protsku
Banned
NGV sanoi:Mistä ostit tuon pyörän.
Kesport.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NGV sanoi:Mistä ostit tuon pyörän.
Baarijakkara sanoi:Mitä eroa on kuntopyörällä ja ergometrillä?
Baarijakkara sanoi:Onko E60 ja siitä ylöspäin olevalla PC-liitännällä ja T-Ware softalla himokuntoilijalle "ihan oikeasti" hyödyllisiä ominaisuuksia.
protsku sanoi:Erona on siis lähinnä se että ergometriin voi tallentaa omia harjoitusohjelmia, kuntopyörässä on valmisohjelmat.
sumo sanoi:Kävin eilen katsomassa itselleni kuntopyörää mutta yhdessäkään alle 1000e vehkeessä ei riittänyt vastus.. aika masentavaa jos pitäis vain pyöritellä jalkoja
Wintikka sanoi:Protskun nimellä ei enää tulle tekstä tähän, koska ehti vaihtumaan jo nickikin. Itse ajelen vain oikealla pyörällä, joka hakkaa mennen tullen kuntofillarit....
Minulle kävi ihan samoin. Laihdutin kesäloman aikana 16 kiloa. Niin kauan kuin jatkoin salilla, pysyin kunnossa. Sitten duunissa tuli rankkaa, sali jäi, paino nousi takaisin ja nyt olen taas nollassa.Jormax sanoi:Joo ei toi mahdotonta ole. Ite vedin joskus painoa pois tommosen 28kg ja aikaa siihen meni 7kk. ...... sitten elämänmuutoksia, paluu normaaliin "suomalaisen miehen" elämään:( Normiruokaa: pottua, leipää, :kippis1: ja paino heti kovaan nousuun. "Noh sainhan mä sen viimeksikin tiputettua hyvin alas. Pudotetaan sitten jossain välissä se taas takas tonne aiaksempiin lukemiin". Lopputulema oli se että paino tuli takas + muutama extra kilo n. 7kk.
Mixu sanoi:Minulle kävi ihan samoin. Laihdutin kesäloman aikana 16 kiloa. Niin kauan kuin jatkoin salilla, pysyin kunnossa. Sitten duunissa tuli rankkaa, sali jäi, paino nousi takaisin ja nyt olen taas nollassa.
Tai itse asiassa, en ole nollassa, koska tiedän, miten viimeksi sain painon putoamaan, joten nyt se on hieman helpompaa. Mutta kyllä ahdistaa kun muistaa, miten paljon silloin näki vaivaa laihtuakseen.