Team M&M Gymlog

Heräs kysyms jaksoo katellessa, että voiko tuota erikoistekniikkaa hyödyntää pystypunnerruksessa tangolla ja normaalissa penkissä? Onhan liike erillainen jo liikeradaltaan kun tekee pystärin tangolla eikä käsipainoilla. Oon myös huomannu et pystäri tangol jaksaa tehä paljon isommilla painoilla. Saattaa myös olla et teen väärin :D (eilen illalla kokeilin nii jaksoin tehä 150% siitä treenipainosta mitä käsipainoilla teen. Ofc en loppuu tehny kun vaa testasin.)

Sulla oli Mike nyt se shoulder rig tossa käytössä? Se oli muuten erittäin hyvä lisäys. Tosi hyvän näköstä kuvaa.

Ite tekniikka kuulostaa siltä, että se tuntuu varmaan ihan helvetilliseltä tehdä. Eli se on varmaan tosi hyvä tekniikka! Käsipaino(vino)penkkiin täytyy ottaa kokeiluun ainakin.

Sulla oli Mike nyt se shoulder rig tossa käytössä? Se oli muuten erittäin hyvä lisäys. Tosi hyvän näköstä kuvaa.
Juu.

523891_10150761080028895_64601273894_9258451_1919986387_n.jpg

Hyvä jakso! Paras tähän asti ja lähestyy täydellistä :). Asiapitoinen ja minulle aivan uutta asiaa vaikka painoja olen kalistellutkin vuosikymmeniä. Kiitos vielä kerran!

Ainoa neuvo on että älkää ottako kehityspalautetta (pientä negaa) niin vakavasti. Timantin hiominen on kärsivällistä hommaa, ei se pelkällä silittelyllä valmistu.

Kokeilin noita heti tänään penkillä ja hauistangolla. Painot pieneni todellakin huomattavasti ja yllättävän nopeasti loppui puhti. En tosin saanut niin täydellistä pumppia kuin Mika. Ehkä pitää edelleen pienentää painoja. Parhaan pumpin saan edelleen rinnalle giant-setillä ja hauikselle 21-sarjalla.

Kiitokset hyvästä logista:worship: Huomasin että olen ite tehny kässäreillä just tällästä käänteistä ,kovaa supistusta ettiessäni.. Normi vemputuksen jälkeen oon tehny päinvastoin

kiitokset jälleen todella pätevästä logista :) äsken kävin salilla vähän koittelemassa tuollasella logiikalla treenaamista ja pitää kyllä sanoa, että tuntuma ja polte oli aivan järjetön! Vähän siinä tunsi ittensä kyllä hölmöks kun ei tollasta ollu vielä itse ennen tajunnut, kaikennäkösiä staattisia pitoja ja muita vastaavia ollu kuitenkin iät ja ajat treeneissä mukana :D

kiitokset jälleen todella pätevästä logista :) äsken kävin salilla vähän koittelemassa tuollasella logiikalla treenaamista ja pitää kyllä sanoa, että tuntuma ja polte oli aivan järjetön! Vähän siinä tunsi ittensä kyllä hölmöks kun ei tollasta ollu vielä itse ennen tajunnut, kaikennäkösiä staattisia pitoja ja muita vastaavia ollu kuitenkin iät ja ajat treeneissä mukana :D

En minäkään koskaan ole tajunnut tommoista koittaa, mutta yksi päivä tuli mieleen, että mitäs jos kääntäisin kaikki toisinpäin ja toimii kyllä todella hyvin etenkin rinnalle.

Tänään testissä oli reisivemputin johon ei ole "salillani" kovin paljo painoja (ovat pienellä reiällä), niin tein silleen että jalat suoristettuna eteen aloitin sarjan ja alhaalla koukussa vaan käytin ja taas ylös. Kyllä sai pirun hyvän supistuksen ja polton kinttuihin:) Tulen kyllä paikkaamaan laitepuutteita just näillä speziaalijutuilla niin saa erilaisen tuntuman:puntti:

Gymlog 12:sta pari kysymystä: kuinka pitkiä venytyksiä kannattaa tehdä jos liikkuvuutta haluaa lisää? Videon jossakin kommentissa mainittu 30 sekunttia, mutta onko esim minuutin venytyksistä haittaa? Montako "sarjaa" per venytettävä lihas? Eli jos venyttää 30sek ja pitää tauon, niin montako kertaa uusiksi toi 30sek venytys? Onko ok venyttää kipeätä (DOMS) lihasta vai onko haittaa?

