Tatuointi ja BF

ZweCCo sanoi:
Mä ehkä voisin sen ajatella niin että joku voi ottaa sen siks että näyttää paremmalta. Näinollen itseluottamus kasvaa ja tulee parempi mieli joten se on itsensä takia otettu. Omaa mieltä siis parantamaan vaikka tavallaan muiden nähtäväksi onkin otettu.

Näinhän se on. Tosin lihasten ja tatuointien välillä on se ero, että ihmiset reagoivat jo ihan vaistonvaraisesti ryhdikkään ja vahvan näköiseen ihmiseen eri lailla kuin heiveröiseen nörttiin. Tatuoinnit eivät herätä mitään geeneihin koodattua positiivista reaktiota, vaan niihin suhtaudutaan opittujen asioiden perusteella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kalmukki sanoi:
Lisäksi monille ihmisille tatuointi tuo mieleen alaluokkaisuuden, rikollisuuden, merimiehet, taikauskoiset alkuasukkaat ja haurasta identiteettiään karkeilla ulkoisilla merkeillä epätoivoisesti "yksilöllistävät" ihmisraukat.
Niin tekee, mutta alemman keskiluokan nuorisoa tuskin kiinnostaa "älymystön" kunnioitus. Jos coolinviileä tatska kostuttaa edes parikin pissistä, niin sehän täyttänee tehtävänsä komeasti.

kalmukki sanoi:
Näinhän se on. Tosin lihasten ja tatuointien välillä on se ero, että ihmiset reagoivat jo ihan vaistonvaraisesti ryhdikkään ja vahvan näköiseen ihmiseen eri lailla kuin heiveröiseen nörttiin. Tatuoinnit eivät herätä mitään geeneihin koodattua positiivista reaktiota, vaan niihin suhtaudutaan opittujen asioiden perusteella.

Eikä ryhdikäs tai vahvan näköinen ihminenkään saa mitään automaattista positiivista reaktiota aikaan.

Parhaimmassa tapauksessa ulkomuoto saa esiin alemmuuden tunnon, joka saa sitten aikaan sen että kommentit annetaan vasta selän takana.

:offtopic:

D.Yates sanoi:
Tämähän alkaa mennä pelottavaksi :eek:
Eikö? kaikki jotka mut tuntee, tietää että mä olen pirun pelottava ihminen. Kukaan ei uskalla sanaa mulle sanoa, koska syön kaikki elävältä.:hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom