Taukopäiviä kun treeni ei nappaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Tuleeko jengin pidettyä taukopäiviä kun treeni ei nappaa. Itse ainakin myönnän itselleni taukopäiviä ja vaikka viikon tai kaksikin totaalista taukoa jos homma ei vaan nappaa. Nyt juuri on vähän sellainen vaihe meneillään. Totta puhuen tuntuu joskus tyhmältä lähteä salille rautatankoja nostelemaan. Mutta kyllä se yleensä palkitsee kun vaan lähtee ja tekee edes kevyesti jotain.

vaikkei kiinnostais tai vituttais tai mitään semmosta, meen silti, teen mitä jaksan vääntää, ja joskus se syttyy sit vaikka vitutus oiski ni himo pumppailla siellä.. se on vaa oltava tiukka itellee et raahaa sen perseensä sinne!

Hanki muuta liikuntaharrastusta siihen kylkeen niin salilla ei tule ravattua niin usein, että kyllästyy.

Jos kerran se lihasmassan kasvatus ei kuullosta järkevältä elämäntehtävältä, niin en näe tässä ongelmaa.. :)

mä en kovinkaan mielelläni myönnä lepopäiviä itselleni, ohjelmaan kuuluvien lepopäivien lisäksi siis. jos nyt jostakin syystä jää menemättä, nii mä vaan ravaan ympäri kämppää ja kyttään peilistä ettei haba vaa oo pienentyny.

Joo toi on kans ittellä sama tunne kun tulee taukopäiviä:) Reidet kutistuu, koko äijä menee ihan rusinaks:) Mut joskus en piittaa vaan annan olla koko salitouhun vaikka 2 viikkoa, sitten sinne meneekin jo ihan uudella innolla:)

Mullon suunnilleen perättäinen taukopäivä numero 1025 menossa, että joo. Tuleehan noita pidettyä

Tuleeko jengin pidettyä taukopäiviä kun treeni ei nappaa. Itse ainakin myönnän itselleni taukopäiviä ja vaikka viikon tai kaksikin totaalista taukoa jos homma ei vaan nappaa. Nyt juuri on vähän sellainen vaihe meneillään. Totta puhuen tuntuu joskus tyhmältä lähteä salille rautatankoja nostelemaan. Mutta kyllä se yleensä palkitsee kun vaan lähtee ja tekee edes kevyesti jotain.

Itse en ajattele tippaakaan asiaa, että pitäiskö mennä vaan menen ellen ole oikeasti kipeä tai paikka paskana. Myöskään itselläni treeniraudat eivät ole päivästä kiinni, vaan jos rauta ei nouse kuten ollaan suunniteltu, niin silloin on palautumisessa vika. Stoppeja ei kyllä tule useinkaan vastaan, kun treenaa suurimmaksi osaksi aika maltillisella progressiolla.

Yksijakoisella kun treenailee on kyllä vaikeampi saada itsensä pidettyä poissa sieltä salilta. 4 lepopäivää viikossa.. ei saatana. Sitä ihan innolla odottaa niitä treenipäiviä, eikä kyllä kovin helpolla jää treenit väliin.

Mä oon oikea orjapiiskuri itselleni. Kyllä mä menen vaikka kiinnostus ois minimissä, usein se ei tosin ole. Ja yleensä salille päästyä iskee se into tehdä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
En mielelläni oikein noita kokonaisia viikkoja enään ole ilman punttia, käy taas niin että 6 kuukaudeks unohtaa koko harrastuksen:D

Yksijakoisella kun treenailee on kyllä vaikeampi saada itsensä pidettyä poissa sieltä salilta. 4 lepopäivää viikossa.. ei saatana. Sitä ihan innolla odottaa niitä treenipäiviä, eikä kyllä kovin helpolla jää treenit väliin.

Hoo! Tätä minäkin odotan innolla, nimittäin dieetin jälkeen meinaan käydä salilla korkeintaan 3krt/viikossa. Välipäivinä köllöttelen vaikka sängyssä ja keskityn (lihas)massan kehittämiseen :D

Tässä vaiheessa dieettiä on lähes jokainen treeni helvetinmoisen psyykkauksen ja itsensä ruoskimisen takana. Alussa motivaatiota oli perkeleesti ja voimapainotteisen ohjelman ansiosta treenipainot kasvoivat samalla kun läski tirisi. Sitten alkoi pikkuhiljaa treenipainojen kehitys hidastua ja itse sokeutua tuolle kiristymiselle. Tällä hetkellä alkaa jo tuntumaan että voisipa sitä tulla jo toukokuu, niin alkaisi olla 4kk dieetiprojekti takanapäin :D

Mutta periksi ei saatana anneta! Vaikka kuinka väsyttää ja vituttaa lähteä salille niin pakko se on mennä koska poisjääminen ei yksinkertaisesti ole vaihtoehto. Se nimittäin ei edistä dieettiä ollenkaan - päinvastoin. Joistakin tuollaisista pikkujutuista se motivaatio on vain revittävä.

Jos mul loppuu motivaatio kesken, ni pakotan itteni salille. Menee väkisi vaikka ei huvittais.

Vuosien ja viisauden kartuttua. Olen vihdoinkin oppinut kuuntelemaan kroppaani. Ennen vedettiin orjallisesti " pakko mennä ohjelman mukaan.". Paikkojen ollessa jumissa tai muuten vain paskana, tällä iällä ei enää ole pakko rehkiä. Kova vetotreeni saattaa muuttua vaikka tunnin aerobiseen. Väliin en yleensä treeniä jätä. Kikkailen mielummin treenin kovuuden muutoksilla. Tärkein asia on IMO kuunnella sitä kehoansa.

Tällä mennään ja kyllähän nuo loukkaantumiset ovat vähentyneet huomattavasti. Tieto ei aina luo tuskaa....

Itselläni on myös se periaate että treenit teen kyllä oli fiilis (pään sisällä) mikä hyvänsä, mutta vaikka sitten vähän kevyemmin. Jos ei jaksa kurittaa itseään normaaliin tapaan ja tuntuu ettei painot nouse, niin ei se mitään. Vähennetään sitten sarjoja tai painoja. Joskus on käynyt niinkin että kun on väsyttänyt ja vituttanut rajattomasti 4 tunnin yöunien jälkeen, jonka aikana on vielä herännyt sen 5-6 kertaa, niin lopulta treenit itsessään oli parhaat koskaan.

Taukoa en uskalla ainakaan vielä pitää, koska koskaan aikaisemmin tuo viikon tauko ei ole kestänyt alle vuotta.

Puolivuotispäivä tänään, en ole edes puntin ohi kertaakaan kävellyt. Vituttaa koko touhu :) Et sä niihin lepoviikkoihin tai -päiviin kuole!

Itse pidän lepopäiviä oikeastaan vain jos on kipeä olo tai krapula, muuten kyllä tulee aina mentyä ja toistaiseksi on motivaatiokin ollut aika kova. Omalla kohdalla olen muodostanut tuosta rutiinin, että ajan töistä suoraan salilla ja tuollaista "makaan-sohvalla-en-tee-mitään" ilmiötä ei edes pääse syntymään.

Omalla kohdalla myös tuntuu siltä, että mitä enemmän pumppaamaan pääsee niin sitä enemmän sitä tekee mielikin.

En yleensä viitti olla ilman syytä pois salilta, vaikka ei nappaiskaan. Sama pätee kouluunkin. Lähtee niin helposti mulla lapasesta toi "oma loma" ja sit makaillaan vaan kotona monta viikkoa. Parempi kun pysyy rutiineissa.

Ite en ole jättänyt yhtään treeniä välistä laiskuuden takia viimeisen kolmen vuoden aikana. Kuitenkin tulee aika paljon siirrettyä treenejä seuraavalla päivällä, jos ei nyt sillä hetkellä vaan nappaa. Aika paljon tulee sitäkin harrastettua, että keventää päivän treeniä, jos ei kunnolla tunne jaksavansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom