tatuointi+treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kotka25
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
mulla on nyt ollu semmonen fiilis että pitäis saaha tatuointi käteen... joka peittäisi melkein koko ojentajan vähän olkapäätäkin. olen 17-poika ja kysymys siis on et kannattaako ottaa tatuointi vaikka reenaa et paljon se tatska venyy vai kannattaaks odottaa vanhempaa ikää että kädet ei kasva?? kiitos jo etukäteen!!!!

Ei se pahemmin veny.Voi ottaa ihan rauhassa.Mieti kuitenkin vielä pari vuotta onko tatuoinnit juuri SINUN juttusi.

Tottakai se venyy sitä mukaa kun käsi kasvaa, tatuoinnin paikasta ja mallista riippuu et tuleeko siitä ruma(tai vähemmän hieno). Mikään liike ei välttämättä suostu kyllä tekee sulle viel kuvaa enne ku täytät 18, joten siihen asti voit harkita.

Ei se kädessä suuremmin vaikuta tatuoinnin ulkonäköön. Kasvu on käsivarressa kuitenkin suhteellisen hidasta ja iho adaptoituu kasvuun ajan myötä. Itselläni on molemmissa käsissä melko isot kuvat ja hyvin ovat pysyneet kuosissa massan kasvamisesta huolimatta.

Vyötärön seudulla venyminen on kuitenkin mahdollista jos sitä läskiä alkaa liiaksi kertymään..

Mutta älä nyt sen takia jätä sitä tatskaa ottamatta että pelkäät sen venyvän..

mulla on nyt ollu semmonen fiilis että pitäis saaha tatuointi käteen... joka peittäisi melkein koko ojentajan vähän olkapäätäkin. olen 17-poika ja kysymys siis on et kannattaako ottaa tatuointi vaikka reenaa et paljon se tatska venyy vai kannattaaks odottaa vanhempaa ikää että kädet ei kasva?? kiitos jo etukäteen!!!!

Tuli mieleen, että sillon vanhempana ne just venyy, jos (kun) reenaus loppuu ja nahka löysistyy :rolleyes:

Mut joo, ei ne tatuoinnit käsissä mitenkään pahasti veny, kun ei sitä lihasta nyt ihan niin vauhilla saa tuleen.. (läskiä saa kyllä ja se pilaa helposti tatuoinnit)

Ei millään pahalla vaan vanhan viisaudella. Elä helvetissä ota mitään tatuointeja, varsinkaan noin nuorena. Pommin varmasti tulet moista typeryyttä katumaan myöhemmin.

Kannatan kyllä Putukiffelin neuvoa.

Mä oon ottanu (ekan) tatskan 14-vuotiaaana :jahas: ENKÄ ole katunut sitä vieläkään..
Edit. En kyllä silti kannusta ketään ottaan tatuointeja alaikäisenä. Mut jos sellaisen haluaa niin go for it! Se on ja pysyy sit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom