Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Typerältä kuulostaa, mutta tyyliin mitä räppäreillä tai ylipäänsä tummaihosilla on päällä...
Mutta joo, h&m:llä vois käydä.

Eli perus wifebeater?
52397477_31b787839d_o.jpg

menswifebeater.gif

Stockalla on kalliita (Ck yms.) ja ei-ihan-niin-kalliita (mm. Fruit of the Loom).

Tank top on mun (ja Wikipedian :rolleyes:) mielestä semmonen missä on leveämmät nuo olkainosat (pienempi kaula-aukko) ja pienemmät hihansuut=hihaton t-paita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän irtois Mölkky-setti juhannuksen viihteeksi halvimmalla? Prismassa tais olla, mutta jossain muualla vielä halvemmalla, en vain muista missä.

Mistähän irtois Mölkky-setti juhannuksen viihteeksi halvimmalla? Prismassa tais olla, mutta jossain muualla vielä halvemmalla, en vain muista missä.

Lidlissä näkyi ainakin olevan, mutta en valitettavasti muista hintaa eikä nettisivuiltakaan pikaisella vilkaisulla löytynyt. Tuskin on kovin kallis ainakaan, kannattaahan se käydä mulkaisemassa jos ko. pulju löytyy lähistöltä. Toinen hyvä vaihtoehto on Tarjoustalo, mutta tästä ei ole näköhavaintoja.

offtopic: Jos näppärä käsistään ni helppo tehdä itse. Kaverin kanssa viime vuonna kahdet mölkky palikat tehtiin neliöt ja pyöreet hyvin toimi.. :thumbs:

Tarvitsisi löytää tyylikkäät lasinaluset. Ei löydy ei mistään. Aina on joku kukka, tai jotain helvetin päärynöitä noissa lätkissä :curs:.
.

Ootkos käynyt marimekon liikkeessä? Sieltä ainakin löytyy musta-valkoisia lasinalusia.

^Virallisesta huollosta? Jos se on muuten ok, niin säilyy kai takuu kun ei ite roplaa sitä.

Alla olevaan viitaten, lienee tapaturmaisesti hajonnu tuo näyttö...

Mistä saa halvimmillaan pokeri salkun? (eli tarkoitan boksin missä pelimerkkejä ja kortit tai pelkästään pelimerkkejä erikseen)

Clas Olssonista sai salkun 35 eurolla. Liian kallis minulle :)

http://www.hardcloud.com/product/t3sk05bis7ca.asp
Onko joku nähnyt linkin kuvan kaltaista maastokuvioista minihametta jossain vaateliikkeessä? Tietääkö joku suomesta löytyvän vaatemerkin, jolta tuollainen löytyisi? Ne pari hametta, jotka täältä turusta olen löytänyt ovat olleet mallia roiskeläppä tai sitten kangas on ollut liian räikeä ei siis tuollainen kuluneen näköinen tai niissä on ollut jotain rimpsuja tai laskoksia.
Vaikeaa tämä vaatteiden löytäminen :rolleyes:

http://www.hardcloud.com/product/t3sk05bis7ca.asp
Onko joku nähnyt linkin kuvan kaltaista maastokuvioista minihametta jossain vaateliikkeessä? Tietääkö joku suomesta löytyvän vaatemerkin, jolta tuollainen löytyisi? Ne pari hametta, jotka täältä turusta olen löytänyt ovat olleet mallia roiskeläppä tai sitten kangas on ollut liian räikeä ei siis tuollainen kuluneen näköinen tai niissä on ollut jotain rimpsuja tai laskoksia.
Vaikeaa tämä vaatteiden löytäminen :rolleyes:

ebay?

Mistä saa halvimmillaan pokeri salkun? (eli tarkoitan boksin missä pelimerkkejä ja kortit tai pelkästään pelimerkkejä erikseen)

Clas Olssonista sai salkun 35 eurolla. Liian kallis minulle :)

Robin Hood tjsp halppismarketit kun kierrät läpi, niin onnistaa.

Pääkaupunkiseudulta olis hakusessa joku varma paikka mistä sais hyvälaatuisia riippumattoja. Nopeasti jos joku vastaisi niin hienoa olisi se :).

Mistä saa niitä palloja, jotka pomppivat veden pinnasta samaan tyyliin kuin vaikkapa tennispallo pomppaa ihan normi maasta?
Täytyy saada semmoinen vesileikkejä varten. :D

Millä merkillä on pike-paidan eli tollasen lyhythihaisen kauluksellisen kesäpaidanoloista treenipaitaa? Siis tehty jostain dri fitintyylisestä materiaalista, joka päästää hien ja lämmön taivaan tuuliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom