Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisi tyttökaverille löytää synttärilahjaksi tällainen ns. ylisöpö iso ja pyöreä pingviinin tai muun elukan näköinen pehmolelu. Mitä isompi ja pörröisempi ja pyöreämpi yms. sitä parempi. Tietoa kaupoista vaikkapa turun seudulla tai netissä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko turussa stockmannia? Ainakin hesan ja tapiolan vastaavissa on kaikki maailman pehmolelut edustettuna.

oNko jollain suositella jotain mestaa Helsingistä (miel. kantakaupunki tai lähi-itä) missä sais housuja lyhkäsemmät ja paitoja kapeammaksi?

Mieluiten tietty sellasia missä ei maksa miljuunaa.

Mistä voisi netistä ostaa moskiittoverkon edullisesti?

oNko jollain suositella jotain mestaa Helsingistä (miel. kantakaupunki tai lähi-itä) missä sais housuja lyhkäsemmät ja paitoja kapeammaksi?

Mieluiten tietty sellasia missä ei maksa miljuunaa.

Kysäisepä tuolta, sijaintina Malmi:
http://www.noop.fi/

Itse olen korjauttanut tuolla nahkaisen mp-ajopuvun sauman ja villaisen päällystakin. Jälki erinomaista ja hinta kohtuullinen.

Tietääkö joku niitä turvavyölenkkejä, joita käytetään esim. lentokoneissa? Pitäisi saada sellainen lapselle, eli siis turvavyölenkki jossa silmukka jolla sen saa aikuisen vyöstä pujotettua, onkohan moisia myynnissä jossain?

Mistäköhän vaatekaupasta Turun alueella saisi laadukkaita puuvilla-hihattomia (tank-toppeja niin sanotusti)? Stockalla oli yhdessä vaiheessa Bodyguardin tank-toppeja (maksoikin jotain 8,5 eskoa kipale...ostin muutaman, nyt tarttis lisää).

Kertokaas mulle mistä saan Herätyskellon joka rääkyy ja kiljuu niiin helvetisti aamulla.
Tänäänkin tuli nukuttua 2 tuntia pommiin ja vapaaottelu reenit jäi väliin kun en tohon paska kelloon herää.
En herää kännykänkään kelloon enkä tavalliseen piipittävään kelloon.
Valaiskaa joku tyhmää :)

Joskus oon kysynyt tätä muualla mut nyt uuestaan, kun sillon ei natsannut ...Eli etin tollasta Wanhan ajan partaveistä, juuriukin sellanen "kurkkuauki veitsi:D"
Jos on jokin kauppa stadissa missä näit myytäs niin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom