Tatskat

Hieno tekele mun mielestä, tosin en itselleni noin massiivista ainakaan ihan vielä haluisi. Tuohon liittyen taas tattoo wars 4 jakso.. Guy Aitchison vs. Aaron Cain. Tekee molemmat tuollaista biomechanical-tyylistä settiä, ja tatskasivat samaan aikaan asiakkaan molemmat kädet full-sleeveiksi. Toinen toisen ja toinen toisen, cool.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajattelin kunnioituksesta mutsiani kohtaan ottaa sen nimen tatuoituna takaolkapäähän/mikä sen luun nimi onkaan. Onko ehdotuksia paikasta akselilla Turku/Pori? Suunnitteleeko ne mestat sen ohjeiden mukaan, vai kannattaako viedä malli?

Ideana olisi B&W custom tatuointi oikeaan hartiaan, niin että takaa lapaluun päältä tulee vaaleata tulee savunomaista kuviota joka kulkee japanilaistyylisen aallon päällä kohti nänniä. Rintalihaksen päällä musta siis mustaharmaata aaltoa ja sen päällä tätä utua sekä värittämättä jätetty tähti. Itse olkavarteen ei tule mitään, vaan tautointi kulkisi ikään kuin olkavarren päällä. Savun idea on tietynlaisen symbolisen merkityksen lisäksi vaalentaa kuvaa, eli aalto kun tulisi mustalla niin pelkään että se olisi liian tumma, joten osittain sen päällä menevä usva toisi tiettyä pehmeyttä kuvaan. Pidän myös erittäin paljon kuvista, joissa on hienosti käytetty usvaa/valoa kerroksisttain ikäänkuin luomaan valaistusta. Vaikea selittää...

Nyt kaipaisin sitten ideoita mistä kannattaisi etsiä toteuttajaa? Pääkaupunkiseutu tai Tampere sijaintina.

.

Käy ihmeessä kysymässä Matzonilta ZombieTattoosta! On erikoistunut custom-kuviin ja piirtää mielellään kuvia asiakkaiden toiveiden mukaan. Lisäksi tekee TODELLA hyvää jälkeä. Tällä hetkellä aikoja on vaan vähän nihkeästi tarjolla, paljon varauksia, mut kannattaa ilman muuta käydä ihan paikan päällä juttelemassa!

www.zombietattoo.fi

Crommedille kysymys, että minkä verran tuli tunteina istuttua piinapenkissä tuota kuvaa tehtäessä. ja kuka oli tekijä? ja ihan helvetin siisti kuva!

Käy ihmeessä kysymässä Matzonilta ZombieTattoosta! On erikoistunut custom-kuviin ja piirtää mielellään kuvia asiakkaiden toiveiden mukaan. Lisäksi tekee TODELLA hyvää jälkeä. Tällä hetkellä aikoja on vaan vähän nihkeästi tarjolla, paljon varauksia, mut kannattaa ilman muuta käydä ihan paikan päällä juttelemassa!

www.zombietattoo.fi

Juu, erittäin hyvältä näytti!
Taidan käydä paikanpäällä keskustelemassa, mikäli tässä nyt ollaan ihan tositoimiin siirtymässä!

Epäilempä vaan jotta onko se grommet joka tuota kuvaa kantaa... Sacha on kyllä kone tekeen noita isoja settejä.

Pistäkääs nyt rohkeesti niitä omia kuvia näytille!

Järjestyksessään toinen kuva tuli valmiiks alkuviikosta... :dance:
Kolme sessioo, yhteensä n. 8 tuntia.
Tekijä: Toni Kosketus / Ink Pistols

Crommedille kysymys, että minkä verran tuli tunteina istuttua piinapenkissä tuota kuvaa tehtäessä. ja kuka oli tekijä? ja ihan helvetin siisti kuva!
Ei tuo ole crommedin tatuointi vaan kuva on napattu ranskalaisen tin-tin tattoon sivuilta ja Sachan tekemä. Tosin eihän Crommed kyllä väitäkään missään vaiheessa, että tuo hänen kuva olisi.
http://www.tin-tin-tattoos.com/

paljos tuli hintaa kyseisellä kuvalle?
itellä suunnitelmis vähän samankokonen kuva, ehkä vähän enemmän yksityis kohtia.

Tosi makee toi Petsan kuva :) Mun on ollut tarkoitus ottaa tatsk(oja)a jo kauan sitten, mutta tähän asti kaikki "ylimääräinen" raha on mennyt muihin asioihin. Kyllä se eka kuva tulee nyt vuoden sisällä!

Pieni selvennys! Tuo kuva on, jollain amerikkalaisella hyypiöllä! MUTTA.. 14.7-17.7 on varattu aikaa tino´s tattoolle kuopioon ja itse pää pöpi Tino Tervo sen tekee. Laitoin ton ihan uteliaisuuttani et mitä mieltä muut siitä on, vaikka sillä nyt ei ole mitään merkitystä! No niin, ei sitä kerralla voi millään tehdä. Jos pitää jotain heittää niin kolmessa osassa. Ekalla kerralla tota hakataan ainakin 5h, jos sitä ei kestä niin pitää mennä hame kauppaan! Tolla ajalla tehdään neljä kuvaa. Toi koko käsi ja sit vasen käsi loppuun (biomekaniikkaa) sekä teksti ja enkeli. Voin pistää jotain kuvaa, kunhan ne on täysin parantuneet! Sen voin luvata et vitun siistejä niistä tulee ja rahapussissa ei ole sen jälkeen ku ryttysiä vitosia! Tino tehny kaikki kuvat, viisi niitä on. Pienin 40x10!

Miksi kolmessa erässä?

Koska harvempi jaksaa tikata 8 tuntia putkeen? :) + kyllähän sitä isommissa kuvissa vedetään eka rajat, annetaan parantua ja sitten värit.

what ever! parempi olla hiljaa ku alkaa vääntää.. :dance:

Sellast asiaa kyselisin, että mistä porukka yleensä on ottanu ajatuksia tatuointeihin? olisko jotain aiheita mistä porukka on niitä ammentanut? oon muutaman vuoden pyöritellyt jo mielessäni tatuointia, mutta en oo keksiny mitää kuvan aihetta vielä. Sinäänsä sillä ei kiire oo, että tuskin otan sitä ennenku oon täysin varma näkemys kuvasta/aiheesta minkälaisen haluun.

Paikka on tiedossa melko varmaks, eli yläselkään, joko yks isompi tai kaks pienempää. Noi pienemmät oon meinannu sillai vähä et olis peilikuvina lavoissa.. tiedä siitä sit onko hirveen järkevän näkönen..

Sellast asiaa kyselisin, että mistä porukka yleensä on ottanu ajatuksia tatuointeihin? olisko jotain aiheita mistä porukka on niitä ammentanut? oon muutaman vuoden pyöritellyt jo mielessäni tatuointia, mutta en oo keksiny mitää kuvan aihetta vielä. Sinäänsä sillä ei kiire oo, että tuskin otan sitä ennenku oon täysin varma näkemys kuvasta/aiheesta minkälaisen haluun.

Paikka on tiedossa melko varmaks, eli yläselkään, joko yks isompi tai kaks pienempää. Noi pienemmät oon meinannu sillai vähä et olis peilikuvina lavoissa.. tiedä siitä sit onko hirveen järkevän näkönen..

Henkilökohtaisesti kuvia on tullu otettua vaan siksi, että ne on ihan vitun siistejä! Nähny netissä,selaillu lehtiä ja siellä on vaan tullu kuva mikä ollu pakko ottaa.. Ei tietenkään samalaisena, mut tyyli on sama! Nyt muiden kuvien ohessa tulee kaulaan enkeli, jolla on revolveri kädessä, mulkku faijan "muistolle" ! Ei siihen juuri aiheita tarvita, vitun siistejä kuvia mitä jaksaa kattoo seuraavat 60v. ;)
Ei muuta, kun otat kuvan ja mietit et onko tämä just se minkä haluat sit ei muuta ku tikattavaksi.. Good luck!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom