Team M&M Gymlog

Kunhan ehdotin, tähän asti olen kyllä pitänyt kaikista gymlogeista! Pelkäsin kuitenkin, että sarjan kehitys alkaisi pyörimään liikaa paikoillaan.

Viimeisin jakso ei oikein purrut vaikka yleensä olen tykännyt kaikista jaksoista. Ajatus ja tietosisältö oli ok mutta hieman liikaa selittelyä ja tuo loppu vähän hölmö.

Henkilökohtaisesti uskallan myöntää, että Gym Log on odotetuimpien listalla, jossa nyt sattuu olemaan sellaisia pieniä viihdepläjäyksiä kuten GoT, Fringe ja Touch.

Parhaita ja todella hyödyllisiä. Monta liikettä olen ottanut ja monta liikettä olen uusinut siis alkanut tekemään puhtaammin näiden elokuvien myötä. Välillä menen vähän rumemmin, mutta silloin onkin isommat romut kyydissä jotta ärsyke olisi kovempaa. Uutta gymlogia odotellaan kuin kuuta laskevaa....vaiolikose nousevaa....vaimitensemeni :P
Jatkakaa samaan malliin niin minäkin ja kohta olen yhtä iso kuin M&M yhteensä :D

Onkohan Mika tuhonnu makuaistinsa jollain puolalaisilla sikareilla ku laitoin tillilihaan puoli pulloa sitruunaa ja siihen jogurttibroilerisettiinkin joskus niitä mausteita paljon vähemmän mitä ohjeet sanoo ja siltiki meinas olla liikaa.. Hyvää on kuitenkin ja oli hyvää jo siinäkin vaiheessa kun sitä sitruunaa ei vielä oo laittanu. Tillilihaneitsyys menetetty och det är bra :thumbs:

Aaargh, uhkaavasti mennään tuttuun ja turvalliseen "mikään ei kelpaa, ihan sama mitä tehdään" palautteeseen. No 20 jaksoa saatiin ainakin ulos niin, että jengi diggas.

Valittajia aina löytyy. Jos ei tykkää niin ei tarvitse katsoa. Itse pidän kaikista jaksoista joten älkään vaan lopettako.

Sama juttu, se broilerihässäkkä oli ihan karmeeta scheissea. Tätä tillilihaa en hitossa kokeile edes :D

Ei se mun mielestä kauheeta shaissee oo mut vähempiki riittää jos makuhermot ei oo tottunu :D Kokeile ihmees, jätät vaa sitruunan vähemmälle. Sama juttu sen broilerin kans, puolet mausteista pois ni toimii jos noissa määrissä ahistaa. Mut se kaneli siel kanassa oli kyl masturbaattisen hyvää ja jymähti mun käyttömausteisiin :5:

Meillä on jo nyt vähän vaikeuksia keksiä mitä tehdään, mutta perjantaina tulee ihan mielenkiintoinen juttu. Ei me kuitenkaan ikuisesti voida salilla kemuta tekemässä noita juttuja, joten on pakko laajentaa vähän vaikka mihin asiaan liittyvään.

Tehkää gymlogin lisäks vaikka jotain toisenlaista sarjaa esim. jonkinlaista vlogia, lifestyle juttuja, jne. Teiltä kyllä mielellään kattelee minkälaista materiaalia vaan.

Ketkä kaikki ovat nähneet Gymlogia kuvattavan livenä? Hep jotka ovat nähneet.

Melkein. Bongasin sut vissiin odottelemassa Nyyssölää siinä ostarin kahvilassa viikonloppuna. Ellei olisi ollu kiire parturiin, olisin tullut sanomaan positiiviset palautteet ihan kasvotusten.

tietysti gymlogeissa on perusjuttuja ja välillä jotkin asiat voi olla itsestään selvyyksiä, mutta salilla missä itse käyn niin siellä on monta hessua jotka ottavat gymlogeista neuvoja ja kehuvat niitä, osa heistä on jo pidempään treenanneita ja osa ihan aloittelijoita, kyllä näissä on jokaiselle jotakin.
siis jos ajatellaan että mike ja mika tekevät näitä ilman mitään korvausta keneltäkään niin ei vittu miten ketään edes kehtaa alkaa vinkumaan? herrat sanoivat että kun on kroppa käyty läpi niin tulee spesiaali juttuja lihaksille lisäksi ja on tullutkin, itse katselen gymlogeja ennen salille menoa että saan liikeradat ja tekniikat oikein ja treeni on hauskempaa kun tietää että on katsonut ne sellaiselta joka varmasti tietää mistä puhuu.

hater gona hate vai miten se meni? jatkakaa samaan malliin herrat!

pat-bateman-template.webp

Meillä on jo nyt vähän vaikeuksia keksiä mitä tehdään, mutta perjantaina tulee ihan mielenkiintoinen juttu. Ei me kuitenkaan ikuisesti voida salilla kemuta tekemässä noita juttuja, joten on pakko laajentaa vähän vaikka mihin asiaan liittyvään.

20 jaksoa olen katsonut alusta loppuun. Kaikki jaksot vahvasti plussan puolella. Isosti viihdettä ja paljon oma treeni tehostunut ja tekniikkavirheet vähentyneet.

Gymlog ym. videotuotannot ovat työläitä ja vaativia, lisähaasteena teillä on komiikka jota löytyy onnistuneesti. Työn vaativuutta perusjampat ja -jampattaret eivät aina tajua... Ihmiset Gymlogiakin tekee eli aina on kehitettävää, pitäisi silti muistaa kiittääkin onnistuneesta työstä.. Omasta mielestäni loistavaa jälkeä Team M&M.

Kiitos ja kumarrus!!! :)

Ps. Tänään avopuoliso hymyssä suin sanoi autossa: "Nyyssölän biisi", saman biisin soidessa radiossa mikä tässä videolla. Kieltämättä nauratti.. en tiennyt avokin seuraavan gymlogeja :D

Toivotaan että jatkoa seuraa ja minusta on hyvä ,että tekniikkaan kiinnitetty huomiota, moni saisi ottaa puolet painoistaan pois ja keskittyisi puhtaaseen kohdistettuun liikkeeseen mitä et riuhtoo ylivoimiensa.. Ja minusta jokainen niin aloittelia kun pitkään harrastanut löytää varmasti parannettavaa tekniikastaan itse ainakin sain paljon uutta..joku ehdotti et olis hyvä nähdä Nyyssölän kovaa treeniä, Itseä kiinnostaa millä saisin enemmän irti omasta treenistä ja kehityksestä..ei niinkään Mikan maksimipenkki..

Back
Ylös Bottom