Jasså du, olis aika taas varata aika. Tämmöttii seuraavaksi.
![]()
Vapaa suomennos:
ET TULE NATU-PERTTI MEILLE
EN ANNA SUN VEXLATA MUA
Okei, mitä se oikeasti meinaa? :D
edit. taitaa olla jostain biisistä...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jasså du, olis aika taas varata aika. Tämmöttii seuraavaksi.
![]()
Missä vois muuttaa latinaks jonkun haluamansa tekstin? Noista wikipedian jutuista en tajua mitään.
Eikö tuo ole jostain biisistä? Sinua varten syntynyt, ja sinä minua varten, vuodet eivät sitä muuta. Tai jotain.
E: Google veikkaa Rotting Christia.
Auttaisko tämä:
http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Latin
Tosin vaan lontoonkielestä latinaan.
Montakos niitä rupee Neutriksella olemaan..
Onko jo toistakymmentä??
13 taitaa olla.
Ei kandee luottaa neutriksen lukuun. Kaikki yli sata kiloiset on niin tyhmiä ettei osaa laskea kun sormet loppuu. Meitsillä vielä pysyy hanskassa kun on vasta toisen käden sormet käytetty.
Aah... noi on niin ihanan näköset noi harmaat kohdat. Punottaa ku palovammat. Hyvä kuva kylläkin.Ensimmäiset vedot valmiina. Parin viikon päästä jatketaan. Kohteena siis yläselkä ja järjestyksessään toinen. Ihanaa... :haart:
Niin sen verran edittiä, että aiheeseen ympätty henk.koht. merkitystä ja samoilla linjoilla jatketaan hieman lisää alemmaksi, kunhan tämä valmistuu.
Äh.. en osaa selittää, mut musta on huvittavaa ku tatuoinneista puhutaan lukumääränä.. jooh..PikkuEetu sanoi:Montakos niitä rupee Neutriksella olemaan..
Onko jo toistakymmentä??
Itse itseäni quotaten.Dymond sanoi:...jutskaamassa uudesta kuvasta itelle. Oman skissin perusteella saisi tatuointisetä jatkaa kuvatusta, katsotaan mitä tulee.
Nyt mustetta tulee epäkkäästä olkapäähän ja olkavarsi kyynärpäähän asti kokonaan, mutta haasteelliseks homman tekee se, että saatan jatkaa sitä samaa kuvaa myöhemmin rintaan ja selkään (samaan tyyliin kun tuo the Rockin iso kuva), joten tästä ekasta osasta riippuu aika paljon. Saas nähdä jatkuuko tuo vai ei.