Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt joku punttimimmi tietää että mistä löytys Keune Blendin tuotteita? Mielellään halvalla ja läheltä kun ameriikoista ei jaksais alkaa tilailemaan. Siskolle pitäs saada, auttakaa miestä mäessä..

Herran tähe ku ei halvemmat muka toimi/kelpaa
http://www.haircarechoices.com/checkout/checkout_cart.php

Pohjoisella Rautatiekadulla Helsingissä ainakin on Keunen Kampaamotukku, mutta myyvät myös yksityishenkilöille. Kinnunen Oy tuo näitä maahan. www.kinnunen.fi Sitä kautta kannattaa selvittää. :) Maahantuojalla taitaa olla liikkeet myös J-kylässä ja Lahdessa.

Onkos maailmassa olemassa mitään hyviä verkkokauppoja, joista vois farkut tilata? Selailin googlella, mutta mitään sopivaa ei löytynyt, vaan kaikki oli pääasiassa jotain skeittifarkkujen verkkokauppoja. Lähinnä siis etsisin jotain siistejä normifarkkuja eli ehkä malliltaan regulareja.

En välttämättä olis edes ostamassa farkkuja netistä, mutta tsekkailisin vähän malleja.

noihin art2:n listaamiin yks paikka misä melko laaja valikoima noit farkkui www.yancor.com

Intissä joutuu varmaan hetken pitämään omia silmälaseja ennen kuin saa firman tarjoamat kakkulat. Itsellä on sellanen ns. hengetön malli eli sangat yms on ruuveilla kiinni linsseissä ja nuo überpienet mutterit joskus löystyy ja olen sitte poikennut kiriistyttämässä ne optikolla. Mistähän meikäläisen kannattais katsoo sopivaa avainta tuohon ettei intissä sitte mene lasit kahtia eikä pääse kiristämään. Kenties motonetistä löytyis jotain tällästä kelloseppäsarjaa tms?

Intissä joutuu varmaan hetken pitämään omia silmälaseja ennen kuin saa firman tarjoamat kakkulat. Itsellä on sellanen ns. hengetön malli eli sangat yms on ruuveilla kiinni linsseissä ja nuo überpienet mutterit joskus löystyy ja olen sitte poikennut kiriistyttämässä ne optikolla. Mistähän meikäläisen kannattais katsoo sopivaa avainta tuohon ettei intissä sitte mene lasit kahtia eikä pääse kiristämään. Kenties motonetistä löytyis jotain tällästä kelloseppäsarjaa tms?
Mutterit? Vai ruuvit...? Tossa sarjassa tod.näk. on riitävän pieniä kärkiä. edit: Tai tossa.

Mutterit? Vai ruuvit...? Tossa sarjassa tod.näk. on riitävän pieniä kärkiä. edit: Tai tossa.

ääh piti sanoa että menee pienen pienet pultit läpi tai oikeastaan kierretapit joiden päässä sitten pienet mutterit. Biltemaan ei kyllä tähän hätään pääse. Täytyy tönärillä mittaa noi ja mennä nyt ensin motonetistä katsomaan.

Intissä joutuu varmaan hetken pitämään omia silmälaseja ennen kuin saa firman tarjoamat kakkulat. ...

Vähä OT, mutta onko nykysin joku oletusarvo, että intistä saa uudet lasit? Käy jossain optikolla ja kauniisti pyydät että kiristää hiukan.. Itelle ainakin optikko oikas kehykset ja laitto linssinkin takasin ihan vaan siinä aikansa kuluksi.

Mulla ihan hajos lasit intissä kun koksu astu päälle. Ei, ne eivät olleet naamallani. Seuraavana pivänä sit optikolle joka yritti niitä mulkata uuteen uskoon, kummiskaan siinä onnistumatta. Linsseissäkin naarmuja ihan miehekkäästi. Lopputuloksena oli että SA-Int maksoi _osan_ mun uusista laseista ja ite maksoin sen loppuosan. Reilua? Ei.

Vähä OT, mutta onko nykysin joku oletusarvo, että intistä saa uudet lasit? Käy jossain optikolla ja kauniisti pyydät että kiristää hiukan.. Itelle ainakin optikko oikas kehykset ja laitto linssinkin takasin ihan vaan siinä aikansa kuluksi.

Milläs luulet että esimerkiksi kesken mettäkeikan lähen ruuveja kiristään optikolle? Nyt ne ovat kiinni, mutta joskus ne löystyy. No kyllä mä olen ainakin niin kuullut, että sieltä firma maksaa jotkut lasit. Täytyy varmaan sanoo siellä ettei mulla ole kun piilarit käytössä, jos sitte sais jos ei muuten saa ;) jos ei saa sittenkään nii hakee jostai specsaversilta vitosen lasit.

En ole kyllä koskaan kuullut, että intistä joku olis lasit saanut. Siis miks ne sulle lasit hommais?

Kyllä mulle ainakin ostettiin uudet. Syynä oli, että omat lasit oli osaksi kehyksettömät tjsp. PV maksaa johonkin tiettyyn rajaan asti peruslasit, jos haluaa esim heistamattomia niin ne pitää maksaa sitten itse.

Mistä laadukkaita ja hyvännäköisiä stetson tyylisiä hattuja? Suomalaisia nettikauppoja selattu ja pelkkää halpaa ja paskaa löytynyt.

Jotain tähän tyyliin, hintaakin saa sitten olla.

6a00e5522ca9b78834010536aa0905970b-800wi
bret_michaels4.jpg

zombieland_df-06937c.jpg

B.jpg

6a00e5536b8b418833011570dab98a970b-320wi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom