Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:15. Mussuttaminen siitä kun "paino ei nouse millään vaikka syö kuin hevonen", vaikka todellisuudessa se tarkoittaa sitä, että syödään kaksi kertaa päivässä äitin laittamaa ruokaa ihan vitusti. Aamu- ja iltapalaksi nämä henkilöt sitten kutsuvat sitä kämäistä paahtoleivän kannikkaa ja jugurttia.
Mul on ollu just toi ongelma esim. kyykyssä, v**** ku on vaan nii laiska. :wall:Larzan sanoi:26. Perusliikkeiden poisjättäminen tai niiden tekeminen kevyesti, koska ne tuntuvat pahalta.
Larzan sanoi:26. Perusliikkeiden poisjättäminen tai niiden tekeminen kevyesti, koska ne tuntuvat pahalta.
Snafu sanoi:Ja tähän liittyen ko. henkilöillä on aina selitys valmiina jos erehtyy kysymään, tyyliin "mun polvet ei kestä kyykkyä", "maastaveto ei sovi mun selälle", "vapailla painoilla on vaarallista tehdä, laitteissa on valmiiksi oikeat liikeradat..." jne.
Eräs tuttu onnistui yhdistämään nämä kaikki kohdat: hän kysyi parasta liikettä jaloille ja kun sanoin, että kyykkyhän se, niin vastaus oli, että mun polvet ja selkä ei varmaan kestä sitä - teen muutenkin mielummin laitteilla kun ne ovat turvallisempia :jahas:
-Marchi- sanoi:No jos sun ojentaja treeni koostuu ainoastaan ojentajista taljassa (niinkuin parilla tuttavallani) niin hip hei. Onnea sille. :kippis1:
Kostaja X sanoi:25. Rutiinien pois jääminen elämän rytmien vaihtuessa.
*Esim. Lomalla tulee vaikeuksia nousta valmistamaan ja mättämään aamupalaa, kun kerrankin on aikaa löhötä sängyllä.
tää on tietenki totta jos aina tekee mut toisinaan esim. puolikyykky oikeen kovilla painoilla saa tulokset nousuun..tosin vippipenkkiä ei voi perustella millään :jahas:Larzan sanoi:17. Huijaaminen liikkeissä, eli vippipenkki, puolikyykky, hauiskääntö, joka muistuttaa rinnallevetoa vastaotteella jne.
EDIT: typoja
Timba79 sanoi:29. Älytön stressaaminen lomaillessa. Lomalla lomaillaan ja jätetään ne treenit ja ruokavaliot vähän sivummalle. Oletataan kuitenkin että näitä lomia EI OLE keran viikossa. :jahas:
hekottaja sanoi:Eihän se rengas sais liikaa pään ympäril kiristyy. Tosin yhdellä ja toisella on vaikeaa unohtaa ruokavalio ja se on oikein tiettyyn pisteeseen asti.
Timba79 sanoi:Totta ja tarkennetaan tota omaa vastausta vielä. Eli jos vaikka menet etelään kerran vuodessa esim. pariksi viikoksi. Niin aika turhaa stressata tässä kohtaa ruokavalioilla ja treeneillä. Ottaa lomasta kaiken irti ja palaa sitten arkirytmiin kun lomalta palaa. Tätä mä tarkotin lomalla, en esim. viikonloppuja joita on töistä vapaalla. ;)
huumor sanoi:tää on tietenki totta jos aina tekee mut toisinaan esim. puolikyykky oikeen kovilla painoilla saa tulokset nousuun..tosin vippipenkkiä ei voi perustella millään :jahas: