Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs löydän vaimonhakkaaja-paitoja. Oon cittareista ja prismoista yrittäny ettiä niin ei löydy kun jotain yksittäisiä blackhorseja. Jenkeistä kun vuos sitten ostin niin löyty noista wallmarteista sellasia mukavia tukkupakkauksia, kai suomestakin :D (?)

Mistäs löydän vaimonhakkaaja-paitoja. Oon cittareista ja prismoista yrittäny ettiä niin ei löydy kun jotain yksittäisiä blackhorseja. Jenkeistä kun vuos sitten ostin niin löyty noista wallmarteista sellasia mukavia tukkupakkauksia, kai suomestakin :D (?)

Ostin tarjoustalosta Järvenpäästä vähä aika sit kunnon läjän tank-top ja hihaton t-paita mallisia paitoja ja ei maksanu ku joku alle 3e kpl.

Tietääkö joku niitä turvavyölenkkejä, joita käytetään esim. lentokoneissa? Pitäisi saada sellainen lapselle, eli siis turvavyölenkki jossa silmukka jolla sen saa aikuisen vyöstä pujotettua, onkohan moisia myynnissä jossain?

Eikö löydy mistään?

Onkos kenelläkään ensikäden tietoa mistä löytäisi halvimmalla Suunnon T3 taikka T4 sykemittari? Halvimmillaan olen löytänyt T3 135€ ja T4 175€. Normaalisti näyttäisi tosin olevan 149€ ja 199€.

Mikä olis Jyväskylässä halvin liike mistä sais hommattua hyvät juoksukengät, hyvät salikengät ja Haglöfs Tight L - reppu, vai pitääkö kävellä suoraan johonki intersporttiin.

Mistä saa ostettua / tilattua pyöräilykypärän päälle laitettavan sadehupun? Oon joskus sellaisia nähnyt, mutta paikalliset kaksi urheiluliikettä ei ollu kuullutkaan...

Mistä päin Oulua löytyisi hiekkapuhallin? Itseäni ei oikein kiinnosta lähteä kiertelemään kaikkia Oulun rautakauppoja, kun tuo puhallin ei ole itselle tulossa :D.

Mistäpäs saisi tilailtua/haettua jumppamattoja tai moiseen tarkoitukseen käyviä makuualustoja? Mitä on kuukkelin kautta äkkiä vilkaissut, niin seitan että on sitte kalliita!

E: Jaa no saa noita jostain n.7 €/kpl, mutta ku ei ne vastaa puhelimeen...

Pääkaupunkiseudulta etsitään juoksupaitaa, jossa oma tasku ipodille, onko kukaan törmännyt moiseen? Jumbosta eilen etsiskelin, muttei löytynyt.

Mistä saa muotoon leikattua pleksiä tai vastaavaa? Valkoista tahi opaalia. Googletella yritin, mutta aika heikoin tuloksin.

Mistähän saisi sellaisia isohkoja (korkeus n. 20-30cm) kirjaimia. Kirjaimilla pitäisi olla syvyyttäkin joku sentti, jotta ne näyttäisi joltain. Tarkoitus olisi siis muotoilla kirjaimista nimi lastenhuoneen seinälle. Joskus olen jossain sisustusliikkeessä nähnyt tällaisia puusta tehtyjä kirjaimia, mutta en muista enää missä niitä oli. Kirjaimet oli siis tähän tarkoitukseen tehty ja niissä oli kiinnitys systeemit sitä varten.

Mistä saa muotoon leikattua pleksiä tai vastaavaa? Valkoista tahi opaalia. Googletella yritin, mutta aika heikoin tuloksin.

Jostain lasiliikkeestä tuota luultavasti löytää. Etola tuli itsellä ensimmäisenä mieleen. En kyllä yhtään osaa sanoa leikkaako nuo valmiiksi noita pleksejä, mutta kannattaa kävästä kysäsemässä. Ei tuo vaikea homma ole leikata itse, jos on jotain työkaluja. Pistosahalla tai jollain vehkeellä. :D

Pistetääs vielä linkki:
http://www.etola.fi/paakaupunki.php

...
Ei tuo vaikea homma ole leikata itse, jos on jotain työkaluja. Pistosahalla tai jollain vehkeellä. :D
Pistosahakin olis, mutta se ja paikka missä mahtuis hääräämään on 100 km päässä, joten sen takia olis hyvä saada sahattuna oikeeseen kokoon.

Eiköhän ihan jokainen lasiliike noita väännä... Ainakin itselläni tällaisia kokemuksia.

Tänks kaikille. Pitää tutkia nuo Etola ja lasiliikkeet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom