dodih, täydellistä. huomenna sit Lidliin vierailu ja energiajuoma makutestiin :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kivenkantaja sanoi:tuota...paljos tuommoinen mainittu Lidlin energiajuoma maksaa ja mimmonen sisältö mahtaa olla?
apina-arska sanoi:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
-> ei kannata sotkea tauriinia limukkaan.
Sukulaku sanoi:Noi limonaatit ei vissiin hirveämmin tykkään jauhoista. Pistin kerran bussissa ollessani jotain salmiakkijauhoa kolapulloon ja puolet kuohuivat lattialle.
porin ya:ssa myös hyllyssäGuile sanoi:Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.
ED lemon light ja tavallinen(sokerivelli)ED maistuu ainakin hyvin erilaisilta.Testorage sanoi:Ainakin siinä on ylivertaisesti eniten sokeria. En ole tsekannut tuoteselostetta, mutta pullollisen jälkeen voi tuntea parin millin kerroksen plakkia hampaissa...
Paremmalta se minusta maistuu kuin vaikka ED.
No, miltä maistui? Piti itsekin Lidlissä viimeksi käydessäni ottaa pullo maistiaiseksi, mutta sitä ei saanutkaan ostettua pullottain, vaan olis koko sixpack pitänyt ostaa. 3 litraa maistiaisiksi on vähän liikaa, jos maku sattuukin olemaan ihan :urjo:kivenkantaja sanoi:dodih, täydellistä. huomenna sit Lidliin vierailu ja energiajuoma makutestiin :kippis1:
En osaa mitään tieteellistä selitystä tähän antaa mutta itse ainakin vedän ennen aamutreenejä tuon tauriinin kanssa päivän vitskusatsin (sisältää 750mg C:tä) eikä pää ole vielä räjähtänyt joten kai ne yhteen sopii Eikö vitamiineista suuri osa olisi hyvä muutenkin vetää aamulla, varsinkin jos esim. C:stä sitä piristävää vaikutusta hakee..Gillyanne sanoi:olisiko tauriini+kofeiini-combon kanssa hyvä ottaa vielä c-vitamiinia (ennen aamutreenejä siis tarkoitus ottaa piristeeksi)?
Tähän on pakko sanoa että on tullut kokeiltua joskus 15 kesäisenä eikä mitään "ylimääräistä" efektiä reilua piristystä lukuunottamattasportti sanoi:no juu tiedän tapauksen missä henkilö nappasi n.20 cofe-nappii kerralla (idiootti) ja meni siitä ihan sekasin. oon ite ottanu joskus pari nappii, mutta teetä ja kahvii tulee juotuu enemmän (kahvia joskus liikaa) ja sitten se Ed on ollu ihan ok.
viel ps. se tyyppi kuvitteli olevansa vissiinki mikroaaltouuni... :jahas:
Kofeiini alkaa olla myrkyllistä siinä gramman tienoilla. Sitä en tiedä mitä tuo sinun "reilu piristyksesi" tarkoittaa. Itse tuli aikanaan vedettyä 1,8g kofua ja olo oli aika.. mielenkiintoinen. Ideana oli valvoa vuorokauden ympäri lukien tenttiin. Lopputulos oli se että tärisin niin pahasti että hyvä kun kynä pysyi kädessä ja vaikka luin kysymyksiä uudestaan ja uudestaan läpi pari tuntia niin en oikein tajunnut mitä niissä kysytään. Lopputuloksena kaikkien aikojen ylivoimaisesti huonoin tulos tuon aineen tentistä. Myöhemmin kun luin omat vastaukseni niin niissä ei todellakaan ollut päätä eikä häntää. Kyllä, olin varmasti "reilusti piristynyt" mutta katsoisin kyllä "ylimääräiseksi efektiksi" sen etten enää ymmärtänyt lukemaani kunnolla. En todellakaan suosittele kokeilemaan. Tai sitten mä vaan oon niin nössö ja sä ihan vitun kova... tai sitten tämäkin on vainSteve_A sanoi:Tähän on pakko sanoa että on tullut kokeiltua joskus 15 kesäisenä eikä mitään "ylimääräistä" efektiä reilua piristystä lukuunottamatta
Steve_A sanoi:Tähän on pakko sanoa että on tullut kokeiltua joskus 15 kesäisenä eikä mitään "ylimääräistä" efektiä reilua piristystä lukuunottamatta
Mä käytän Vitamaxia samaan. Jos on vaikea herätä niin heittää sitä lusikallisen raakana naamaan ja imeskelee hetken. Jos ei hetkessä herää niin voi alkaa tilailemaan monosta kylään.Angelica-82 sanoi:Ite otan joskus c-vitamiiniporeen ihan sen vuoks et se on niin raikkaan makuinen ja piristää jo ihan siks