Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla menee ED lemon light-juomaa 1-2pulloo päivässä(0,5l/plo).evkler sanoi:Olen alottamassa tauriinin ja kofeiinin yhdistettyä käyttöä siten, että ennen treeniä (4krt/vko) otan 100mg kofeiinia ja 2g tauriinia.
Onko tästä minkäänlaista terveydellistä haittaa, joko tulevaisuudessa tai heti?
Snake sanoi:Ton tauriinin pitkäaikaisvaikutuksista ei taida pahemmin tutkimusta olla,mutta se on muistaakseni normaalistikin ihmisessä esiintyvä välittäjäaine.
Snake sanoi:Tauriinin fysiologiset ominaisuudet
www.student.oulu.fi/~mirjak/mol2/tauriini.htmlTestorage sanoi:Hyvä tietää. Saisko vielä lähdetiedot?
Saapas sanoi:Luin tutkimuksen, jossa suositeltiin ottamaan kofeiinia 3mg/painokilo. Lisää vireystilaan vaikuttavien hormonien määrää elimistössä. Ei mainittu mitä eroa sitten on, jos ottaa enemmän kuin tuon kolme milligrammaa. Tais olla muuten Anssin artikkeli.
Monet tuota yhdistelmää käyttää, eikä siitä mitään haittaa ole, sen kun käytät.
Pitäis ittekkin ottaa kofeiini siihen lisäks, ei oo edes kallista.
[Pilkunfiilailua]Aika varovasti jätkä ottaa tota tauriinia, millä mittaat sen?[/Pilkunfiilailua]ZeiZei sanoi:annostus yleensä 400-500 mg kofua + 5-10 mg tauriinia.
Testorage sanoi:Ostin tämän threadin inspiroimana SF Protein Sport Tauriinia. Ongelma on annostuksen mittaaminen.
Ohjeessa sanotaan "0,5-1 mittalusikallinen (1,5-3 g) jauhetta päivässä". No, eihän siellä paketissa mitään mittalusikkaa ole.
Ehdotuksia? Miten saan mitattua oikean annostuksen?
Miten saan mitattua oikean annostuksen?
sammyx sanoi:Mä ihmettelen tuota Hardcoren tauriinin annosteluohjetta, jossa lukee, että 1ml jauhoa on noin 1g. Tuskin se on läheskään niin paljon.
hanttu sanoi:Oletko mitannut? Ei sen annostelun kuitenkaan tarvi niin tarkkaa olla