään kroppaani ja samalla liikuttelemaan erittäin isoja romuja ylätaljassa ja SILTI SÄILYTTÄMÄÄN TUNTUMAN SELKÄÄNI!

Nyt oikeesti mä en jaksa enää tätä vammaista keskustelua ja vääntöä jatkaa. Tervetuloa treenaamaan meijerille. Saat sitten syödä hatullisen paskaa jos sen selkätreenin jälkeen mitä vedetään vielä olet sitä mieltä, ettei mennyt oikeaan osoitteeseen. Sä pidät ittees varmaan jonain suurena guruna, kun jaksat vääntää ja kääntää näitä mun kirjoituksia, mut tiedätkö mitä? Mäpä olen aina keskittynyt vain siihen itse treenaamiseen enkä leikkinyt nettibodaria (vittu eihän 90-luvulla edes ollut nettejä) siksi varmaankaan sua ei ole lavoilla näkynyt ja mä oon aika monet kisat tallannut läpi 2000 luvulla ja nytkin syksyyn nousemassa lavoille. Joten jatka sä sun juttujas, sä oot niissä hyvä, ja mä jatkan omiani!

Pelonsekasin tuntein odottelin, että minkälainen vastaus täällä odottelee ja pakko sanoa, että se oli paljo pahempi kun ajattelin. Kirjotustyyli on ilmeisesti jotenki erittäin helposti väärin ymmärrettävissä, koska ei ole missään vaiheessa ole tarkoitus ollut epäillä sitä, etteikö toi sun käyttämä tekniikka toimis sulle, koska onhan sulla melko kunnioitettavat meriitit. Jengi jotain kateudesta huudellu, mutta ei tässä siitäkään ole kyllä kysymys. Varmaankin sitten siitä, mistä Bisley osuvasti huomauttikin, että ei harjaantumaton silmä huomaa kauhean suurta eroa noissa kahdessa tyylissä. Pitää varmaan olla tuosta huolestunut kun olen lisenssipapereita vailla valmis PT itsekin. Toisaalta se on varmaan tässä osasyynä kun koulutuksessa liikkeet tietysti hinkataan oppikirjatekniikalla. Ja nyt tietysti joku jo innostuu, että täällä ilman omaa kokemusta, pelkällä PT-koulutuksella tullaan tänne pätemään, mutta on sitä omaa salitaustaa jokunen vuosi takana. Ite pyrin tekemään liikkeet melko lähelle niin puhtaasti kun mahollista, ja sekään ei mielestäni oo väärin niin kuin ei ole cheattaaminenkaan, jos tietää mitä tekee ja uskon vilpittömästi, että sinä (Bisley) tiedät. Eli se mitä pikkasen missasit noissa mun "provokaatioviesteissä" oli se, että kyllähän mä sielä yritin ihan aidosta kokeneemmalta bodarilta kysyä, että saatko tollai tosissaan paremman tuntuman kun puhtaasti tekemällä. (Ja nyt on tullut harvinaisen selväksi, että kyllä saat). Ja siitä lapiokahvan käytöstä niskan taakse tiedustelin myös. Toivottavasti tää nyt jo rauhoittais hostiilia ilmapiiriä.

Back
Ylös Bottom