Tauon jälkeen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Amira
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miten teillä onnistuu treenin aloittaminen sairaudesta tai muusta aiheutuvan tauon jälkeen? Mulla tuli flunssa juuri ku olin päässy hyvään vauhtiin uuden ohjelmani kanssa. Vitutti ku ei päässy treenaamaan. Tässä parina päivänä olisin jo voinu käydä ainakin kevyesti treenaamassa, mutta nyt ei sitten huvitakaan ja motivaatio on ihan hukassa! Viime salikerrasta on nyt viikon verran. Ja kun jonkin sortin painonpudotuskin pitäisi olla käynnissä. Oon mässäilly karkkia melkein joka päivä kipeenä ja nyt salille lähtökin on niiiin vaikeeta. Olen laiska p...! Mikä avuksi? :(

Näin on... ei sulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa: Menet salille tai et mene salille!:zzzz:
Ja mie suosittelen noista tota ensimmäistä. Alotat vaan rauhallisesti niin kyllä se siitä alkaa taas sujumaan. Itelläni ollu nyt jo kuukausi taukoa flunssan, kurkkukivun sun muun takia, ja ens viikolla vasta pääsen salille, jos on tuuria.

Höh... Itte olen ollu prkl jo 12 päivää pois salilta flunssan takia. Vituttaa suunnattomasti, mutta motivaatio ei kyllä ole menny. Himottais ihan sikana lähteä mavettaa!!! :rock:

Mutta kun ei... :(

11 päivän sairastelun (nuha) jälkeen tänään taas salille. Nenää sai edelleen käydä niistämässä vähän väliä, sydän hakkasi kuin krapulassa, ja voimatasot olivat selvästi aiempaa alempana.
Viimeiset liikkeet olivat tuskaa, voimat ihan loppu.

Ja siitäkös saa vain sellaiset underdog vitutusagret, että huomenna pitää vääntää tuplana rajummat treenit! :rock:

Vittuun siitä koneelta ja salille vaan! Itsekuria se vaatii, ei mitään muuta!

itellä oli leikkaus kesällä, juuri ku olin pääsemässä uuden ohjelman kans vauhtiin niin tulehtu umpilisäke ja reilu kuukausi salilta taukoo...vitutti suunnattomasti mutta menetetyt tulokset tulivat sitten jo kuukauden kovalla treenillä takaisin...eli ei lannistuta vaan antaa raudan totella :thumbs:

Miten teillä onnistuu treenin aloittaminen sairaudesta tai muusta aiheutuvan tauon jälkeen? Mulla tuli flunssa juuri ku olin päässy hyvään vauhtiin uuden ohjelmani kanssa. Vitutti ku ei päässy treenaamaan. Tässä parina päivänä olisin jo voinu käydä ainakin kevyesti treenaamassa, mutta nyt ei sitten huvitakaan ja motivaatio on ihan hukassa! Viime salikerrasta on nyt viikon verran. Ja kun jonkin sortin painonpudotuskin pitäisi olla käynnissä. Oon mässäilly karkkia melkein joka päivä kipeenä ja nyt salille lähtökin on niiiin vaikeeta. Olen laiska p...! Mikä avuksi? :(

Viikko ei ole mikään tauko. Normaalia ihmiselämää ja viikon parin tauko silloin tällöin on normaalia harjoittelun jaksottamista. Jos viime kerrasta on yli kuukausi niin voi alkaa puhua oikeasti tauosta. Suhteellisen monelle suuri osa elämästä on taukoa punttisalilta ja vuosienkin taukoja on yhdellä jos toisella.

Jos ei nappaa niin kokeile vaikka kuukausi lenkkeilemistä tai uutta harrastusta. Punttikselle sitten kuin taas kiinnostaa. Jos kunto alkaa huonontua kuukausien tauon aikana niin sitten vaan niskasta kiinni ja säännöllisesti punttikselle. Kun tuota on tehnyt yli puolivuotta niin siitä tulee tapa, joka ei ole vaikeaa vaan osa rutiinia.

Harjoittelun aloittaminen oikeasti vuosien tauon jälkeen on oikeasti raskasta. Sitä pitää vaan hitaasti ja järjestelmällisesti palata treeniin oli kyse sitten juoksemista tai punttien nostosta. Pari kuukautta kirpaisee, mutta sitten se helpottaa.

katot peiliin. se helpottaa kummasti salille lähtöä. tai siis enhän mä tiedä minkäläinen adonis olet mut mulla ainakin auttaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kyllä se siitä kun sinne salille pääsee. Itellä on ollu tässä nyt pari viikkoa taukoa kun sairastuin. Tänään pääsee salille ja motivaatiota löytyy! Ihan samalla temmolla en viiti aloittaa . Pari kevyttä treeniä ennen kun palaan entiseen rytmiin.. tsemppiä treeneihin!

No niin, itsellä meni puolisen vuotta tuossa ilman punttia ja sen kyllä huomaa.... :itku: Noh, nyt pari salikertaa takana ja olo on taas kuin uudella ihmisellä! :dance: Kummallista miten paljon tuolla on vaikutusta korvien väliin ja ihan kaikkeen.. :rolleyes: Vaikka tulokset on tippunut ja tuntuu olevan ne golfpallot hammastikun välissä painoina tällä hetkellä, niin ei se mitään!! Eiköhän sitä kohta taas olla entisessä (ellei jopa paremmassa) kuosissa! :evil: Tsemppiä kaikille ja ei muuta kuin salille!! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom