Team M&M Gymlog

Tehkää gymlogin lisäks vaikka jotain toisenlaista sarjaa esim. jonkinlaista vlogia, lifestyle juttuja, jne. Teiltä kyllä mielellään kattelee minkälaista materiaalia vaan.

Joo, videopäiväkirjaa "siviilielämästä". Miken xbox-ilta ja vaikka Nyyssölän kanssa Ikeassa.

Jokainen jakso on ollut hyvä, opiksi olen ottanut ja haluan jatkossa nähdä lisää. Kuvatkaa vaikka villihanhia, kunhan taustalla kuuluu Bisleyn höpötys. Katson sen silti.

lisäisin vielä että muistellaanpa tovi että miksi gymlogia herrat alkujaan alkoi tekemään, gymlog nro:1 ja sen intro kertoo kaiken tarpeellisen.

Piru vie, niin ne pienen miehen aivot vaan surkastuu(minun) voikin kattoa noi ekat jaksot ajankuluksi uudestaan kun näemmä muisti tehny tehtävänsä ja tyhjentäny lokerot hmm.. :)

Tosiaan kiva seurata tuota "videobloggeria" :D hauskaa juttua ja kaikki mikä sivuaa reenaamista on aina mielenkiintosta, tosin noi teidän jutut mitkä ei liity mitenkään mihkään on myös hyvää viihdettä :D kiitos ja kumarrus gymlogeista! :worship:

Hei hei! Riuhdoinko mä tossa sun linkittämässä videossa samalla tavalla ku gymlogissa? Kuten sanoin, mä saan tuntuman omalla tyylilläni ja käytän joissain liikkeissä cheattausta hyödykseni. Miten niin ei näytä hyvältä jos me näytetään miten ei pidä tehdä? Olenko mä sanonut, että pitäisi tehdä niinku mä itse teen? En! Mähän usein kerron blogissani, että teen asioita väärin vaikka pitäis tehdä oikein esim lihashuolto, syömiset, lepo yms. En mä mikään vitun bodymunkki ole enkä koskaan ole sitä väittänytkään olevani. Mä olen ihan tavallinen jantteri joka tykkä treenata ja neuvoa miten tulisi treenata. Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä neuvon!

Uskoisin, että mulla on hieman enemmän tyytyväisiä asiakkaita joita olen neuvonut oikein kuin sinulla, joten no harm done vaikka olenkin postannut videon jossa teen "hieman" epäpuhtaalla tekniikalla ylätaljaa. Voi herran jumala sun kanssas!!!

Perhana ku ei saa yhtään ottaa tiukkaa asennetta ku heti on herne nenässä :puntti: Mutta et siis riuhtonut samalla tavalla, mutta ehdottomasti sitä samaa vastaan tulemista, josta mainitsit, on vahvasti havaittavissa. Se vaan nääs ihmetytti kun sanoit logissa, että "ei tuntunut selässä laisinkaan" vaikka tosiaan melko samalta näyttää kun tuossa omassa videossas MUTTA jos sanot, että login "EI NÄIN!" -tyylillä ja omassa tyylissäs on oikeesti ero ku yöllä ja päivällä tuntuman suhteen ja että saat siis sillä parhaan tuntuman niin ei mulla ole kompetenssia väittää etteikö näin olis! Mutta onko tosiaan niin, että omalla tyylilläs tuntuma on parempi kun puhtaasti tehtynä?

Toivottavasti tässä ei ole taas herne nenään vedettäväks, mutta vähän on IMO turha alkaa nostelemaan tyytyväisiä asiakkaisa ja selän kokoa esille. Tulee sellanen ala-asteaikanen lausahdus kun "oma kehu haisee" mieleen :D

Ja blogias lähin itseasiassa lueskelemaan aina luppoajan tullen ihan ensimmäisestä päivityksestä alkaen. Nyt ku tarkemmin ajattelee ni suht iisistihän sä ainaki offilla ravintoasioiden suhteen otat, mutta ei sieltä parin ekan vuoden jutuista, mitä oon kerenny lukemaan, muistu mieleen mitään tuosta asioiden "väärin" tekemisestä treenin suhteen. Joka tapauksessa tällä yritän viestittää sitä, että en mä sua minään huuhaabodarina pidä ku vapaa-aikaani sun kirjotuksiin uhraan ;)

Perhana ku ei saa yhtään ottaa tiukkaa asennetta ku heti on herne nenässä :puntti: Mutta et siis riuhtonut samalla tavalla, mutta ehdottomasti sitä samaa vastaan tulemista, josta mainitsit, on vahvasti havaittavissa. Se vaan nääs ihmetytti kun sanoit logissa, että "ei tuntunut selässä laisinkaan" vaikka tosiaan melko samalta näyttää kun tuossa omassa videossas MUTTA jos sanot, että login "EI NÄIN!" -tyylillä ja omassa tyylissäs on oikeesti ero ku yöllä ja päivällä tuntuman suhteen ja että saat siis sillä parhaan tuntuman niin ei mulla ole kompetenssia väittää etteikö näin olis! Mutta onko tosiaan niin, että omalla tyylilläs tuntuma on parempi kun puhtaasti tehtynä?

Toivottavasti tässä ei ole taas herne nenään vedettäväks, mutta vähän on IMO turha alkaa nostelemaan tyytyväisiä asiakkaisa ja selän kokoa esille. Tulee sellanen ala-asteaikanen lausahdus kun "oma kehu haisee" mieleen :D

Ja blogias lähin itseasiassa lueskelemaan aina luppoajan tullen ihan ensimmäisestä päivityksestä alkaen. Nyt ku tarkemmin ajattelee ni suht iisistihän sä ainaki offilla ravintoasioiden suhteen otat, mutta ei sieltä parin ekan vuoden jutuista, mitä oon kerenny lukemaan, muistu mieleen mitään tuosta asioiden "väärin" tekemisestä treenin suhteen. Joka tapauksessa tällä yritän viestittää sitä, että en mä sua minään huuhaabodarina pidä ku vapaa-aikaani sun kirjotuksiin uhraan ;)
Voi hellanlettas. Se on sitten herneen vetämistä kun itse taas otan tiukemman asenteen kun arvostelet mun treenaamista. Yhä sanon sulle, ole hyvä ja katso mun selkää treenaanko väärin? Näyttääkö siltä, että selässä ei ole lihaksia ja että treenit ovat menneet muihin paikkoihin? Eiköhän tässä ole taas kerran ero käytännön treenaajan ja nettibodarin kanssa kun nettibodari miettii nenä ruudussa miten tehdään asiat ja käytännön treenari menee salille tekemään! Ei tää ole mun mielestäni mitenkään turhaa nostaa mun selänkokoa esille, koska siellähän se tulos näkyy?
back.jpg

Jätkä vääntää vittu rautalankaa meikäläisen kanssa siitä, treenaanko mä oikein? Mitä vittua? LOL!!! Hei pliis, tule oikeasti mayorsille treenaa ja katsomaan mun treenejä niin näet miten mä treenaan. Ole hyvä. Tämä on kutsu. Lupaan pistää sut koville. Laita mulle mailia: mika.nyyssola(at)pakkotoisto.com sovitaan aika. Mua naurattaa toi sun vammanen asenne, että sä etsit väkisin mun tekemisistä jotain ristiriitaisuuksia. Toi mun tyyli on cheattaustekniikalla tehtyä treeniä, jota ei aloittelijoiden kannatakaan käyttää, koska ne ei sitä osaa hyödyntää oikein! Seuraavassa probody-lehdessä kirjoitan kyseisestä aiheesta kolumnin. Lue se ja olet ehkä hieman fiksumpi kuin nyt sun provokaatioviesteissäs!

Sä mietit että onko eroa jos liike näyttää olevan saman kaltainen (kuin siinä väärinnäytetyssä liikkeessä) kun tulen tankoa vastaan. Ei sun harjaantumaton silmä edes näe, että siinä on aivan täysi ero liikkeillä. Kaikki on kiinni lihastuntumasta. Mulla on sellainen tuntuma mun selkään, että pystyn hyödyntämään kroppaani ja samalla liikuttelemaan erittäin isoja romuja ylätaljassa ja SILTI SÄILYTTÄMÄÄN TUNTUMAN SELKÄÄNI!

Nyt oikeesti mä en jaksa enää tätä vammaista keskustelua ja vääntöä jatkaa. Tervetuloa treenaamaan meijerille. Saat sitten syödä hatullisen paskaa jos sen selkätreenin jälkeen mitä vedetään vielä olet sitä mieltä, ettei mennyt oikeaan osoitteeseen. Sä pidät ittees varmaan jonain suurena guruna, kun jaksat vääntää ja kääntää näitä mun kirjoituksia, mut tiedätkö mitä? Mäpä olen aina keskittynyt vain siihen itse treenaamiseen enkä leikkinyt nettibodaria (vittu eihän 90-luvulla edes ollut nettejä) siksi varmaankaan sua ei ole lavoilla näkynyt ja mä oon aika monet kisat tallannut läpi 2000 luvulla ja nytkin syksyyn nousemassa lavoille. Joten jatka sä sun juttujas, sä oot niissä hyvä, ja mä jatkan omiani!

Voiko olla mitään ärsyttävämpää kun nettitarzan...

Ja Nyyssölän ei edes tarvitsisi millään tavalla puolustella/selitellä treenimetodejaan. Siis miehen kunto ja selän kokohan kertoo jo kaiken oleellisen, niinkun itse totesi tossa alussa.

Tämä herra elgen ei vaan ymmärrä tuota gymlogin OPETUSVIDEON tarkoitusta... Uskosin noiden videoiden tarkoituksen olevan juurikin opettaa ihmisille se, että kuinka se liike tehdään MALLISUORITUKSENA ja sitten kuinka EI kannata riuhtoa. Voisin vaikka vannoa että EI KUKAAN tule reenaamaan koko elämäänsä tuolleen MALLIsuorituksen tapaan, se on vaan esimerkki siitä kuinka kone toimii ja mihin kannattaa tähdätä. Ja mitä aijemmin tuommosen opetuksen saa, niin sitä muistaa reeneissään enemmän katsoa sen suoritustavan perään eikä mennä liiallisuuksiin. Kyllä ainakin itsellä kaikki tämmöset videot pysyy alitajunnassa ja vaikka tykkäänkin hieman riuhtoa reeneissä, niin jo näiden nähtyä automaattisesti tulee tehtyä puhtaammin liikkeet. :) Että se hyöty näistä on, ja uskoisin että sitä näillä videoilla haetaan. Ei sitä että tästä lähtien kaikkien pitäis tehdä haravanvarsilla kyykkyjä ja kulmasoutuja pelkällä levytangolla "koska tuntuma on näin parempi kun se on 100% puhdas liike ja näin patti kasvaa paremmin kuin että tangossa on kunnolla romua".

Netti on täynnä aivan helvetin paljon turhempiakin pätkiä kun gymlogit. Ja kaverit kuitenkin oikeasti ohjaavat oikeaan suuntaan. Kannattaa vaikka verrata surullisenkuuluisiin rautarunnereihin. Jos katsoo gymloggeja ja tuntee nousevaa ärtymystä/kateutta/tarvetta puuttua niin silloin voi mennä peilin eteen ja kysyä selkeällä äänellä siellä näkyvältä tutulta, että onko niitä pakko katsoa? Sen jälkeen voi vaikka tehdä maailman nopeimman persoonallisuustestin.

Kiitos em & em tiimille hyvistä klipeistä. Ovat tuoneet minulle hyötyä ja iloakin, vaikken niihin mitenkään koukkuun ole jäänytkään. En ole esim ollut kovin kiinnostunut ruokaklipeistä, mutta ei ne ole millään tavalla minua häirinneetkään puhumatta siitä että mun niihin tarvis mitään kommentoida. Ajattelen lähinnä niin, että maailmasta löytyy varmasti todella monta ihmistä jotka katsovat mielellään sellaisia asioita joita minä en katso. Näin ollen voin olla vain kiitollinen siitä että M&M jaksavat vääntää näitä pätkiä ja uskoakseni myös nauttivat tekemisestä.
Keep on goin'

Kyllä täällä ja muissakin vastaavissa saiteissa löytyy vaikka minkälaisia asiantuntjoita, joilla on hekutin jyrkät mielipiteet siitä mikä on ainoa oikea tapa treenata ja miten ovat saaneet asiakkaansa ja valmennettavansa todella hienoon ja timmiin kuntoon.
Kuitenkin nämä samat asiantuntijat jotka vetoavat ties minkä guru-hörhön tutkimuksiin, ovat itse ihan perus suunnistajan kuosissa, joten uskottavuus on lähellä nollaa.

Itse ainakin uskon vain sellaisia tyyppejä jotka näyttävät ulkoiselta olemukseltaan siltä, että omat opit ovat toimineet ja tuoneet lihaa ja voimaa.

mitä huomenna on odotettavissa? saisiko jotain vihjettä että saisi alkaa arvailemaan?

mahtava tämä viimeisin gymlog. Samalla videolla ois voinu myös esittää, että vajaakyykyt on ihan perseestä ja vain ne syväkyykyt on niitä oikeita kyykkyjä:)

Aaargh, uhkaavasti mennään tuttuun ja turvalliseen "mikään ei kelpaa, ihan sama mitä tehdään" palautteeseen. No 20 jaksoa saatiin ainakin ulos niin, että jengi diggas.

Ainahan niitä löytyy, joilla on ollut huono päivä ja päättävät kanavoida sen vaikka pakkiksen foorumille.

Ja pakko lisätä, että olen yllättävän usein nähnyt gymlogien jälkeen salillani tehtävän niissä esiteltyjä erikoisempia liikkeitä. Tuskimpa sattumaa, sillä aika yllättävän usein olen myös kuullut jengin keskustelevan salilla mitä viimeisin gymlogi sisälsi. Ja kyllä odotan itsekin innolla huomista logia.

Tuohon tekniikkakeskusteluun en ota sen enempää kantaa, kuin että usein ulkopuolelta on hyvin vaikea sanoa kuinka hyvin se liike menee oikeasti perille. Varsinkin kun sitä pihviä on sen verran jo kertynyt, että voidaan puhua mind-muscle-yhteydestä.

Back
Ylös Bottom