Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Minä taas tänne kirjoitan;

Mistä saa semmoisia tarroja/kylttejä mitä laitetaan oveen joissa lukee
"EI ILMAISJAKELUA, KIITOS"

Nimim en omista takkaa enkä tarvitse polttopaperia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä taas tänne kirjoitan;

Mistä saa semmoisia tarroja/kylttejä mitä laitetaan oveen joissa lukee
"EI ILMAISJAKELUA, KIITOS"

Nimim en omista takkaa enkä tarvitse polttopaperia

Miten ois printteri+kontaktimuovi?

meilläpäin täytyisi, "ei mainoksia - eikä ilmaisjakeluja kiitos!" -tekstin lisäksi teipata aapinen - sillä jostain helv.... syystä ko. roskaa tulee tolkuttomasti !

Voi tietty olla jakajasta kiinni, mutta kannattaa olla selkeä lappu eikä mikään sentin kirjaimilla oleva, minkä näkee metrin päästä.

Yksi hyvä vaihtoehto on teipata se postiluukkuun.

Mä paskartelen, koska

a) paikallinen jakaja ei ymmärrä YTV:n tarraa "ei mainoksia", joka oli luukussani jo valmiina. Ilmaisjakelu kun ei ole mainos.

b) en ole nähnyt tarraa, jossa kielletään uskonnollisen propagandan levittämistä.

Mä haluaisin kyllä nähdä Jack&Jones -liikkeen farkut, jotka mahtuis edes normaalijalkaiselle 180+cm miehelle. Tuntuu että ne farkut on kaikki ns. maahanmuuttajanuoriso -mallia.
Tietenkin, jos tykkää farkuista jotka kiristää...

No yksi kaksimetrinen 115-kiloinen Jack&Jones-puettu ilmoittautuu... että kyllä sieltä löytyy. Suurimmat mitä olen käsiini saanut on W40"/L36", ja toi 36 pituus kuluu mulla puhki punteista kun laahaavat maata. Jos jostain keksin vielä sen mallin nimen jota viimeksikin ostin kaksi paria á 40 euroa, niin kerron heti.

Mä paskartelen, koska

a) paikallinen jakaja ei ymmärrä YTV:n tarraa "ei mainoksia", joka oli luukussani jo valmiina. Ilmaisjakelu kun ei ole mainos.

b) en ole nähnyt tarraa, jossa kielletään uskonnollisen propagandan levittämistä.

Hoho, mä kanssa ajattelin että kuuluukohan tuohon mainoskieltoon tuo ärsyttävä Kirkkolehti... ja tuo Varttilehti ja tuo Kamppilehti ja tuo Ruoholahtilehti ja tuo Helsingin Uutiset ja mitä vielä... entäs kaikki ne asuntolehdet. Tuskinpa kuuluu.
Tilasin kuitenkin sen "ei mainoksia"-tarran niin pääsen ainakin noista liian räikeän värisistä Lild-mainoksista, ja sitten etsin käsiini "ei sitten myöskään muuta ilmaisjakelua"-tarra.
Miten yhdestä postiluukusta pystyykin putoilemaan eteiseen noin paljon paskaa.

Jos rupeisin itse askartelemaan en voisi välttää kiusausta kirjoittaa postimiehelle A4-kokoisen ohjeen että mitä postia kelpuutan oviluukustani sisään. Ilmeisesti täällä postimies aloittaa alemmista kerroksista ja jatkaa ylöspäin. Sillä tämä rappu on kovin suosittu rappu sukulaisten kesken, ja saan usein muidenkin samansukunimisten postit omaan luukkuun. Muut sukulaiset ovat ylimmissä kerroksissa ja minä olen täällä kerroksessa 5. Ei tule postimiehelle mieleen että rapussa voi joskus olla useampi saman sukunimen osaava asukki ja sysää ne kaikki mulle. Minä vien ne oikeisiin osoitteisiin tasan silloin kun ehdin/käyn kotona/minua huvittaa. Muiden laskut ja tilaukset myöhästelevät kun postimies on paska.
Kai pitää pysytellä valmistarroissa kun marmatuttaa jos tännekin näin paljon saan tekstiä aikaiseksi *läpäläpäläpäliplaplop...*

Salat julki eli mikäs on stadin paras lenkkarikauppa eli laatua edullisesti? Esim viimevuodenmalleja puoleenhintaan yms tyyppinen kauppa siis hakusessa.

Viime viikolla särkyi autosta lisävalo (Hella FF 300), mikä lie kivi tai nasta napsautti lasin kappaleiksi. Koska uusi umpio kustantaa n. 40€, ajattelin hommata vastaisen varalle suojat valoille. Nimenomaan sellaiset, jotka voivat olla käytössä, kun valot ovat päällä. Kuvan ko. suojista löysin, mutten jälleenmyyjää. Eli, kaipaisin tietoa mistä tällaisia suojia saa Suomesta. Läpinäkymättömät valkoiset suojat kyllä löytyy, mutta niistä ei ole paljon iloa, kun valoja tarvitsee käyttää.

Salat julki eli mikäs on stadin paras lenkkarikauppa eli laatua edullisesti? Esim viimevuodenmalleja puoleenhintaan yms tyyppinen kauppa siis hakusessa.

en tiedä onko paras, mutta kivoja ja edullisia on adidaksen outlet/varastomyynnissä espoon kilossa. turuntieltä tullessa scandicin kulmalta oikeaan ja seuraavasti vasuriin niin johan näkkyy oikealla.

100 x 200 cm runkopatja

Laitanpa tänne saman kysymyksen kun sisustusthreadiin.. Eli onko tietoa mistä voisi onnistua löytämään otsikossa mainitun kokoisen sängyn, joko runkopatjan tai "tavallisen" sängyn jossa kehikko/runko + patja erikseen?

Mistähän löytyisi pannuja joilla paistetaan pannupizzoja?

Samantyylisiä joissa esim. Chicosissa ja Rossossa tuodaan pizzat pöytään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom