Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas tänne kirjoitan;
Mistä saa semmoisia tarroja/kylttejä mitä laitetaan oveen joissa lukee
"EI ILMAISJAKELUA, KIITOS"
Nimim en omista takkaa enkä tarvitse polttopaperia
YTV lähettää sinulle ilmaiseksi tarran kotiin:Mistä saa semmoisia tarroja/kylttejä mitä laitetaan oveen joissa lukee
"EI ILMAISJAKELUA, KIITOS"
Miten oisi teippi + kuulakärkikynä + paperi?
meilläpäin täytyisi, "ei mainoksia - eikä ilmaisjakeluja kiitos!" -tekstin lisäksi teipata aapinen - sillä jostain helv.... syystä ko. roskaa tulee tolkuttomasti !
YTV lähettää sinulle ilmaiseksi tarran kotiin:
http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/koulutus/esitteet/tilaa_tulosta/esitetilaus.htm
Tosin toimittavat ainoastaan pk-seudulle, mutta ei taida olla kysyjälle ongelma.
//kosmis
Mä haluaisin kyllä nähdä Jack&Jones -liikkeen farkut, jotka mahtuis edes normaalijalkaiselle 180+cm miehelle. Tuntuu että ne farkut on kaikki ns. maahanmuuttajanuoriso -mallia.
Tietenkin, jos tykkää farkuista jotka kiristää...
Mä paskartelen, koska
a) paikallinen jakaja ei ymmärrä YTV:n tarraa "ei mainoksia", joka oli luukussani jo valmiina. Ilmaisjakelu kun ei ole mainos.
b) en ole nähnyt tarraa, jossa kielletään uskonnollisen propagandan levittämistä.
Salat julki eli mikäs on stadin paras lenkkarikauppa eli laatua edullisesti? Esim viimevuodenmalleja puoleenhintaan yms tyyppinen kauppa siis hakusessa.