Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt sain tuon pdf:n päätökseen. Lopussa vielä 2 viivoitettua sivua muistiinpanoille ja 16 sivua tilauslomakkeita ja mainoksia. Hyppäsin niiden yli, jolloin aikaa koko lukuelämykseen meni noin puolitoista tuntia. Kyllähän tuosta venytteintoa sain irti, mutta onneksi en mitään maksanut.
Haittaa ja haittaa? Hmmm. Peruslähtökohtahan on, että vain yhtä ominaisuutta voi kerrallaan tehokkaasti treenata. Kyllä se kova voimaharjoittelu voi hidastaa liikkuvuuden kehittymistä. Riippu taas mitä liikkeitä teet ja kehon tyypistä. Kokeilemalla löydät itsellesi sopivan combon.Tarkoitin lähinnä sitä että haittaako kova jalkojen treenaus spagaattiprojektia?
jep,jep. Etumainen koukussa = lonkan koukistaja/etureisi, etumainen suoranana = takareisi.Ja vielä tuosta venyttelyohjeestasi: Siis tavallaan etummainen jalka koukistetaan lonkankoukistajan venytyksen ajaksi ja sen jälkeen suoristetaan mutta pidetään koko ajan samassa kohtaa? Ja takana olevaa jalkaa siirretään taaksepäin..? Tuohan ottaa rankemmin juuri lonkankoukistajaan? Tai sit en vaan osaa :lol2:...
Hyviä kirjoja, kunhan tosiaan suodattaa ne tsiljoona mainossivua ja "jenkkimäistyneen-kamrat-bisnes-propagandan". Hyviä liikkeitä, melkohyvät ohjeet, myös esimerkkejä "vääristä" suoritustavoista jne. Be Pavelized, vai mitä se nyt oli.. :hyvä:Tilasin sen Pavel Tsatsoulinin kirjan, en melkein malta odottaa että saan sen käsiini
Meikällä on ollut tämän topicin aihe tavoitteena jo pari vuotta mutta johtuen pääosin omasta saamattomuudesta niin se on jäänyt saamatta. Nyt tänä vuonna se menee, postaan tähän threadiin kun saan kuvan kera. Muutkin mukaan
Milyh läheks skabaa mun kanssa? :D siis iha oikeesti =)
Minkälainen lähtötilanne sulla on? Jos oot about yhtä kankee ku mä niin voisin ottaa haasteen vastaan :evil:. Muuten ei oo reilua. Mä oon ihan superkankee mutta sitäki pättäväisempi!
timppa000, voisitko kertoa enemmän siitä millä tavoin harjoittelit etuspagaattia? Ja kauanko kesti ennen kuin pääsit "melkein" spagaan? Vaikka edistyminen onkin yksilöllistä haluaisin silti kuulla muiden kokemuksista. Se on tosi kannustavaa :whip: !
Menossa mukana myös :thumbs:
Otin kokeiluun ns. jännitys-rentoutus-venytys(jrv)-menetelmän, josta eräällä kamppailulajisivulla lueskelin.
Lähtötilanteessa oli etuspagaatti oli n.10cm päässä ja sivuttainen n.40cm päässä. Nyt jo parin viikon jälkeen etuspagaatti on enää n.5cm päässä ja sivuttainen n.30cm päässä, joten tulosta on ainakin omasta mielestä tullut ihan kiitettävästi.
Mites edistyy, itellä on tulosta tullut mutta matkaa on sivuspagassa vielä ainakin 20 cm. Uskoisin pääseväni tavoitteeseen.