Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh. eikö kehtaa koittaa jos jengi tuijottaa :D Löytää ittensä salikomediaa-ketjusta tyyppien kirjotuksista jotka ei tiiä mikä on gymlogMukava ylläri kun uus Gymlogi putkahti ulos. Täytyypä laittaa tuo viimeinen liike testaukseen kun salilla on vähä hiljaisempaa. Hyvä jakso taas kerran!

Tuli joo muutamaan kertaan, kertauksen vuoksi.PS. Meijerillä ei näköjään soi kuin Wild Child looppina kokoajan. ;) Mike leikkaa kuvan seuraavaan kohtaukseen ja kertsi vain - jumalauta - jatkuu jatkumistaan. Piti ihan tarkistaa, kuinka pitkä biisi se oikein on. Gymlogin ajassa se soi ainakin 4:00 -> 8:30, vaikka välissä on Miken leikkaamia osioita ja lisäksi ainakin jätkien siirtyminen dipiltä smithille. Tuntui paljon pidemmältä ajalta, mutta kyllä se 5:20 pituinen biisi taitaa tuohon juuri ja juuri mahtua. Silti: When you hear it, you'll shit bricks.
Ei tehdä kun Gymlog perustuu käytäntöön, ei teoriaan. Ei me aleta tekemään mitään teoriajaksoja. Pakkotoistolta löytyy kaikki tommoinen tieto.btw, miks ei lisäravinteista voi tehdä jaksoa? jättäkää merkit jne. mainittemat jos siinä on jotain konfliktia. ainaha voitte kertoa mitä protskua pitäs illal ottaa dietil, mitä treeni jälkee jne. ????? selittäkää tyhmälle miks ette voi tehdä jaksoa ravinteleista :wtf:
Tuolla tekniikalla mulle toi liike näytettiin 90-luvulla ekan kerran. Ja hyvin se on ojentajiin osunut silloin ku sitä on tullut tehtyä. Täytyy tosin myöntää että olen sen tiedon varassa mitä mulle silloin neuvottiin.Kaikella kunnioituksella, mutta mielestäni JM press näytettiin väärin. Tuota kaksiosaista tyyliäkin näkee kyllä paljon joten väärinymmärrys on kyllä aika yleinen, ja kaipa sekin johonkin ottaa, mutta JM press se ei ole. Ainakin luotan tässä asiassa siihen miten Dave Tate liikkeen opettaa (kun itse JM Blakelyn videoita ei tuubista löydy):
Veikkaan 8mm.Mike , millä iphone applikaatiolla kuvasit ton infon??
Miten toi eroaa ranskalaisesta?Löysin nyt vielä pätkän jossa itse JM Blakely selostaa JM Pressin, liikkeen selostus alkaa n. 4 minuutin kohdalta ja 8 minuutin paikkeilta eteenpäin näytetään liike vielä tangon kanssa.
Se on tavallaan puoliksi punnerrus. Ei tule kaarella niinkuin ranskalainen vaan suorempaa linjaa, mutta eroaa kapeasta penkistä siinä että kyynärpäät jäävät ylös. Laskukohta tietty myös eroaa, tuossa tanko tulee kurkun paikkeille.Miten toi eroaa ranskalaisesta?
Samaa ihmettelin. Tälle JM:lle onnittelut siitä, että keksi pyörän uudelleen.Miten toi eroaa ranskalaisesta?
Nyyssölä on rikkaasta suvusta, muistaakseni Mannerheimin suvun viimeisiä perillisiä. Käyttää äidin tyttönimeä, jotta ei herättäisi huomiota.Jos oon oikein ymmärtäny niin Mika olis personal trainer tai jotain? Mutta entä sinä Mike? Saatko tuosta kuvailusta leivän?
Tällä joo.Veikkaan 8mm.