Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkö kukaan nettikauppaa mistä löytäis siistejä sormuksia? Nimenomaan hopeasormuksia etin. Jotain tän tyylisiä: http://images.skymall.com/images/products/TNC/102153374d.jpg

Esim. www.korumaailma.fi löytyy aika siistejä. Ei kyllä taida ihan superman-kamaa olla:rolleyes:
paakallo_sormus1.JPG

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän löytäisin valkoisen bleiserin (tms.)? Olen tuollaista jo pidemmän aikaa himoinnut, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan.

Itse ostin voimapyörän Top-Sportista helsingistä kympillä. Ei paha, ei paha...

Mistähän löytäisin valkoisen bleiserin (tms.)? Olen tuollaista jo pidemmän aikaa himoinnut, mutta sopivaa ei ole tullut vastaan.

Jos pellavainen kelpaa niin HM:ltä saa (www.hm.com/fi). Tilasin itse koko puvun ja taisi maksaa 70e tjs:)
edit: eipä näemmä ole enää myynnissä ainakaan netissä

Tarkoitin sillä ihan tuollaista painitossun tyyppistä kenkää niin kuin pretereo, mutta kun niitäkään en ole mistään löytänyt. On se prkl kumma, että urheiluliikkeistä ei löydy "salikenkää". Ei ilmeisesti ole riittävän suuri / sellainen käyttäjäryhmä, jolle suuret kenkävalmistajat katsovat aiheelliseksi tehdä ihan omalla nimellään kulkevia kenkiä. No ei se mitään ostetaan sitten air jordanit :jahas:

onko ollut edistymistä?

ite oon nyt käyny kaikki muut paikat paitsi sports-heavyn läpi jykylässä eikä oikeen mitään. yhet asicsin painikengät kokoa 38 ei kauheesti lämmitä....

Ei niitä jyväskylästä mistään saa... ite kans etsiny ja tilasin sitten netin kautta

onko ollut edistymistä?

ite oon nyt käyny kaikki muut paikat paitsi sports-heavyn läpi jykylässä eikä oikeen mitään. yhet asicsin painikengät kokoa 38 ei kauheesti lämmitä....

Ette varmaan näitä tarkoittanu? http://www.feelmaxfootwear.com/indexFIN.html
Itselläni on joka tapauksessa hankintalistalla, heti kun tuotetta löytyy jostain. Talouslehdenkin mukaan loppu kaikkialta.

Missä voisi jyväskylän seudulla painattaa t-paitaa, pelkkä teksti tulisi ?

Saattaisi saada Vaasankadulla. Pilailupuodin vieressä on joku sellainen paita- ja tarrakauppa, joka painattaa kaikkea paskaa. En muista millään putiikin nimeä.

edit: hidas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom