tauriini + kofeiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja evkler
  • Aloitettu Aloitettu
pretereo sanoi:
Apteekista. Ainakin pari eri vaihtoehtoa löytyy, Coffein pharmia ja Cofi-tabs, molemmissa 100mg kofeiinia tabletissa.

Jep ja tolla jälkimmäisellä hintaa kaikki 3,5 euroa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heii, onkos nuoiden kahden välillä jotain eroa imeytymisajan kanssa??
Timba,´multa on mennyt sitten jotakuinkin ohi, mutta hyvä etten sole ainut:)

pretereo sanoi:
Apteekista. Ainakin pari eri vaihtoehtoa löytyy, Coffein pharmia ja Cofi-tabs, molemmissa 100mg kofeiinia tabletissa.

Kofut ei ole olleet hyllyillä missään apteekissa, ne pitää pyytää. Kaivavat jostain hyllyjen alalaatikoista niitä, eivätkä mielellään myy montaa purkkia kerrallaan. Olen joutunut aina selittelemään miksi haluan ostaa esim. neljä purkkia kerralla.

Hippo sanoi:
Kofut ei ole olleet hyllyillä missään apteekissa, ne pitää pyytää. Kaivavat jostain hyllyjen alalaatikoista niitä, eivätkä mielellään myy montaa purkkia kerrallaan. Olen joutunut aina selittelemään miksi haluan ostaa esim. neljä purkkia kerralla.

Itse oon ostanut yleensä pari purkkia kerralla ja siitä ne eivät ole kyselleet mitään. Mutta hyllyssä niitä ei ole, vaan laatikosta kaivavat. Käyn siinä Seppälän apteekissa.

lampunjalka sanoi:
Miten kofeiini nyt sitten loppupeleissä toimii? Kun siihen on vähän niin kuin jäänyt riippuvaiseksi:)
Eli vähän kun sitä juo joka päivä(n. pannullinen), mutta sitten kun haluaisi piristeeksi käyttää, niin täytyisi helposti ottaa pari ylimääräistä kuppia, mutta tuleekin vain väsy.
Eli pitäisikö juoda vielä yli sen rajan, ettei enää väsytä vai vaihtaa ainetta?

Sulle on tullut toleranssi. Lopeta kokonaan, jos et pysty kohtuukäyttöön(pari kuppia/d). Määrän lisääminen ei kannata.

Joo, nyt on mennyt mahan takia kofupilsuja vaan.
n.400mg/pv. olo on hieman parempi ja virkistävä vaikutus on palannut:)

Timba79 sanoi:
Itse oon ostanut yleensä pari purkkia kerralla ja siitä ne eivät ole kyselleet mitään. Mutta hyllyssä niitä ei ole, vaan laatikosta kaivavat. Käyn siinä Seppälän apteekissa.

Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.

Guile sanoi:
Hyllyssä olivat kun äsken kävin ostamassa. Näin siis ainakin täällä Oulun yliopiston apteekissa. Hintaa 3,55€ /purkki, jossa 100kpl 100mg Cofi-tabs -tapleetteja.
Joo riippuu ihan apteekista löytyykö tabut hyllystä vai tiskin takaa. Sieltä Pukumiehen vieressä olevasta apteekista piti ainaki viimeks pyytää.

Guile sanoi:

Katos vaan! Hesassa, Vantaalla ja Jyväskylässä ne ovat löytyneet "jemmasta"..

Joo mullekkaan ei myyty ku 1 purkki kerrallaan, mutta mitäpä siitä riittäähän noita pitkäksi aikaa. Teinithän vetää noita urakalla ja kai niistä jotain viboja sitten irti lähtee :rolleyes: . Mutta tosiaan kannattaa jättää se kofeiini pois muuten kuin ennen reeniä niin pari nappiakin piristää mukavasti.

Deadly Poison sanoi:
Mutta tosiaan kannattaa jättää se kofeiini pois muuten kuin ennen reeniä niin pari nappiakin piristää mukavasti.

Totta, en juo kahvia, en ole koskaan siitä tykännyt. Ja toimii ihan toi pari tablettiakin. Ja välipäivinä kun ei ota, niin ei ainakaan reilun vuoden käytöllä ole mitään toleransseja päässyt tulemaan.

no juu tiedän tapauksen missä henkilö nappasi n.20 cofe-nappii kerralla (idiootti) ja meni siitä ihan sekasin. oon ite ottanu joskus pari nappii, mutta teetä ja kahvii tulee juotuu enemmän (kahvia joskus liikaa) ja sitten se Ed on ollu ihan ok.

viel ps. se tyyppi kuvitteli olevansa vissiinki mikroaaltouuni... :jahas:

:offtopic:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
-> ei kannata sotkea tauriinia limukkaan.

apina-arska sanoi:
Olin taas kerran nokkela ja nakkelin tauriinit coca-cola-pulloon. Puolet sisällöstä kuohui pihalle.
:lol2:
Itse kerran laitoin kreatiinia Lidlin energiajuomapulloon ja kävi samalla tavalla.

apina-arska sanoi:
:offtopic:

Noi limonaatit ei vissiin hirveämmin tykkään jauhoista. Pistin kerran bussissa ollessani jotain salmiakkijauhoa kolapulloon ja puolet kuohuivat lattialle.

kivenkantaja sanoi:
tuota...paljos tuommoinen mainittu Lidlin energiajuoma maksaa ja mimmonen sisältö mahtaa olla? :offtopic:
Yleensä ollut 7e semmonen 6x0,5l paketti. Tarkkaa sisältöä ei nyt oo tähän heittää, mutta oli siinä ainakin tauriinia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom