Tavallisimmat virheet treenissä ja ruokavaliossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larzan
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
toolate sanoi:
Mä en tajua mitä ihmeellistä siinä on jos haluaa tehdä harrastusta tosissaan. Sama olisi kun sanoisit tenniksen pelaajalle joka pelaa omaksi huvikseen, ettei hänen kannatta harjoitella rysty-yläkierrettä, koska ei meinaa kilpailla koskaan.

Monilla se homma menee niin että säädetään ihan vitusti ruokailujen sun muiden kanssa ja silti ollaan kynäniskoja.. siinä vaiheessa voi alkaa miettimään onko siinä mitään järkeä.

Itse uskon, että YLIVOIMAISESTI SUURIN syy miksi keskivertokuntosalitreenaajat näyttävät vuodesta toiseen samalta ja usein siltä kuin eivät olisi koskaan salilla käyneetkään, on se, että he eivät kausita kaloreitaan. Keskivertogeenisellä, pidempään treenanneella naturaalilla lihakset kasvavat vain pluskaloreilla ja rasva palaa vain miinuskaloreilla. Kulutuksen mukaisilla kaloreilla ei yleensä tapahdu kehonrakennuksellisesti yhtikäs mitään.

MKM sanoi:
Itse uskon, että YLIVOIMAISESTI SUURIN syy miksi keskivertokuntosalitreenaajat näyttävät vuodesta toiseen samalta ja usein siltä kuin eivät olisi koskaan salilla käyneetkään, on se, että he eivät kausita kaloreitaan. Keskivertogeenisellä, pidempään treenanneella naturaalilla lihakset kasvavat vain pluskaloreilla ja rasva palaa vain miinuskaloreilla. Kulutuksen mukaisilla kaloreilla ei yleensä tapahdu kehonrakennuksellisesti yhtikäs mitään.

Samaa mieltä. Omakohtaista kokemusta on ja koko ajan tässä yritetään enemmän saada ahdettua ruokaa. Selvästi plussalla menneet kaudet ovat aina olleet hyviä kehityksen kannalta, muuten mennään aikalailla paikallaan.

MKM sanoi:
En voisi olla enempää samaa mieltä.

-- Edit --
ljp sanoi:
Monilla se homma menee niin että säädetään ihan vitusti ruokailujen sun muiden kanssa ja silti ollaan kynäniskoja.. siinä vaiheessa voi alkaa miettimään onko siinä mitään järkeä.
Eiköhän se yleensä mene niin, että säädetään sen saliohjelman kanssa kokoajan ja ruokailu on mitä sattuu.

ebeni sanoi:
"3. Ammattilaisten ohjelmien kopiointi sellaisenaan

* Nimimerkillä Arnoldin koko keho 3 kertaa viikossa ei ihan toiminut."

Toi kyllä riipaisi syvältä. Ai että oli tissit jumissa ja voimat loppujen lopuks laski ku kaks viikkoo tota tein. ja olkapäät hyvä että oli tulehtumatta. tuntui ihan liian rankalta treeniltä.
kannattas varmaan kokeilla noita ohjelmia vähä kauemmin kuin 2 viikkoa. ei se kroppa yleensä heti sopeudu noihin uusiin reeniohjelmiin. ja tossa muistaakseni oli juuri se pointti etä jokaista sarjaa ei tarvi tehdä verenmaku suussa.. itse alotin punttireenauksen lähes samallaisella ohjemalla, ja kehitystä tuli ja paljon, tosin olis sitä varmaan kehittynyt jollain muullakin ohjelmalla.. Kuulostaa vähän kummalta, kun itselläni oli punttireenien lisäksi vielä 3 painitreenit ja 1 lenkki viikossa nuiden punttienkolistelujen päälle..:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom