- Ikä
- 40
Viimeks kuulin asiasta jälkikäteen Viiviltä viihdeuutisissa :DItekki tahtooo. Mutta joka kerta kun ne on ollu niin en ole asiasta tienny. Vasta jälkikäteen. :jahas: Vaikka vieressä asun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeks kuulin asiasta jälkikäteen Viiviltä viihdeuutisissa :DItekki tahtooo. Mutta joka kerta kun ne on ollu niin en ole asiasta tienny. Vasta jälkikäteen. :jahas: Vaikka vieressä asun.
Tämä viimeisin on jo tossa möllöttänyt hyvän tovin. Pian pitäis rustaa jotain vielä toiseen forkkendaaleriin.
heh, maoritatskasta tuli mieleen kun yksi tuttu kertoi suomalaisesta naisesta mikä otti jonkun maorikoukeron naamaan, oli sen jossain leffassa tms. nähnyt. Anyway ei vaan vaivautunut ottamaan selvää että se tarkoitti muistaakseni porttoa tms. kaikkein alhaisinta olentoa maanpäällä :D
No tolla keinollahan sen aina itelleen parhaiten selvittää, että haluaako sen kuvan vai ei.Mua on tämä tatuointihomma kiinnostanut jo 2 vuotta. Tekisi mieli ottaa mutta sitten taas luovun hommasta. Kerran menin jopa varaamiseen asti ja kävin perumassa.
Mä en nyt ymmärrä miten toi jälkikasvu tuohon liittyy, enkä myöskään tuota että kenestäkään tulis kovinkaan pelottava/pelottavan näköinen kuvan takia, ja mitä se sitten vaikuttaa yhtään mihinkään, mutta...Nyt kun jälkikasvuakin on tulossa niin homma mietityttää vielä enemmän. Meinaan mulla on tunne että tatuoinnin kanssa minusta tulee karun näköinen ellei peräti pelottava, vaikken ole ketään syyttä koskaan lyönyt.
...jos tuommosia pitää miettiä, niin unohda koko juttu.Eikös tatuointi pikkuhiljaa siirry pois muodistakin, pehmot enemmän IN ?
Jatka takaa pitkin selkää pakaraan asti, tulee superkool.
Jasså du, olis aika taas varata aika. Tämmöttii seuraavaksi.