Perhana ku ei saa yhtään ottaa tiukkaa asennetta ku heti on herne nenässä

Mutta et siis riuhtonut samalla tavalla, mutta ehdottomasti sitä samaa vastaan tulemista, josta mainitsit, on vahvasti havaittavissa. Se vaan nääs ihmetytti kun sanoit logissa, että "ei tuntunut selässä laisinkaan" vaikka tosiaan melko samalta näyttää kun tuossa omassa videossas MUTTA jos sanot, että login "EI NÄIN!" -tyylillä ja omassa tyylissäs on oikeesti ero ku yöllä ja päivällä tuntuman suhteen ja että saat siis sillä parhaan tuntuman niin ei mulla ole kompetenssia väittää etteikö näin olis! Mutta onko tosiaan niin, että omalla tyylilläs tuntuma on parempi kun puhtaasti tehtynä?
Toivottavasti tässä ei ole taas herne nenään vedettäväks, mutta vähän on IMO turha alkaa nostelemaan tyytyväisiä asiakkaisa ja selän kokoa esille. Tulee sellanen ala-asteaikanen lausahdus kun "oma kehu haisee" mieleen :D
Ja blogias lähin itseasiassa lueskelemaan aina luppoajan tullen ihan ensimmäisestä päivityksestä alkaen. Nyt ku tarkemmin ajattelee ni suht iisistihän sä ainaki offilla ravintoasioiden suhteen otat, mutta ei sieltä parin ekan vuoden jutuista, mitä oon kerenny lukemaan, muistu mieleen mitään tuosta asioiden "väärin" tekemisestä treenin suhteen. Joka tapauksessa tällä yritän viestittää sitä, että en mä sua minään huuhaabodarina pidä ku vapaa-aikaani sun kirjotuksiin uhraan ;)