Loistava jakso ja tuli muuten hyvään aikaan, kun tarvitsi uutta juttua kahdelle päivälle ennen mättö päivää. Tulikin sitten kokeiltua käänteistä 2 päivää peräkkäin ja nyt huutaa oikkarit, haubitserit, selkä ja jalat hoosiannaa...onneksi huomenna saa syödä niin paljon kuin haluaa / koneeseen mahtuu...ja sinne MAHTUU!!
Kiitos paljon teille M&M olisi mukava tavata livenä joskus.

T: Orko Malavi

Oli taas kerran hyvä jakso :)

Ajattelin jos kerran kuukaudessa tekisin tuollaisia käänteisiä sarjoja, ja jäinkin miettimään että mitenkä monta sarjaa tuollaisia uskaltaisi tehdä, ja onko joku optimi toistomäärä noille olemassa vai voiko käyttää tavallaan samaa sarja- ja toistomäärää mitä käyttäisi normaalistikin kyseisellä liikkeellä. Eli esim. 3 x 8-12?

Tuota ei taidettu mainita videossa, jos mainittiin niin sori, oon puusilmä :D

Mut hyvää settiä, lisää kiitos :)

Nuo pitkät introt ovat hauskoja. Muutenkin toi äijien positiivisuus ja häröily tekee noista videoista todella helppoa katseltavaa, jonka vuoksi tuo erottuu edukseen muista "naama norsunvitulla tehdyistä bodaripätkistä". Teidän pätkillä on huikeaa viihdearvoa eihän näitä voi edes verrata esim. tekniikkapätkiin youtubessa. Mielummin näitä katsoo, kuin telkkarista jotain, kun ei tuo "pelleilykään" mitään överiä ole.

Milloin seuraava tulee? :)

Päivän opetus, ei kannata katsoa Food Corneria juuri ennen nukkumaanmenoa... Nyyssölä seikkaili mun unissa viime yönä. Siinä oli kyllä joku keittiö taustalla, mut muuten ei tainnut liittyä ruoanlaittoon se uni. :wtf:

Päivän opetus, ei kannata katsoa Food Corneria juuri ennen nukkumaanmenoa... Nyyssölä seikkaili mun unissa viime yönä. Siinä oli kyllä joku keittiö taustalla, mut muuten ei tainnut liittyä ruoanlaittoon se uni. :wtf:

Täälläkin tullut nähtyä unta Mikasta ja Mikestä :lol2: Oltiin kolmestaa Kampissa kahvilla ja oltii Trio-cool! Ihmiset tsiikaili meitä ja tunsin olevani jotakin.

Jäin niin sanotusti koukkuun, kun yhden episodin satuin kattelemaan tuossa viikko takaperin ja tuli sitten about putkeen katsottua kaikki jaksot. Sain videoista niin hyvän fiiliksen, että raahasin perseeni ulos ja lenkille ja nyt yritetään taas vaihteeksi pudottaa painoa alaspäin, toivottavasti tällä kertaa hyvällä tuloksella. Innolla odotan seuraavaa jaksoa !

Oon noita pitoja jo tehnyt vuosia varsinkin talja vipareissa ja takaolkapääliikkeissä joissa puhdas tekniika on tärkeämpi kuin painot.

Soveltuu muuten pirun hyvin myös vaikka kulmasoutuun käsipainolla, jos painot loppuvat salilla, saat kuitenkin kulmasoudusta aavistuksen pienemmälläkin käsipainolla tehokkaan liikkeen, tekemällä noin sekunnin pidon joka kerta kun kosketat sillä yläasennossa kylkeen.

Back
Ylös Bottom