Tatuointi - Uusi lehti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Avataas tälle läpyskälle oma ketju. Tänne voitte antaa kommenttia ja palautetta lehdestä. Minä kuvaan ja Jan Tilles Fightsportista taittaa, yhteistyö toimii meillä hyvin, kuten se toimii Fightsportissa kuin myös ProBodyssä.

Lehdestä on nyt toinen numero ulkona. Ensimmäinen numero ei kerennyt Rautakirjan jakeluun, mutta nyt toinen numero on yleisessä jaossa lehtipisteissä.

p-71.jpg

p-99.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistava läpyskä ja sitä paremmat kuvatkin, varsinkin liike-esittelyt :rock:
Tosin Victor Portugal veti kyllä lehdessä :5: kaverin jälki on ihan epänormaalia :wtf:

Kuka toi chiksi on tossa kannessa ? ?

Hienot on taas kuvat, mutta kannen taitto ja nimiö aika paskat. Ankea typo ja asettelu.

Komppaan ryssää, tuon on vaikea erottua jenkkiaviiseista positiivisesti edukseen ellei fonttikarkkia ala tulemaan enemmän myös kanteen. Viralliset tiedotuslehdet erikseen. Sisältöä en ole tosin ehtinyt katsomaan.

En nyt oikein keksi sitä sanaa, millä tuota kuvailisi. Paremman puutteessa ehkä jotenkin halvan näköinen kokonaisuus, sotkuinen. Kannen asettelu ei ole mitenkään houkutteleva. Ulkomaisia ei tarvitse toki apinoida, mutta mallia voisi ottaa, että tuota kärsii katsoa. Osa kuvista ei vaikuttanut olevan otettu siitä näkökulmasta, että esitellään niitä tatuointeja. Itseäni ainakin kiinnostaa katsoa kunnolla niitä kuvia, jälkeä ja yksityiskohtia, eikä vain saada selvää että mitä se esittää.

Kannen ensivaikutelma on kyllä aika mitäänsanomaton. Kuvat on hienoja, sopivat tyyliltään kansikuviksi, mutta siihen se jääkin. Ihan kun jollain arialilla ois veetty tekstit parissa sekunnissa päälle ja lehti painoon. Tulee mieleen joku ylä-asteen/lukion kuvistyö.

Mitäs mieltä mike on, voisiko tuosta saada ehkä vähän näyttävämmänkin vai oletko tyytyväinen taittoon kun yhteistyötä kehut?

Fonttia pienentämällä teksteissä, muuttuu ulkonäkö, mutta sitä ei oikein voi pienentää jos tekstiä kuvapainotteisessa lehdessä on vähän.

Ultimecia, ne liikkeiden tatuointikuvat ovat aina otettu liikkeiden omilla kameroilla ja se on ihan sitten kiinni niiden laadusta. Parantelen niitä toki photarilla, mutta pieni kuva on pieni ja epätarkka on epätarkka. Pitäisi käydä kuvaamassa jokainen tatuointi erikseen itse, mutta sen nyt kaikki ymmärtää, että se on mahdotonta. Kansikuvan kommentit naisilta menee ihan linjassa, eli normaalia suhtautumista :D

Jenkkilehtiin on aika armotonta verrata, ainakin Inked magiin, joka on aivan törkeän hieno.

Oma kansikommenttini koski noita molempia kansia. Sen verran monta tatuointilehteä on tullut ostettua, että huomattavasti olisi pienempi varasto jos olisin jättänyt hyllyyn ne missä on vähäpukeinen nainen kannessa. Arvostelu ei koskenut mallia eikä edes hänen tatuointejaan, vaan kuvaa sinänsä ja tekstien asettelua. Mielummin itse katselen tatuointilehdistä naisten kuvia, jos ideana on saada jotain inspiraariota. Vaikka armoton säkkituoli olenkin, ei muhun mahdu samankokoisia kuvia kuin johonkin isoon karjuun eikä niitä voi ihan samalla tavalla samoihin kohtiin edes fyysisesti saada. Että ei nyt kuvitella taas omia, kritiikki oli ihan muusta aiheesta kuin kannen henkilöstä.

Tuo Inked näytti olevan jonkin sortin lifestyle-lehti jossa suurin osa sisällöstä on mainostajia (eli ei taitettavaa matskua). Itse lehden taitto ja kuvat oli toki simppelin tyylikkäitä. Kansi ei siinäkään mikään jymypaukku näköjään ole.

Helposti Tatuointi-lehden kannesta saisi Miken kuvilla ja laadukkaalla taitolla/typolla jopa hienomman kuin Inkedin.

Tänään selailin hetken tuota kakkosnumeroa ja jotenkin jäi sellainen mitäänsanomaton fiilis. Nopean selaamisen jälkeen en osaa tarkemmin selittää että miksi näin.

Kansikuva on hieno mutta taitto näyttää amatöörimäiseltä, eli olen tässä enemmistön kanssa samaa mieltä. Ja lehden nettisivuihin voisi edes _vähän_ panostaa..

Allekirjoitan tuon Miken asian, että hyvä että tälläinen on tullut. Toivotaan menestystä.
Itse pläräilin läpi tuon ekan numeron kun olin viimeksi tatuoitavana.

itse tilasin innoissani lehden kun kuulin että on tulossa. todellinen pettymys kummassakaan lehdessä ei ole ollut oikeastaan mitää kiinnostavaa. jotenkii tulee sellanen fiilis että lehteä on ollut tekemässä joku "isonlafkanpomo" joka ei tajua hommasta vittuakaan ja haluu vaa tehä koska tatskat on nyt kova juttu. näin ei ilmeisesti kyllä ole mutta jatkossa voisi kyllä rakennetta muttaa aika radikaalisti, esimerkiksi yksi numero voisi keskittyä selkeästi yhteen tyyliin ja jättää ne liike esittelyt pois tai ainakii vähentää niitä.

edit: ainiin, en tiedä millasia lupia täytyy kysyä kuviin joita lehteen laitetaa mutta toivon että lehdissä ei ole olleet parhaat kuvat mitä artistit on tehneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom