Taukopäiviä kun treeni ei nappaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Heh, taidan olla niitä harvoja jotka tunnustaa laiskottelun. ;) Jos ei yhtään nappaa treenata niin siinä on yleensä hyvä mahdollisuus paneutua näihin pyhän kolminaisuuden kahteen muuhun kivijalkaan eli torkahtaa vaikka sohvalle iltapäivän ratoksi. Tekee muuten nannaa ja seuraavana päivänä on kiva näyttää taas naamaansa salilla. :dance:

Ite en viitti lähtee, jos ei kiinnosta. Ei oo mitään järkee, tulee tehtyä puolitehoilla kaikki ja lintsattua. Mielummin sit vaan ihan rehellistä lepoo. Ja kun on ollu päivän kotosalla, niin yleensä alkaa sit vituttaan oma laiskuus ja seuraava reeni menee taas putkeen.Joskus yrittäny väkisin salille ja salin pihassa todennu että ei vittu, ja heseen mähkiin. Tosin eilen meinasin olla menemättä, ku polvee särki. Menin kumminkin ja tein kevyttä kyykkyä ja rässiä, ja nyt on kun uudet polvet. Molempi parempi.

Jos ei urheilu kiinnosta niin sitten en urheile. Ei ole mitään järkeä tehdä asioita joita ei itse halua. Onneksi näin käy vain harvoin :)

Ei helkkari, mulle tulee eka viikon totaalitauko salista, kun lähden ens keskiviikkona hollantiin ja viivyn reisulla reilun viisi päivää. Täytyy varmaan kävellä Amsterdamissa ja Utrechtissa sen puntinki edestä, että pysyy hollantilainen olut ja makkara kurissa.

Kyllähän niitä on tullut muutamia ja varmasti tulee vielä olemaan, se on silloin reenattava kun se parhaiten maistuu :).

Tuleeko jengin pidettyä taukopäiviä kun treeni ei nappaa.

No ei kyllä tuosta syystä. Ne harvat kerrat kun olen jättänyt treenin väliin on johtunut siitä, että kaikki energia on mennyt johonkin muuhun (kuntoiluun/suoritteeseen). Eli ei vaan ole paukut riittäneet lähteä salille. Ymmärään kyllä mistä puhut. Ilmeisesti puntit ei ole se oikea laji sinulle tai sitten tarvitset jonkin motivaattorin?

Tulee pidettyä, harmikseen niistä kasvaa sitten pitempiä jaksoja. Ajattelee, että vielä yks päivä, vielä yks päivä. Ihmekkään, kun ei tuu lihaa. :)

Tuskin kaikilla se reeni aina nappaa... Jos alkaa tuntua pidemmän ajan jälkeen että ei jaksaisi reenata, niin ehkä treeni ohjelman muutos olisi hyvä idea? Voihan olla myös että hermosto hieman ylirasittunu, niin kannattaa miettiä niitä vapaapäiviäkin ja kuunnella omaa kehoa...
Train Smart! : )

peesaan edellistä... Tavoitteellisessa treenauksessa tosin pidemmästä tauosta ei oo ku "haittaa" viikko pari viel menee. Ite meen vaikka paska päivä/ väsymys olisikin. Joskus treenistä tulee vaan ihan yliveto senkin ohella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Ilman kunnon syytä en jätä treenejä väliin. Kyllä sitä aina jaksaa lähteä kun miettii kuinka hyvä fiilis on sitten treenien jälkeen ja kuinka hukkaan aika menisi kotona istuessa.

Mie en oo nyt kahtee vuotee ollu salilta viikkoo pitempää poissa ku kerran! :) (39.5c kuumetta kolis sillo), nää viikotki on ollu suunniteltuja kevyitäviikkoja tai sairasteluja. Alun jälkee ei oo koskaa ollu mitää ongelmia mennä salille sillo ku reenipäivä on. Jos jätän menemättä oon helvetin levoton ja huono omatunto painaa koko päivän.

Lähinnä itelläni on ongelmia noitten kevyitten reenien kanssa :jahas: Vittu se menee aina siihe, alan tekee kevyillä painoilla sitä reeniä, sitten päätän et ei haittaa jos vitosen heitän lisää tankoo, toisen vitosen jne... Sit se onki koht iha normi reeni :D

Nii joo ja semmosta en älyy et jätetää reenit pois esim "koeviikon alta" Mitä hemmettiä? Itellä ainaki jos reenit jättää pois ni se vähäinenkin kokeisiin lukeminen kärsii, ku oon levoton ja stressaan punttia.

Tulee pidettyä taukoa jos ei nappaa. Oli mulla tossa reilun puolen vuoden tauko salista kun ei napannu. Yritän taas pikkuhiljaa päästä reenin makuun uudestaan. Toivottavasti ei enää tulisi taukoja...

Eilen oli sellainen fiilis että ei yhtään olis huvittanut mennä treenaamaan. Mutta pakko oli mennä ettei taukopäivien ketju venyisi kohtuuttomiin. Ja yllätys yllätys, hyvän treenin sain vedettyäkin. Nyt saa taas hyvällä omalla tunnolla huilata muutaman päivän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom