Team M&M Gymlog

Hyvä jakso kaikinpuolin. Tuttuja liikkeitä, mutta siellä oli niitä tärkeitä pointteja mitkä kohdistaa liikkeen juuri oikein. Noita pieniä virheitä näkee aika paljon salilla. Ei ole tullut tehtyä tuota taljakohautusta, mutta voisin maanantaina kokeilla ihan huvin ja urheilun vuoksi miltä se tuntuu. :puntti:

Mika lupaskin videolla jo seuraavan gymlogin ja kerto viel ajankohdankin. :D hyvä oli taas logi ja rupes tekee mieli lähtee tekemään epäkkäitä, no huomenna sitten vaikka kinttureenin päätteeks.

Toivottavasti se muija kattoo tän login ja huomaa ku kyyläätte sen bebaa :D

Hyvä jakso mielestäni. Uusia liikkeitä toi alatalja ja niskapenkki. Mietin että meneeköhän toi alatalja kulmalla enemmän tuonne yläselän epäkkäisiin kuin hartialinjaan? Itsellä nimittäin juuri yläselkä jäljessä muuta selkää.

Taas kerran loistavaa settii ja täytyy sanoa ettei ole tullut mielenkään tehdä epäkkäitä istualteen :D Huomenna kokeiluun.

Nuo olankohautukset tangolla on yksi mun suosikeista ja on kyllä tehny tehtävänsä epäkkäisiin jotka mun parhaimpia ellei paras lihasryhmä. Runttaan kunnon romuilla mutta niinku Nyyssis selitti kädet suorina ja tuntuma kokoajan epäkkäissä. Hyvä pätkä jälleen kerran!

Mun mielestä tosta jäi kaks pointtia paitsi, joillakin lähtee epäkkäitten teko JALOISTA. Kyllä, jaloista. Suurin osa jopa aloittaa liikkeen teon jalkojen joustosta ja siitä painot ylös eikä purista epäkkäillä. Toinen pointti ainakin tossa käsipainoilla tehtävissä olkapäät takana ja puristaa olkapäät takana pelkillä trapeziuksilla (olkapäitä ei tosin saa läheskään korviin tälleen, mutta ottaa mielestäni tehokkaammin epäkkäisiin), hankala selittää tosin. Kuvanlaatu oli kyllä ihailtavaa, ja taljaliikkeet tuli mulle uutena. 4/5

Nikoni rokkaa ja viimeiset kaksi jaksoa on kuvattu Genuksen Shoulder rigillä, jonka päätin ottaa käyttöön kaapin päältä Gymlogeihin. Saadaan palkon stabiilimpi kuva eikä puudu niin helvetisti olkapää kokoajan.

Lasi millä noi kuvataan, on yksi Nikonin parhaista koskaan.

4large.png

Hahahahah, ei stana ku repeilin Bisleyn sekoiluille xD Oisko koomikon ura mitaan? :D

Hyvä jakso oli, pikkasen repesin siinä rodent kohdassa.

Sellainen tuli mieleen, että olikohan hyvä idea tehdä yksi jakso, missä käsiteltäisiin kunkin lihaksen toimintaa ja kiinnityskohtia. Tämänhän voisi kyllä sisällyttää jokaiseen jaksoonkin, eli jos treenataan rintaa niin käydään läpi eri kiinnityskohdat ja se, mitä kohtaa mikäkin lihas kropassa liikuttaa ja mihin suuntaan. Itse ainakin tykkäisin tämäntyylisestä "analyyttisestä" lähestymisestä. Samalla se olisi hyvää perustietoa ja auttaisi ymmärtämään helpommin, mitä missäkin liikkeessä oikein pitäisi tehdä.

Nikoni rokkaa ja viimeiset kaksi jaksoa on kuvattu Genuksen Shoulder rigillä, jonka päätin ottaa käyttöön kaapin päältä Gymlogeihin. Saadaan palkon stabiilimpi kuva eikä puudu niin helvetisti olkapää kokoajan.

Lasi millä noi kuvataan, on yksi Nikonin parhaista koskaan.

Mites ääni? Kameran omalla mikillä???

Back
Ylös Bottom