Ideana olisi B&W custom tatuointi oikeaan hartiaan, niin että takaa lapaluun päältä tulee vaaleata tulee savunomaista kuviota joka kulkee japanilaistyylisen aallon päällä kohti nänniä. Rintalihaksen päällä musta siis mustaharmaata aaltoa ja sen päällä tätä utua sekä värittämättä jätetty tähti. Itse olkavarteen ei tule mitään, vaan tautointi kulkisi ikään kuin olkavarren päällä. Savun idea on tietynlaisen symbolisen merkityksen lisäksi vaalentaa kuvaa, eli aalto kun tulisi mustalla niin pelkään että se olisi liian tumma, joten osittain sen päällä menevä usva toisi tiettyä pehmeyttä kuvaan. Pidän myös erittäin paljon kuvista, joissa on hienosti käytetty usvaa/valoa kerroksisttain ikäänkuin luomaan valaistusta. Vaikea selittää...
Nyt kaipaisin sitten ideoita mistä kannattaisi etsiä toteuttajaa? Pääkaupunkiseutu tai Tampere sijaintina.
Olen ajatellu Blue Dragonia, koska referensseissä on hienosti tehtyjä kuvia ja olen kuullut paikasta paljon hyvää. Taitaa olla tosin ruuhkainen?
Toinen mitä on kehuttu, on Halo Tattoo Tampereella.
Entä Tatuata? Keskittynyt ilmeisesti yleensä isompiin proggiksiin?
Laatupaikat ovat ilmeisesti aika ruuhkaisia, mutta tällä projektillani ei ole kiire. Aikaisintaan syyskuussa neulan alle menen, jos menen. Nyt ei myöskään kiinnosta hinta, vaan laatu ja palvelu ja hyvä kommunikointiyhteys tekijän kanssa.
Ducks Tattoo ei kelpaa, pitää olla paikka, jossa saa kunnolla jutskattua toteuttajan kanssa ja että näen kuvan melko valmiin jo ennen varsinaista tikkaussessiota. Tämä siksi, että tällä kertaa itselläni on kyllä visio, mutta se ei ole kovinkaan tarkka. Visiossani myös yhdityy ehkä vähän liikaa eri tyylejä (yhdistyykö?), joten en tiedä tuleeko siitä hyvä ja haluaisin myös varmistua tyylien symbolisista merkityksistä, ettei tatuointi näytä muille ihmisille aivan erilaiselta, kuin mikä sen merkitys itselleni on.
Visioni ulostamisessa on myös aika pahoja ongelmia, koska en osaa juurikaan piirtää, joten tekijän pitäisi jaksaa suunnitella tosiaan kuva ehkä pariinkin kertaan ennen kuin oltaisiin halutussa tuloksessa. Ilmaiseksihan kukaan ei piirrä ja se on aivan ok.