Voi hellanlettas. Se on sitten herneen vetämistä kun itse taas otan tiukemman asenteen kun arvostelet mun treenaamista. Yhä sanon sulle, ole hyvä ja katso mun selkää treenaanko väärin? Näyttääkö siltä, että selässä ei ole lihaksia ja että treenit ovat menneet muihin paikkoihin? Eiköhän tässä ole taas kerran ero käytännön treenaajan ja nettibodarin kanssa kun nettibodari miettii nenä ruudussa miten tehdään asiat ja käytännön treenari menee salille tekemään! Ei tää ole mun mielestäni mitenkään turhaa nostaa mun selänkokoa esille, koska siellähän se tulos näkyy?
Jätkä vääntää vittu rautalankaa meikäläisen kanssa siitä, treenaanko mä oikein? Mitä vittua? LOL!!! Hei pliis, tule oikeasti mayorsille treenaa ja katsomaan mun treenejä niin näet miten mä treenaan. Ole hyvä. Tämä on kutsu. Lupaan pistää sut koville. Laita mulle mailia: mika.nyyssola(at)pakkotoisto.com sovitaan aika. Mua naurattaa toi sun vammanen asenne, että sä etsit väkisin mun tekemisistä jotain ristiriitaisuuksia. Toi mun tyyli on cheattaustekniikalla tehtyä treeniä, jota ei aloittelijoiden kannatakaan käyttää, koska ne ei sitä osaa hyödyntää oikein! Seuraavassa probody-lehdessä kirjoitan kyseisestä aiheesta kolumnin. Lue se ja olet ehkä hieman fiksumpi kuin nyt sun provokaatioviesteissäs!
Sä mietit että onko eroa jos liike näyttää olevan saman kaltainen (kuin siinä väärinnäytetyssä liikkeessä) kun tulen tankoa vastaan. Ei sun harjaantumaton silmä edes näe, että siinä on aivan täysi ero liikkeillä. Kaikki on kiinni lihastuntumasta. Mulla on sellainen tuntuma mun selkään, että pystyn hyödyntämään kroppaani ja samalla liikuttelemaan erittäin isoja romuja ylätaljassa ja SILTI SÄILYTTÄMÄÄN TUNTUMAN SELKÄÄNI!
Nyt oikeesti mä en jaksa enää tätä vammaista keskustelua ja vääntöä jatkaa. Tervetuloa treenaamaan meijerille. Saat sitten syödä hatullisen paskaa jos sen selkätreenin jälkeen mitä vedetään vielä olet sitä mieltä, ettei mennyt oikeaan osoitteeseen. Sä pidät ittees varmaan jonain suurena guruna, kun jaksat vääntää ja kääntää näitä mun kirjoituksia, mut tiedätkö mitä? Mäpä olen aina keskittynyt vain siihen itse treenaamiseen enkä leikkinyt nettibodaria (vittu eihän 90-luvulla edes ollut nettejä) siksi varmaankaan sua ei ole lavoilla näkynyt ja mä oon aika monet kisat tallannut läpi 2000 luvulla ja nytkin syksyyn nousemassa lavoille. Joten jatka sä sun juttujas, sä oot niissä hyvä, ja mä jatkan omiani!