- Ikä
- 45
pretereo sanoi:Apteekista. Ainakin pari eri vaihtoehtoa löytyy, Coffein pharmia ja Cofi-tabs, molemmissa 100mg kofeiinia tabletissa.
Jep ja tolla jälkimmäisellä hintaa kaikki 3,5 euroa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pretereo sanoi:Apteekista. Ainakin pari eri vaihtoehtoa löytyy, Coffein pharmia ja Cofi-tabs, molemmissa 100mg kofeiinia tabletissa.
Hippo sanoi:Kofut ei ole olleet hyllyillä missään apteekissa, ne pitää pyytää. Kaivavat jostain hyllyjen alalaatikoista niitä, eivätkä mielellään myy montaa purkkia kerrallaan. Olen joutunut aina selittelemään miksi haluan ostaa esim. neljä purkkia kerralla.
lampunjalka sanoi:Miten kofeiini nyt sitten loppupeleissä toimii? Kun siihen on vähän niin kuin jäänyt riippuvaiseksi
Eli vähän kun sitä juo joka päivä(n. pannullinen), mutta sitten kun haluaisi piristeeksi käyttää, niin täytyisi helposti ottaa pari ylimääräistä kuppia, mutta tuleekin vain väsy.
Eli pitäisikö juoda vielä yli sen rajan, ettei enää väsytä vai vaihtaa ainetta?
Timba79 sanoi:Itse oon ostanut yleensä pari purkkia kerralla ja siitä ne eivät ole kyselleet mitään. Mutta hyllyssä niitä ei ole, vaan laatikosta kaivavat. Käyn siinä Seppälän apteekissa.
Joo riippuu ihan apteekista löytyykö tabut hyllystä vai tiskin takaa. Sieltä Pukumiehen vieressä olevasta apteekista piti ainaki viimeks pyytää.Guile sanoi:Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.
Guile sanoi:Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.
Deadly Poison sanoi:Mutta tosiaan kannattaa jättää se kofeiini pois muuten kuin ennen reeniä niin pari nappiakin piristää mukavasti.
:lol2:apina-arska sanoi:Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
-> ei kannata sotkea tauriinia limukkaan.
apina-arska sanoi:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
-> ei kannata sotkea tauriinia limukkaan.
Pecman sanoi::lol2:
Itse kerran laitoin kreatiinia Lidlin energiajuomapulloon ja kävi samalla tavalla.
Yleensä ollut 7e semmonen 6x0,5l paketti. Tarkkaa sisältöä ei nyt oo tähän heittää, mutta oli siinä ainakin tauriinia.kivenkantaja sanoi:tuota...paljos tuommoinen mainittu Lidlin energiajuoma maksaa ja mimmonen sisältö mahtaa olla?