Tatskat

Jasså du, olis aika taas varata aika. Tämmöttii seuraavaksi.

attachment.php

Vapaa suomennos:

ET TULE NATU-PERTTI MEILLE
EN ANNA SUN VEXLATA MUA

Okei, mitä se oikeasti meinaa? :D

edit. taitaa olla jostain biisistä...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tuo ole jostain biisistä? Sinua varten syntynyt, ja sinä minua varten, vuodet eivät sitä muuta. Tai jotain.

E: Google veikkaa Rotting Christia.

Eikö tuo ole jostain biisistä? Sinua varten syntynyt, ja sinä minua varten, vuodet eivät sitä muuta. Tai jotain.

E: Google veikkaa Rotting Christia.

Non serviam biisistä joo vähän modattuna.

Sinun kauttasi olen syntynyt ja sinä minun kauttani, eivätkä vuodet minua ole muuttaneet.

Onhan noita muutama tatska kertyny.
Uusin avassa. olisko niitä nyt sitte 9 kaikenkaikkiaan..
Saattaapa ettei ollu vieläkään viimeinen..:rolleyes:
Minä käyn, (jos ei saa mainostaa, voi poistaa tän rivin,) mutta tämmöisessä liikkeessä

http://www.hismasterstattoo.com

pari uutta kuvaa on tullu otettua nyt parin viikon sisään.

Ei kandee luottaa neutriksen lukuun. Kaikki yli sata kiloiset on niin tyhmiä ettei osaa laskea kun sormet loppuu. Meitsillä vielä pysyy hanskassa kun on vasta toisen käden sormet käytetty.

No no no..:D
meitsiki on yli 100 kg:tä..:lol2:
Mutta sormet riittää just ja just.. jos laskin oikein:D

Ensimmäiset vedot valmiina. Parin viikon päästä jatketaan. Kohteena siis yläselkä ja järjestyksessään toinen. Ihanaa... :haart:

Niin sen verran edittiä, että aiheeseen ympätty henk.koht. merkitystä ja samoilla linjoilla jatketaan hieman lisää alemmaksi, kunhan tämä valmistuu.

Liitteet

• tuorenaama.jpg
    tuorenaama.jpg
    108,3 KB · Katsottu: 677
Ensimmäiset vedot valmiina. Parin viikon päästä jatketaan. Kohteena siis yläselkä ja järjestyksessään toinen. Ihanaa... :haart:

Niin sen verran edittiä, että aiheeseen ympätty henk.koht. merkitystä ja samoilla linjoilla jatketaan hieman lisää alemmaksi, kunhan tämä valmistuu.
Aah... noi on niin ihanan näköset noi harmaat kohdat. Punottaa ku palovammat. Hyvä kuva kylläkin.

PikkuEetu sanoi:
Montakos niitä rupee Neutriksella olemaan..
Onko jo toistakymmentä??
Äh.. en osaa selittää, mut musta on huvittavaa ku tatuoinneista puhutaan lukumääränä.. jooh.. :zzzz:

Tai siis oon mäki toistakymmentä kertaa käyny liikkeessä tatuoitavana ja sit jotain random-sotkuja.. Osa kuvista tehty useemmassa otteessa ja sit uudet kuvat tullu osaks vanhoja jne..

Ei varsinaisesti PikkuEetulle tarkotettu, mutta TULIPAHAN VAAN MIELEEN tuosta postista.

:jahas:

Dymond sanoi:
...jutskaamassa uudesta kuvasta itelle. Oman skissin perusteella saisi tatuointisetä jatkaa kuvatusta, katsotaan mitä tulee.

Nyt mustetta tulee epäkkäästä olkapäähän ja olkavarsi kyynärpäähän asti kokonaan, mutta haasteelliseks homman tekee se, että saatan jatkaa sitä samaa kuvaa myöhemmin rintaan ja selkään (samaan tyyliin kun tuo the Rockin iso kuva), joten tästä ekasta osasta riippuu aika paljon. Saas nähdä jatkuuko tuo vai ei.
Itse itseäni quotaten.

Nyt on kuva muokattavana ja 2 aikaa varattuna, 2 vkon välein toisistaan, kai jotain 5h molempiin varattava. Ajat meni aika pitkälle, toukokuulle, mutta paikan meininki miellyttää siinä määrin, että aivan sama, valmista tulee ennen kuuminta kesää kuitenkin, joten ei tarvihe pahemmin aurinkoa varoa. edit: pari-kolme vkoa ennen ensimmäistä aikaa pitänee käydä tsekkaamassa kuva

(Ihan ku olisin jo tänne kirjotellu jo tämän, mutta oon jättäny varmaan painamatta lähetä-namiskaa.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom