Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sais ostaa pelastusliivit kissalle?
Lemmikkieläin kaupasta tai veneilyliikkeestä.
Miksei voi olla lemmikkieläinten veneilyliikettä?
Mun kisu tarvitsee pelastusliivit koska se harrastaa veneilyä.
Löytyykö Tsadista tai täältä muualta pääkaupunkiseudun välittömästä läheisyydestä jotain putiikkia mistä löytäisi tollasia digital woodland camo-kuvioisia pöksyjä? Mää haluun. :D
Tarkoitan siis pikselikuvioisia maastopöksyjä.
Ja ei, en jaksa mennä pöllimään 05ia joltain onnettomalta mosalta.
Kaikki farkut mitä kaapista löytyy ovat Jack&Jonesseja ja mallia W38/L34 että kyllä niitä isojakin kokoja tosiaan löytyy. Ja nuo vielä isoreitisille :thumbs:No yksi kaksimetrinen 115-kiloinen Jack&Jones-puettu ilmoittautuu... että kyllä sieltä löytyy. Suurimmat mitä olen käsiini saanut on W40"/L36", ja toi 36 pituus kuluu mulla puhki punteista kun laahaavat maata. Jos jostain keksin vielä sen mallin nimen jota viimeksikin ostin kaksi paria á 40 euroa, niin kerron heti.
Citymarketissa oon nähnyt tota Blue-osastoa ja taitaapa Anttilakin myydä.Mistäköhän löytäisin Blue-merkkisiä vaatteita helpoiten? Takkia lähinnä etsin.
Kaikki farkut mitä kaapista löytyy ovat Jack&Jonesseja ja mallia W38/L34 että kyllä niitä isojakin kokoja tosiaan löytyy. Ja nuo vielä isoreitisille :thumbs:
Henkkamaukat ja JJ:t ovat auttamattomasti liian pienten vaatteiden kauppoja.
Ootko tsekannut lastenosastot normikaupoissa, Addulla on lasten kokoja 38 1/3 asti? Itsellä on Superstarit ja nyttemmin jo erittäin räjähtäneet Gazellet lastenkokoa. Gazellet löytyi aikoinaan sikahalvalla paikallisen Citymarketin alekopasta, taitavat olla kooltaan just tuon 37 ja osat päälle.Oliskohan kenelläkään havaintoa nettikaupasta, josta saisi kustannettua Adidaksen Gazelle-tennareita? Monien liikkeiden hyllyillä kyllä nököttää noiden kenkien isoja kokoja, mutta ko. tossuja on ihan älyttömän vaikea löytää tarpeeksi pieninä (37 2/3).
No hitto, eipä ole käynyt edes mielessä laajentaa metsästysmaita lastenosastolle asti. Kiitoksia vinkistä, pitääkin muistaa käydä tarkistamassa noiden isojen markettien antimia aina kun semmoiseen sattuu muutenkin ostoksille osumaan.Ootko tsekannut lastenosastot normikaupoissa, Addulla on lasten kokoja 38 1/3 asti? Itsellä on Superstarit ja nyttemmin jo erittäin räjähtäneet Gazellet lastenkokoa. Gazellet löytyi aikoinaan sikahalvalla paikallisen Citymarketin alekopasta, taitavat olla kooltaan just tuon 37 ja osat päälle.