Tosi makee toi Petsan kuvaMun on ollut tarkoitus ottaa tatsk(oja)a jo kauan sitten, mutta tähän asti kaikki "ylimääräinen" raha on mennyt muihin asioihin. Kyllä se eka kuva tulee nyt vuoden sisällä!
Don't do it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi makee toi Petsan kuvaMun on ollut tarkoitus ottaa tatsk(oja)a jo kauan sitten, mutta tähän asti kaikki "ylimääräinen" raha on mennyt muihin asioihin. Kyllä se eka kuva tulee nyt vuoden sisällä!
Don't do it!

:kippis1::lol2::dance::hyvä::dance2:No eipä noi kuvat ainakaan vakuuttaneet.kokemusta? uskaltaskohan tonne menna. http://www.allaboutmarmaris.com/Art_Inc_Tattoo/Art_Inc_Finnish.shtml
Onko sulla paikka jo tiedossa Lahdesta, missä meinasit sen ottaa?
Itelläkin suunnitelmissa, mutta ei yhtään tietoa mihin kannattais mennä..
Lahdessa jos kuvan otat, niin Mustosen Juhaa suosittelen ehdottomasti. Liike on siinä Rata-baaria vastapäätä Rautsikan mäessä.
Sellast asiaa kyselisin, että mistä porukka yleensä on ottanu ajatuksia tatuointeihin? olisko jotain aiheita mistä porukka on niitä ammentanut? oon muutaman vuoden pyöritellyt jo mielessäni tatuointia, mutta en oo keksiny mitää kuvan aihetta vielä. Sinäänsä sillä ei kiire oo, että tuskin otan sitä ennenku oon täysin varma näkemys kuvasta/aiheesta minkälaisen haluun.
Paikka on tiedossa melko varmaks, eli yläselkään, joko yks isompi tai kaks pienempää. Noi pienemmät oon meinannu sillai vähä et olis peilikuvina lavoissa.. tiedä siitä sit onko hirveen järkevän näkönen..
Onko sulla paikka jo tiedossa Lahdesta, missä meinasit sen ottaa?
Itelläkin suunnitelmissa, mutta ei yhtään tietoa mihin kannattais mennä..
Mun pari tuttua pitää pienempää liikettä keskustassa, mutta suoraan sanottuna en luota niiden jälkeen niin paljon, että ottaisin ainakaan yhtään vaativampaa kuvaa siellä :D Mutta noi em. paikat on ainakin varteenotettavia (:Eikös Tony muuten ole lopettanut tatskaamisen ja keskittyy ajelemaan?Otherside tattoon Tony ja Timppa tekee ehdottomasti luotettavaa ja hienoa jälkeä!!! Oon myös kuullut, että tuo Widowmakerin mainitsema CustomX rautsikalla olis hyvä paikka, sieltä saatan käydä itsekin kyselemässäMun pari tuttua pitää pienempää liikettä keskustassa, mutta suoraan sanottuna en luota niiden jälkeen niin paljon, että ottaisin ainakaan yhtään vaativampaa kuvaa siellä :D Mutta noi em. paikat on ainakin varteenotettavia (:
Eikös Tony muuten ole lopettanut tatskaamisen ja keskittyy ajelemaan?
itse ajattelin seuraavasta palkasta ottaa tuommoset tähdet tuohon samaan kohtaan![]()
Paljonko noilla on suunnilleen hintaa? joku parisataa?
Entä sattuuko kovastikkin tuo operaatio?
oisko jotain hyvää liikettä helsingin seudulta? mikä tekis hyvää jälkeä ja saman tien ettei tarvis mitään kuukauden aikavarauksia venailla...
Paljonkos sellanen vanha kunnon piikkilanka tatuointi hauikseen maksaa?
Ja mikä ois hyvä mesta treella hakata se?