Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Höpöhöpö sumu, mullekin ne menee, etkä sä ole edes iso :D

Mä olen monellakin tapaa omituinen ja väitän kirkkain silmin että hyvin harvat vaatteet em. liikkeistä sopivat :D

Ja hyvä hän se sun on pienemmilles avautua ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luin threadista ainoastaan viimeisen sivun (edit: eli edellisen), ja sen mukaan kysymys tulee nyt väärään paikkaan, mutta se ei pelaa ketä pelkää... Eli mistä saa ostettua nestemäistä typpeä?

edit2: eiku olihan siellä kysymyksiä muustakin, kuin jostain vaatteista <3

käy kattomassa uimahallilta millon on seuraavat kisat. Uintikisoissa myydään lähes aina myös lajiin kuuluvia vermeitä. Ja laatu on parempaa kuin marketissa, mutta hintaakin on enemmän...

Kunnollisia ja siistejä uimahousuja miehille pk-seudulta ?
Internetti on myös pk-seudulla, joten suosittelisin vahvasti tarkistamaan Essenuoton uimahousut. Pk-seudullakin lienee jälleenmyyjiä.

Maahantuojan (Unidors, Nummela) Essenuoto-sivut:
http://www.essenuoto.fi/

Tämän valmistajan vermeitä käyttävät kilpauimarit ja harrastajat. Itselläni ollut useammat, byysat on todella laadukkaita ja hyvin istuvia. Yleensä vielä varsin hyvännäköisiä (makuasia). Hintakaan ei ole paha, 25 euroa about. Itse tilasin viimeisimmät byysät suoraan Unidorsilta (essenuoto.fi) postitse ja tilaamani uimahousut olivat liian pienet - vaihto onnistui mainiosti eli samalla kun lähetin väärät byysat takaisin he postittivat minulle uudet. Homma toimi.

^Niitä saa mm. Thaimaasta ja varmaan muualtakin lomakohteiden krääsämyynneistä, pyydä että joku tuo.

Luin threadista ainoastaan viimeisen sivun (edit: eli edellisen), ja sen mukaan kysymys tulee nyt väärään paikkaan, mutta se ei pelaa ketä pelkää... Eli mistä saa ostettua nestemäistä typpeä?

edit2: eiku olihan siellä kysymyksiä muustakin, kuin jostain vaatteista <3

Varmaankin Karamalmin Agalta, jos sitä nyt yksityisille myydään. Sieltä voi ainakin kipasta hiilihappojäät booliin.

^tai uppaa Spreadshirtiin ja tilaa sieltä.

käy kattomassa uimahallilta millon on seuraavat kisat. Uintikisoissa myydään lähes aina myös lajiin kuuluvia vermeitä. Ja laatu on parempaa kuin marketissa, mutta hintaakin on enemmän...

Ei muuten edes ole kalliimpia. Yleensä jopa 10-20€ halvempia kuin samat tuotteet kaupassa. Ja myyjät osaavat aina neuvoa oikean kokoisten uikakreitten ostossa.

Mistä saisi helsingistä Tehotytöt (Power Buff Girls) aiheista tavaraa? Esim kuppeja figuureita ym?

Mistä saa ostettua tollasen mageen sammakon, kun goren alilla on tuolla seinällään?

20.jpg

Mistä saisi ostettua tyylikkään, pienen seteli/kortti lompakon?? Netistä mieluiten ja vaikka kalliinkin..kunhan olis laadukas..

Saako Suomesta?

Liitteet

• 08062007(002) (Small).jpg
    08062007(002) (Small).jpg
    31,7 KB · Katsottu: 163

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom