Tatskat

Tosi makee toi Petsan kuva :) Mun on ollut tarkoitus ottaa tatsk(oja)a jo kauan sitten, mutta tähän asti kaikki "ylimääräinen" raha on mennyt muihin asioihin. Kyllä se eka kuva tulee nyt vuoden sisällä!

Don't do it!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi makee toi Petsan kuva :) Mun on ollut tarkoitus ottaa tatsk(oja)a jo kauan sitten, mutta tähän asti kaikki "ylimääräinen" raha on mennyt muihin asioihin. Kyllä se eka kuva tulee nyt vuoden sisällä!

Onko sulla paikka jo tiedossa Lahdesta, missä meinasit sen ottaa?
Itelläkin suunnitelmissa, mutta ei yhtään tietoa mihin kannattais mennä..

Lahdessa jos kuvan otat, niin Mustosen Juhaa suosittelen ehdottomasti. Liike on siinä Rata-baaria vastapäätä Rautsikan mäessä.

Lahdessa jos kuvan otat, niin Mustosen Juhaa suosittelen ehdottomasti. Liike on siinä Rata-baaria vastapäätä Rautsikan mäessä.

Kiitokset! :kippis1:

Täytyypä suunnata sitten sinne, kun pääsen itseni kanssa yhteisymmärrykseen kuvasta. Eihän tässä olla kuin kohta kymmenen vuotta suunniteltu tatskan ottamista :D

Sellast asiaa kyselisin, että mistä porukka yleensä on ottanu ajatuksia tatuointeihin? olisko jotain aiheita mistä porukka on niitä ammentanut? oon muutaman vuoden pyöritellyt jo mielessäni tatuointia, mutta en oo keksiny mitää kuvan aihetta vielä. Sinäänsä sillä ei kiire oo, että tuskin otan sitä ennenku oon täysin varma näkemys kuvasta/aiheesta minkälaisen haluun.

Paikka on tiedossa melko varmaks, eli yläselkään, joko yks isompi tai kaks pienempää. Noi pienemmät oon meinannu sillai vähä et olis peilikuvina lavoissa.. tiedä siitä sit onko hirveen järkevän näkönen..

Mulla on ollut tapana vaan mennä tatskaajalle aiheen kanssa. Kerron vain paikan minne vedetään, ja tietty itse aiheen. Sen jälkeen tatskaajalla saa mun puolesta olla vapaat kädet. Itse pidän värikkäistä japsi-/old school-kuvista, joten olen vielä antanut lisäohjeeksi että purkkaa ja karkkia pitää olla... Helvetisti värejä siis... Kuvan tilaamisen jälkeen tatskaaja on tehnyt luonnoksen, johon voi tehdä muutoksia jos haluaa. Sitten vaan tuoliin...

Otherside tattoon Tony ja Timppa tekee ehdottomasti luotettavaa ja hienoa jälkeä!!! Oon myös kuullut, että tuo Widowmakerin mainitsema CustomX rautsikalla olis hyvä paikka, sieltä saatan käydä itsekin kyselemässä :) Mun pari tuttua pitää pienempää liikettä keskustassa, mutta suoraan sanottuna en luota niiden jälkeen niin paljon, että ottaisin ainakaan yhtään vaativampaa kuvaa siellä :D Mutta noi em. paikat on ainakin varteenotettavia (:

Otherside tattoon Tony ja Timppa tekee ehdottomasti luotettavaa ja hienoa jälkeä!!! Oon myös kuullut, että tuo Widowmakerin mainitsema CustomX rautsikalla olis hyvä paikka, sieltä saatan käydä itsekin kyselemässä :) Mun pari tuttua pitää pienempää liikettä keskustassa, mutta suoraan sanottuna en luota niiden jälkeen niin paljon, että ottaisin ainakaan yhtään vaativampaa kuvaa siellä :D Mutta noi em. paikat on ainakin varteenotettavia (:
Eikös Tony muuten ole lopettanut tatskaamisen ja keskittyy ajelemaan?

Pistäkääs nyt rohkeesti niitä omia kuvia näytille!

Järjestyksessään toinen kuva tuli valmiiks alkuviikosta... :dance:
Kolme sessioo, yhteensä n. 8 tuntia.
Tekijä: Toni Kosketus / Ink Pistols

Esikoiseni valmistui eilen. Kuva otettu heti valmistumisen jälkeen, joten punottaa... Noin puolet on vanhaa ja puolet uutta eli näyttää vielä vähän typerältä. Kahdessa erässä tehtiin ja aikaa meni yhteensä vajaa 8 tuntia. Eikä kenenkään juntin tarvi kysellä, että miksi kahdessa erässä... Voin laittaa uutta kuvaa muutaman viikon päästä, kun on parantunut. Tekijä Toni Kosketus / Ink Pistols. Mies osaa hommansa ja on muutenkin hyvä tyyppi. Suosittelen.

biomech.jpg

itse ajattelin seuraavasta palkasta ottaa tuommoset tähdet tuohon samaan kohtaan
120648-45626.jpg

Paljonko noilla on suunnilleen hintaa? joku parisataa?
Entä sattuuko kovastikkin tuo operaatio?
oisko jotain hyvää liikettä helsingin seudulta? mikä tekis hyvää jälkeä ja saman tien ettei tarvis mitään kuukauden aikavarauksia venailla...

itse ajattelin seuraavasta palkasta ottaa tuommoset tähdet tuohon samaan kohtaan
120648-45626.jpg

Paljonko noilla on suunnilleen hintaa? joku parisataa?
Entä sattuuko kovastikkin tuo operaatio?
oisko jotain hyvää liikettä helsingin seudulta? mikä tekis hyvää jälkeä ja saman tien ettei tarvis mitään kuukauden aikavarauksia venailla...

Hinta varmaan tosiaan jotain parin sadan luokkaa. Sattuminen onkin sitten täysin yksilökohtainen asia, mutta itseä ei ainakaan ole kummemmin sattunut. Noi tähdet muuten sitten saatetaan mieltää ryssä mafiaan liittyviksi, ainakin jos tähti on tämmöinen ja löytyy molemmista olkapäistä/polvista:
_70485_yaponchik.jpg
Itse en ottaisi.

Paljonkos sellanen vanha kunnon piikkilanka tatuointi hauikseen maksaa?

Ja mikä ois hyvä mesta treella hakata se?

150-300€ riippuu ihan artistista.. Se on tyttöjen juttu! :hyvä:

riippuu käden paksuudesta, näin aikanaan mulle sanottiin ku hintoja tiedustelin. mutta eiköhän 150e jonkulaisen köynnöksen saa.

mitä kipuun tulee niin joka tatuointi on itselläni käynyt kipeää vaikka kipukynnys ei mikään kovin matala olekaan. tosin 2eri tatuoijaa on sanonut että mun nahka on paksu ja joutuu aika syvälle hakkaamaan, lienee siitä johtuu se kipu. tai kipu on ehkä väärä sana. sanoisin ennemminkin että polte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom