Tatuointi ja BF

Anteeksi, olen kalkkis ja vanha pieru, mutta mihin nätit tytöt / naiset tarvitsee tatuointeja? Ei ole selvinnyt minulle, lieneekö tarpeellistakaan selvitä.

Suorastaan tatuointien arvo on kokenut täydellisen inflaation, kun jokatoisella 16 vuotiaalla pikkupimatsulla on perseen päällä joku kiekura, jota yriteään näytellä mahdollisimman paljon :urjo: matalien farkkujen ja stringien narun kanssa. Seksikkyys lähtee kyllä ihan eri asioista.

Sinällään siro, pieni, tyylikäs, joku persoonaan osuva tatuointi jossain oikeassa paikassa ei nyt niin kauheaa ole, mutta tämä parin vuoden aikainen villitys on kyllä todella :down:

Sorry, oli pakko sanoa, vaikkei liittynyt mitenkään aiheeseen.

:wanha: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ulkki sanoi:
pliis, ei tribaalia alaselkään.
No vaikka tämä ehkä nykyään melko yleinen on niin ei se minusta pahan näköinen ole. Fiksu tribali hyväkroppaisen naisen alaselässä nyt vain sattuu olemaan seksikäs ainakin minun mielestäni.

Tietenkin siinä on se omaperäisyys-tekijä mutta jotkut massa-tatuoinnit ei musta pahoja ole.

Kuten sanottu, haluan tarran selkääni hyvin epä muodikkaista syistä. Olen tahtonut sitä jo aivan teinistä asti. Oikeaa tarraa ei vain ole löytynyt ja nyt se löytyi. Kyse ei ole mistään kovuuden" näyttämisestä" tai kivun sietokyvyn esittelemisestä (ei se satu sen enmpää kun kuulemma alapään epilointikaan). Joku pakkomielle se painajaisten hirviö on...Ehkä tavallaan ajattattelen jollain tasolla päihittäväi senkin pirun kun "laitan sen esille"...hihhhii...

Tape sanoi:
Anteeksi, olen kalkkis ja vanha pieru, mutta mihin nätit tytöt / naiset tarvitsee tatuointeja? Ei ole selvinnyt minulle, lieneekö tarpeellistakaan selvitä.

Suorastaan tatuointien arvo on kokenut täydellisen inflaation, kun jokatoisella 16 vuotiaalla pikkupimatsulla on perseen päällä joku kiekura, jota yriteään näytellä mahdollisimman paljon :urjo: matalien farkkujen ja stringien narun kanssa. Seksikkyys lähtee kyllä ihan eri asioista.

Sinällään siro, pieni, tyylikäs, joku persoonaan osuva tatuointi jossain oikeassa paikassa ei nyt niin kauheaa ole, mutta tämä parin vuoden aikainen villitys on kyllä todella :down:

Sorry, oli pakko sanoa, vaikkei liittynyt mitenkään aiheeseen.

:wanha: :david:

Sukulaissielu! Minä ainakin tykkään ihtestäni niin paljon, etten viitsi kiusata tätä hipiää tatuoijan kynällä. :haart:

Tape sanoi:

Niinpä niin..olisko syynä tatuointien suureen suosioon nimenomaan se, että nykyään nuoremmat ja nuoremmat niitä ottaa eikä välttämättä mieti edes miksi se kuvien laittaminen on niin välttämätöntä. Otetaan kun muutkin ottaa jne.. Omat tatuoinnit on juurikin noilta ikävuosilta 16-18 ja tänä päivänä en yhtään kuvaa ottaisi enää ja vanhatkin olis saanu jäädä ottamatta :)

Mulla ei ainakaan tatuointi peittynyt kisaväriin, vaikka mielestäni aika tumma olinkin. Kuten aiemmin jo todettu, niin tuskin kuintenkaan se (tatuointi) mikään ratkaiseva on tuomareiden arvioinneissa.
Hassua muuten tuo tribaali alaselässä juttu. Kun itse olin ottamassa kuusi vuotta sitten kuvaani, olisin välttämättä halunnut sen alemmas. Onneksi fiksu sisareni oli kuitenkin erimieltä, ja päädyin valitsemaan kohdan ylempää selästäni. Tänä päivänä ISO KIITOS siitä!

Tape sanoi:
Tape ja Priya, samaa mieltä. :) Ei mulla ainakaan ole mitään syytä itseäni "myrkyttää" musteella. Kun tatuointi ei todellakaan ole mikään "tarra" jonka halutessaan saa pois. Ei ole vielä sellaista syytä löytynyt mikä laittaisi tatskaa haluamaan. Kaunistaisiko se mua jollain tavalla, jos hakkauttaisin itseeni jonkun musteläikän vain muodin vuoksi? Jos joskus häyrähtäisin ja tatuoinnin ottaisin, se ei varmastikaan tulisi sellaiselle paikalle mistä kaikki sen näkevät, silloin se olisi jokin todella henkilökohtainen juttu jossakin todella henkilökohtaisessa paikassa. :rolleyes:

Lisäksi tiedän, että luultavasti katuisin tatuoinnin ottamista jossain vaiheessa, etenkin kun se ei ole mikään pakkomielteen omainen tarve tai elinehto olla sitä tatskaa. En mä sillä sano, on niitä hienojakin kuvia ja miehillä tatskat jopa :kuola: seksikkäitä. Meitä on moneksi ja se on hyvä se. Itseni haluan joka tapauksessa säilyttää ns. "koskemattomana" (en "siinä" mielessä :D ) - ellei joku sitten tule ja lyö muhun laatuliha-leimaa, kuka se täällä pakkiksella niitä muinoin jakeli... :D

Jees, :offtopic: ja taas yksi kiisteltävä mielipide lisää.

Viimeisin tatuointien hohto karisi silmistä kun huomasin että joka toisella pissiksellä oli perhonen perseen yläpuolella ja puuhelmipojuilla "nuudeleita" merkit olkapäissä. Mitään minulla ei tatuointeja vastaan ole, ne vain sattuvat olemaan yksi niistä miljardista turhasta asiasta, joita en ajan, energian ja motivaation puutteen vuoksi tule koskaan tekemään.

Onnea itse kullekin valitsemallaan tiellä. Sen vain sanoisin että kannattaa valita jotain ajatonta sen sijaan että tuhraisi kroppaansa jollain iänikuisella kliseellä.

Nytpä onkii! Ja sattu se "vähän" enemmän kun epilointi...en heti tänään menisi uudestaan makaan yli kolmeksi tunniksi kidutettavaksi.

Tatuointia harkitsevan kannattaa olla tietoinen siitä, että raskasmetalleja ja ties mitä sisältävien väriaineiden vaikutuksia selkäydinnesteessä ei tarkkaan tunneta, minkä vuoksi monet lääkärit vierastavat epiduraalipuudutusta tai lumbaalipunktiota "perhonen perseessä" -tatuoinnin läpi.

Lisäksi monille ihmisille tatuointi tuo mieleen alaluokkaisuuden, rikollisuuden, merimiehet, taikauskoiset alkuasukkaat ja haurasta identiteettiään karkeilla ulkoisilla merkeillä epätoivoisesti "yksilöllistävät" ihmisraukat.

Terävä vankilalääkärin kirjoittama essee tatuoinneista ja niiden nykyisestä suosiosta:
http://www.jdjive.com/read.php?1,103251,103251,quote=1

kalmukki sanoi:
Tatuointia harkitsevan kannattaa olla tietoinen siitä, että raskasmetalleja ja ties mitä sisältävien väriaineiden vaikutuksia selkäydinnesteessä ei tarkkaan tunneta, minkä vuoksi monet lääkärit vierastavat epiduraalipuudutusta tai lumbaalipunktiota "perhonen perseessä" -tatuoinnin läpi.

Lisäksi monille ihmisille tatuointi tuo mieleen alaluokkaisuuden, rikollisuuden, merimiehet, taikauskoiset alkuasukkaat ja haurasta identiteettiään karkeilla ulkoisilla merkeillä epätoivoisesti "yksilöllistävät" ihmisraukat.

Terävä vankilalääkärin kirjoittama essee tatuoinneista:
http://www.jdjive.com/read.php?1,103251,103251,quote=1

Tatska yläselässä. Ja olen alamaailman mafioson salarakas. Ja olen ihmisraukka isolla R:llä:kippis1:

kalmukki sanoi:
On ihan ok olla merimies :D.

Kun täytän sen 18 vuotta reilun vuoden päästä niin otan sen ekan tatuoinnin, omassa suvussa moni ei tykkää mutta itse en ajattele liikaa mitä muut ajattelevat, itsensä takiahan se otetaan? Ei kovistelun takia.

Mömmö sanoi:
Kun täytän sen 18 vuotta reilun vuoden päästä niin otan sen ekan tatuoinnin, omassa suvussa moni ei tykkää mutta itse en ajattele liikaa mitä muut ajattelevat, itsensä takiahan se otetaan? Ei kovistelun takia.

Jos tatuointeja otetaan "itsensä takia", miksi suhteettoman suuri osa niistä on paikoissa, joista ihminen itse ei niitä ilman peiliä näe?

Tatuointeja otetaan yhtä paljon "itsensä takia", kuin mitä pukeudutaan muodikkaasti tai meikataan. Sillä erotuksella, että tatuointi on kivulias ja peruuttamaton. (Kuvitelkaa, kuinka noloa olisi, jos olisi edelleen pakko käyttää kaikkialla samoja pillifarkkuja, jotka sattui joskus 70-luvulla kännissä ostamaan...)

Jos tatuointeja otetaan "itsensä takia", miksi niiden suosio vaihtelee niin suuresti? Ennen juuri kukaan ei halunnut tatuointia, nykyään ne ovat alemman keskiluokan nuorison keskuudessa melko yleisiä. Tatuoinnit itse eivät ole muuttuneet, eikä ole ihmisluonto, ainoastaan yleinen mielipide ja muoti.

Eikös lihaksiakin itsensä takia kasvateta? Selkälihaksia ei näe ilman peiliä. Ei se tarkota että itsensä takia sitä ei ottais vaikka sitä ei ilman peiliä näekkään. Sen tietää että se on siellä ja tietää miltä se näyttää. Se riittää. Miten myöskin tuon itsensä takia asian määrittelet? Mä ehkä voisin sen ajatella niin että joku voi ottaa sen siks että näyttää paremmalta. Näinollen itseluottamus kasvaa ja tulee parempi mieli joten se on itsensä takia otettu. Omaa mieltä siis parantamaan vaikka tavallaan muiden nähtäväksi onkin otettu.

kalmukki sanoi:

:lol2: loistavasti sanottu. Mulla on myös noiden lisäksi aika huono itsetunto. Sentakia käyn salilla :)

Minä olen aina ollut hieman kiinnostunut tatuoinneista. Kun täytän 85kg niin olen miettinyt meneväni ottamaan sellaisen ei pikkurilliä vahvemman, harvan tribaalijuovituksen joka lähtee lapaluun tienoilta, kiertelee yli olkapään ja häipyy käsivarressa. Se tuntuu olevan melkoisen hankala selittää.

Kyrsii vain peruuttamattomuus. Sitä ei voi ottaa pois ihon vanhentuessa paitsi rahalla. Huono sijoitus. Onneksi tässä on vielä 11kg aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom