Team M&M Gymlog

Ketjun alussa Mike kirjottaa että liikkeet joita esittelevät on samoja kuin Nyyssölä käyttää omissa treeneissään. Tuli vaan mieleen kun tuolla joku kyseli aikaisemmin riveä tms.

Juuri niin. On se silti sen verran "monimutkainen" jos kaiken haluaa tehdä täydellisesti, vaikka FAQissa onkin hyvät ohjeet niin parempi se on nähdä videolta

Ei tää ole mikään voimanostosarja. Tekniikkaoppaita on youtube täynnä eikä niissä ole mitään viihteellistä ja vihteellisyys on koko Gymlogien idea.

Ketjun alussa Mike kirjottaa että liikkeet joita esittelevät on samoja kuin Nyyssölä käyttää omissa treeneissään. Tuli vaan mieleen kun tuolla joku kyseli aikaisemmin riveä tms.

Nyyssölä on kehonrakentaja ja rive:llä ei kehonrakentaja tee mitään muuta kuin nosta sykettä dietillä, se ei ole kehonrakennusliike.

Sitä mä tässä sanoin että ei oo tulossa ensinnäkään siksi kun ei ole Nyyssiksen liikerepertuaarissa. Joku kyseli epäkäsjakson julkaisun aikaan.

Hyvä jakso! Muutama liike menee varmasti kokeiluun. Olkapäille kaivannutkin vähän uusia liikkeitä..

Tuttuja liikkeitä kaikki muut paitsi tuo selän takaata heilatus ylös oli uusi juttu. Itse käytän noita pienillä painoilla tehtäviä liikkeitä lämmittelynä ja jos on paljon energiaa niin viimeistelynä myös ja aina failureen.

retardi.gif

Onk Nyyssölä vieläkin dietillä vai onko kondis ylläpidossa? Ja miten tollainen ylläpito onnistuu, pitääkö kokoajan vahtia suuhun pistämistä?

Mentulan Jarin oon nähänyt tekevän ainakin tuota sivulle-eteen-ylös -comboa. Ei silti... tosi hyvä jakso, meikä nauraa vedet silmissä koko ajan :D Osa noista taljavariaatioista oli mulle uusia, pitää laittaa jossakin vaiheessa kokeiluun. Kiitos jätkät!

Back
Ylös Bottom