tauriini + kofeiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja evkler
  • Aloitettu Aloitettu
Testorage sanoi:
Ostin tämän threadin inspiroimana SF Protein Sport Tauriinia. Ongelma on annostuksen mittaaminen.

Ohjeessa sanotaan "0,5-1 mittalusikallinen (1,5-3 g) jauhetta päivässä". No, eihän siellä paketissa mitään mittalusikkaa ole.

Ehdotuksia? Miten saan mitattua oikean annostuksen?

Hippo sanoi:
Osta sellainen keittiömittasetti, ei maksa paljon... Pienin mitta sopii tauriinin mittailuun.

Itse käytän hardcore power nutritionsin tauriinia, siinä on valmiina mitta.
toi sf on vaan halvempaa 300g oli eräässä luontaistuotekaupassa 9,33€ ja hardcore 100g maksaa 5€

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Testorage sanoi:
Ostin tämän threadin inspiroimana SF Protein Sport Tauriinia. Ongelma on annostuksen mittaaminen.

Ohjeessa sanotaan "0,5-1 mittalusikallinen (1,5-3 g) jauhetta päivässä". No, eihän siellä paketissa mitään mittalusikkaa ole.

Ehdotuksia? Miten saan mitattua oikean annostuksen?

Ai niin.

Kysyin seuraavana päivänä myymälän tytöltä neuvoa ja hänpä soitti SF-Proteinille ja sieltä neuvottiin, että tasainen teelusikallinen vastaa yhtä sellaista mittalusikkaa.

Nyt kun tämä Tauriini-kissa on taas sopivasti pöydällä, kysynpä siitä mausta. Äskettäin olen alkanut prewprkout-juomaan lyömään tauriinia ja arginiinia, ja maku on aika häijy.......... Sitä en siis ole vielä erottanu tuleeko se paha maku kummasta noista kahdesta spessusta. Mites teillä?

Jampsu sanoi:
kyllä maistuu se on sellaista kirpeetä!

Naama auki :eek: katse :rolleyes: nielaise :( ole kingi :rock:
Itse en ole myöskään tauriinissa mitään makua huomannut, en kyllä myöskään mitään piristäviä vaikutuksia, kofeiini taas potkii itselläni hullun lailla (yöunet menee jo parista päivällä otetusta tabletista).

Jaa-a, ehkä se maku tulee sit enemmän siitä arginiinista sitten. Tai niiden ja kaakaon yhdistelmästä.

Vetäsen yleensä tauriinit pienen vesitilkan kanssa ja todella miedolta se maistuu. Eli en mä usko että ainakaan siitä tulee tota kamalaa makua, mutta ehkä jotkut kamat sekasin voi maistua hyvinkin pahalle.

Olen muutaman kerran kokeillut tauriinia aamukahvin kanssa ja odotin jonkinlaista piristävää vaikutusta, mutta alkoikin kummasti väsyttää.Ei oikein viitsisi ottaa tauriinia ennen treeniä, kun se minulla noin vaikuttaa.Pelkkä kofeiini on toiminut aina ennen treeniä otettuna todella hyvin.400mg naamariin ja kyllä pysyy hereillä.Varsinkin jos koitan jossain liikkesssä maksimia, ero kofeiinin kanssa ja ilman on selvä.Kofeiinin kanssa tulee maksimiin 5% lisää.

Itse oon käyttäny kofeiini+tauriini- settiä ennen treeniä, muutamassa ekassa treenissä piristi tosi hyvin ja hiki virtasi aivan hulluna, mutta kuten sanottu, toleranssi kehittyy.

Välillä oon ottanu 500-600mg kofeiinia ja tauriinia sellanen kukkurallinen teelusikka (5g-->) ja nyt toikaan annos ei enää vaikuta mitään.

Nyt oon treenannu jo jonkun aikaa ilman "piristeitä", josko taas pian kokeilis josko teho on tauon ansiosta palautunut. :)

mho sanoi:
Tauriini ei maistu millekään.
Ite otan ton samalla tavalla ku kreatiininkin, eli teelusikallinen purkista suoraan suuhun ja vettä päälle. Ei maistu juuri millekkään.

Koska tuntuu siltä, että kun ottaa kahta piristettä yhtäaikaa sen ns. maksimimäärän; tulee väsyneeksi, kun taas ottaisi vain toista ainetta saman verran, niin tulisi virkeäksi! :)

Toi oli täysin mutua, enkä koskaan kuullut kenenkään muun tuollaista tuntemusta saaneen, mutta et siinä mitään menetä ainaskaan:)

Maku voi olla lievä, mutta onkos kukaan huomannut mille arginiini tuoksuu? :D

Se taitaa olla ihan sama mitä minä aamukahvin sekaan sotken, väsyttää joka tapauksessa, oli siellä sitten tauriinia tai ei.Alan yleensä heräilemään vasta iltapäivän puolella, vaikka nousen ylös aamulla.

lampunjalka sanoi:
Toi oli täysin mutua, enkä koskaan kuullut kenenkään muun tuollaista tuntemusta saaneen, mutta et siinä mitään menetä ainaskaan:)

On tosta täällä juttua ollut ja moni saman asian huomannut. Itellä toimii 200mg kofeiinia ja 3-4 grammaa tauriinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom